motor ecu corsa c

Forumindex Forums Modellen Corsa motor ecu corsa c

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18439676
    om
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 October 2021

      Hoi allemaal.

      Ben hier bezig met een corsa c met een Z12XEP motor waarvan de motor ecu kapot is. al een keertje opgelapt, maar is nu echt klaar

      Dus moet er nu een ander in.  nu is mijn vraag, is er hier iemand zo handig de software te klonen op een andere ecu of een andere ecu kan inleren op de auto?

       

      Het wil mij met mn speelgoed niet lukken in elk geval :cry:

      #18439677
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Beste oplossing is in de auto inleren. Maar ja, maakt een verschil als de auto in Groningen of Maastricht zit, zeg maar.

        #18439678
        om
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 October 2021

          [quote quote=18439677]Beste oplossing is in de auto inleren. Maar ja, maakt een verschil als de auto in Groningen of Maastricht zit, zeg maar.[/quote]

           

          Auto staat in Renswoude/veenendaal. Kan eventueel ook op een aanhanger en ergens heen gereden worden..

          #18439719
          Motormuis
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 March 2005

            kun je waarschijnlijk wel bij autobedrijf romijn in renswoude laten doen

            #18439752
            om
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 October 2021

              [quote quote=18439719]kun je waarschijnlijk wel bij autobedrijf romijn in renswoude laten doen[/quote]

               

              Helaas. Zeggen het niet te kunnen..

              #18439897
              liviu2004
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 April 2014

                [quote quote=18439678]

                Beste oplossing is in de auto inleren. Maar ja, maakt een verschil als de auto in Groningen of Maastricht zit, zeg maar.

                Auto staat in Renswoude/veenendaal. Kan eventueel ook op een aanhanger en ergens heen gereden worden..[/quote]

                Wij hebben parkeer probleem in de buurt, maar voor mij, Carpool Moordrecht komt best. Heb start kabels, dan kom ik met allees nodig. Is dat een idee?

                #18440143
                om
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 October 2021

                  [quote quote=18439897]

                  Beste oplossing is in de auto inleren. Maar ja, maakt een verschil als de auto in Groningen of Maastricht zit, zeg maar.

                  Auto staat in Renswoude/veenendaal. Kan eventueel ook op een aanhanger en ergens heen gereden worden..

                  Wij hebben parkeer probleem in de buurt, maar voor mij, Carpool Moordrecht komt best. Heb start kabels, dan kom ik met allees nodig. Is dat een idee?[/quote]

                   

                  Van de week naar HB Automotive-Electronics geweest en die hebben een ander ecu ingeleerd.  De corsa rijd nu weer goed. is mij alleen nog niet helemaal naar het zin, de koelvin blijft nu constant draaien als de motor loopt.. Maar de eigenaar had hem nodig dus komt later daarvoor terug. (benieuwd of het van de ecu komt of wat anders is)

                  In elk geval bedankt voor het aanbod :good:

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.