motor kapuut en opnieuw kapot 14-8

Forumindex Forums Modellen Ascona motor kapuut en opnieuw kapot 14-8

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211234
    imported_piet
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 September 2004

      jip heb waarschijnlijk de koppakking door gooit me een koelvloeistof uit de radiateur is niet mooi meer zelfs met de thermostaat eruit niet normaal en als ik de dop erop doe dan bouwt ie druk op zo onnoemelijk dat de slangen keihard zijn en de dop bijne eraf knalt,mja ben alleen nu aan het twijfelen of dit gewoon de pakking is of een scheurtje iemand enig idee???

      btw iemand ook enig ideer wat het tegenwoordig kost om een kop te laten persen en vlakken??:D

      nou andere motor erin gelegd begon al goed ligt olie lekken achterste krukaskering bij de bakzijde vervolgens weer druk opbouw in het koelsysteem en uitlaatgassen erbij en sinds vanmiddag ook de pietewei weer op:(:(:( gaat goed

      #17509210
      robbyrood
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 February 2006

        kop eraf, beetje vlakken, nieuwe pakking, en gaan,
        Afpersen , dat heb ik ooit gevraagd ,toen was ik 19 inmiddels 40 en toen was het antwoord al:”hoeft niet die scheuren niet”!

        #17509211
        imported_piet
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 September 2004

          hmm wel ff er zit een andere nokkenas in en de motor is flink bewerkt zoals 2 liter inlaatspruitstuk afgedraaid vliegwiel etc.

          maar buiten om dat wat denk jij alleen de pakking dan??omdat hij er zoveel extreem uitgooit en druk opbouwt enorm??:)

          #17509212
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            origineel gepost door robbyrood
            kop eraf, beetje vlakken, nieuwe pakking, en gaan,
            Afpersen , dat heb ik ooit gevraagd ,toen was ik 19 inmiddels 40 en toen was het antwoord al:”hoeft niet die scheuren niet”!

            nou das dan mooi jammer
            maar ook de cih koppen kunnen scheuren

            zelfs het onderblok kan scheuren
            maat van me heeft de foto,s nog wel denk ik
            :o;);)

            prijzen weet ik zo niet meer is voor me zelf al n poosgeleden dat ik
            n kop weggebracht had

            is n andere motor niet n fijnere optie
            en dan meteen iets zwaarders;);)

            #17509213
            imported_piet
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 September 2004

              dat dacht ik ook maar goed ik leer ook nog dagelijks:D het is alleen mooi klote denk dat ik er voorlopig een andere motor inleg zolang en de 2.4 op mijn gemak dan weer in orde breng als al dan niet de kop gescheurd is:(

              #17509214
              nick1987
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 October 2005

                bij mij op de zaak kost vlakken 40 euro, en afpersen 70 euro. (ex)

                wat voor kop gaat het om trouwens? heb nog wel een 2.0 cih liggen, volledig getuned, (zie m’n andere topics in motoren gedeelte)
                is wel wat duurder dan alleen vlakken.

                #17509215
                imported_piet
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  29 September 2004

                  ik zou het liefste dezelfde kop willen behouden ivm het geit dat de motor heel lekker loopt maar bednakt voor de prijzen daar kan ik iets mee,en ik heb de knoop doorgehakt ik gooi er voorlopig een 2.0 e in en op mijn gemak ga ik de 2.4 opknappen en als die weer helemaal in orde is komt ie er terug in:D

                  #17509216
                  imported_piet
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 September 2004

                    zoals gezegd 2e motor ook kapot lees bovenaan maar

                    #17509217
                    gsi-maffia
                      Lid sinds:
                      15 December 2006

                      dan doe je ergens toch iets niet goed..

                      of had het 2e blok soms lang gelegen??

                      #17509218
                      imported_piet
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 September 2004

                        deze motor was ook al kapot ,ik had de verkeerde motor gekregen:P maar inmiddels sinds een aantal uurtjes zit er weer een motor in die tot nu toe nog geen problemen veroorzaakt:P maar ik houd me ff rustig:D:D

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.