Motor Ombouw Corsa c

Forumindex Forums Modellen Corsa Motor Ombouw Corsa c

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18533221
    fkgwijchen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 June 2023

      goede avond

      ik heb een vraag over mijn Corsa c mijn motor is kapot gelopen en heb nu een Z20LET blok overgenomen van een kameraad van me nu is mijn vraag wat ik moet aanpassen en of moet veranderen om dit blok in mijn Corsa c te krijgen en of ik de originele versnellingsbak bak moet vervangen heb de originele 1.6 blok nog wie kan mij hierbij helpen dit simpel uit Te leggen welke steunen en of veranderingen er plaats moeten vinden zodat ik later geen veranderejngen had moeten doen en weer blok zou moeten verwijderen , hoop graag op reacties die dit al eens gedaan zou hebben of er vanaf weet mvg frits Global Wijchen

      #18533516
      fkgwijchen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 June 2023

        Is er niemand die iets weet of me ermee kan helpen ook ivm schakelmeganisme en of het  überhaupt wel mogelijk is , het is een Z20LET met een f 23 bak erachter , heb zelf niet veel ervaring met Opel Corsa c , heb hem inmiddels even erin gehangen maar geen een steun die past maar het moet best kunnen9F988955-526F-4167-BC92-DB0488B31536 zoals ik er tegen aan hebben jullie enige suggesties enof tips Voor me hartelijk dank alvast voor helpende info Gr frits

        #18533659
        liviu2004
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2014

          Vaak gedaan in engeland. Zie forums.

          #18535218
          Corsa_GSi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Op Facebook Daddy Tuning (Leroy Plat) contacten.
            Die heeft het vaker gedaan.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.