motor corsa c in corsa d

Forumindex Forums Modellen Corsa motor corsa c in corsa d

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18425562
    rekord man
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 December 2012

      ik wil graag mijn corsa c motor met automaat uit 2003 over zetten in mijn corsa d uit 2007

      ik heb het idee dat hij meganisch zo over te hangen is maar electrische twijfel ik over en ben ook nog opzoek naar de juiste bekabeling

      ik heb een vraagbaak van de corsa c hier in staat het bedradingsschema volledig beschreven met welke draad en naar welk nummer op de stekker hoort

      te zitten

      van de corsa d heb alleen een haynes hier staat niet alles in beschreven maar volgens mij bestaan er ook geen vraagbaken meer van

      ik zoek dus de juist bedrading of een duidelijk schema van de computer stekkers  zodat ik misschien zelf alles goed aan kan sluiten

      zonder dat de boel in rook opgaat

      groet record man

      #18425568
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Een z12xe werkt niet als z12xep in een corsa d ecu. Inlaat is anders + inlaat sensor + actuator.

        #18425890
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Ik zou alleen het shortblock zonder aanbouwdelen nemen uit de Corsa C en de rest alles van de Corsa D.

          Wel goed kijken of de inlaatpoorten van de cilinderkop een gelijke vorm hebben.

          En dan hopen dat alles qua sensoren plekken gelijk zijn en bruikbaar.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.