Moterdelen spuiten

Forumindex Forums Modellen Corsa Moterdelen spuiten

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221966
    arnoldsaadhoff
      Lid sinds:
      26 May 2010

      hallo
      ik wil mijn moterdelen spuiten en dan wil ik eerst de deksel spuiten zie foto

      hoe kan ik dat het beste doen en waar moet ik op letten ?

      #17681769
      DarkNL08
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 March 2010

        Ik kan je niet helpen bij het demonteren..

        Maar ik zou in ieder geval goed schuren en ontvetten!
        Eventueel speciale autlak die tegen hogere temperaturen weerstand biedt!

        succes king:

        #17681770
        Famempeters
          Lid sinds:
          8 March 2008

          er is een groot scala aan warmte bestendige spuitbussen verf in vele kleurtje ..eerst goed ontvetten dan met een heel fijn schuurpapiertje het alu delsel opschuren en in de motip of de spuitbus grondverf van de JA MENSEN DE ACTION € 2 VOOR EEN BUS en die doet het toppie neem hier voor ontvetten rem reiniger mee kost ook weinig .

          verder heeft de action ook spuitbussen verf zit je kleur er tussen doen €1,98 voor een spuitbus vraag niet hoe het kan maar ik heb mijn lucht inlaat bij de x16xel er mee gespoten en blijf heel mooi .

          Dus op naar de Action !!!!!!!!:angel

          #17681771
          arnoldsaadhoff
            Lid sinds:
            26 May 2010

            origineel gepost door Famempeters
            er is een groot scala aan warmte bestendige spuitbussen verf in vele kleurtje ..eerst goed ontvetten dan met een heel fijn schuurpapiertje het alu delsel opschuren en in de motip of de spuitbus grondverf van de JA MENSEN DE ACTION € 2 VOOR EEN BUS en die doet het toppie neem hier voor ontvetten rem reiniger mee kost ook weinig .

            verder heeft de action ook spuitbussen verf zit je kleur er tussen doen €1,98 voor een spuitbus vraag niet hoe het kan maar ik heb mijn lucht inlaat bij de x16xel er mee gespoten en blijf heel mooi .

            maar de kleppendeksel kan ik er gewoon afhalen dan ?

            Dus op naar de Action !!!!!!!!:angel

            #17681772
            Corsa A GSI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 December 2008

              origineel gepost door arnoldsaadhoff
              hallo
              ik wil mijn moterdelen spuiten en dan wil ik eerst de deksel spuiten zie foto

              hoe kan ik dat het beste doen en waar moet ik op letten ?

              ik zou hem gewoon licht opschuren en ernstig goed ontvetten en daarna gewoon met zink spray verf erop .
              word ook netjes heb ik op mn inlaatspruitstuk gaat tot 350 graden .

              succes

              #17681773
              2e-c14nz
                Lid sinds:
                5 June 2009

                Das nog goede ook, heb de primer en de kleuren van de action gebruikt en het blijft nog steeds zitten. zal van de week wel ff foto’s posten.

                #17681774
                Famempeters
                  Lid sinds:
                  8 March 2008

                  jongens het is echt waar de spuitbussen van de action is echt top spul ik gebruik voor lichtmetaal wielen op te knappen het zilver van ze zet ik in meerdere dunne laagjes op en dan twee keer blanke lak er over ook dat van het zelfde merk .

                  bij komend voordeel voor mij het is 100% het zilver van me vectra de L147.zeker met de blanke lak er over .

                  ook het satin zwart (mat) deze met de blanke lak er over en je zwart gespoten lijsten of wisser armen zijn weer als zo uit de fabriek :wub.

                  en al die bussen kosten zo rond de €2,00 :thumbup

                  motip of andere auto gerichte merken kost en gouw €12,50

                  hier in Hoofddorp is een run op zilver en zwart is niet aan te slepen en ik doe er aan mee .:P.

                  Bert

                  #17681775
                  sebastiaankadettcabriogsi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 November 2005

                    action :D bussen

                    heb ik mijn bumperstrips ook mee gedaan :P

                    maar moter delen zou ik toch eerder poleisten ipv spuiten.

                    #17681776
                    Famempeters
                      Lid sinds:
                      8 March 2008

                      ieder zijn eigen ideeen ,kan beide mooi zijn .

                      mijn Vectra is pas mooi als ik achter het stuur zit ,,,,poch poch poch:angel

                      Bert

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.