Motor rijdende meid met een pas gekochte Kadett E meldt zich

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Motor rijdende meid met een pas gekochte Kadett E meldt zich

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206484
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Hallo iedereen,

      Ik ben Nuray een 27 jarige meid en woon in Heeze bij Eindhoven. Ik rij al bijna 5 jaar motor en sinds 2 jaar ook auto.

      Ik heb een Suzuki GSX600F 1994 als motor (zwart/paars).


      Mijn eerste auto was een Corsa A ‘ 93 1.2 sport. Heerlijk autotje veel plezier van gehad. Helaas te duur om door de APK te laten komen helaas. Maar volgens de RDW rijdt hij weer rond :D

      Mijn 2de auto was een Peugeot 205 1.1 magnum. Half jaar mee gereden, maar stuurde als een vrachtwagen 8O En toch op zoek naar iets anders gegaan.

      En daar kwam de Kadett E in het spel. Een rode (nouja matrood :D ) uit 1991. Laatste model heb ik al begrepen.
      Hij heeft 81.000 echte km’s gelopen (NAP gecheckt) das niks dus! tis een 1.6i hij trekt heerlijk pittig op. Zeker vergeleken met wat ik heb gehad.

      Verder over mij..

      Ik werk fulltime op een laboratorium als microbiologisch laborante. En wel in de dierengeneeskunde.

      Verder zijn mijn hobby’s dus motorrijden, fotografie en muziek (Muse, Coldplay, U2, Bush, Keane, Smashing Pumpkins, pearl jam, Editors etc).

      En verder nu mijn kadett. Ik heb al wat spulletjes bij elkaar gezocht om hem een GSI look te geven.
      Een klein beetje roest aan de wielkast laten maken nog is niet veel. En dan wat leuke low budget pimp dingen :lol:

      Dus mocht iemand nog wat weten…Logo’s etc, stickers… Stuur me maar een bericht.

      Verder lijkt het me ook leuk om met andere Kadett rijders in de buurt in aanraking te komen. En misschien een keer wat chatten zodat ik wat meer over de auto te weten kom!
      Ik wil als meid zijnde ook wel iets over mijn autotje weten…

      Zo genoeg over mezelf…Nu maar eens wat lezen hier.

      Groetjes

      Noeky

      #17382748
      meangreen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        welkom op het forum:thumbup

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘Motor rijdende meid met een pas gekochte Kadett E meldt zich’ is gesloten voor nieuwe reacties.