Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Moterdelen spuiten
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 juni 2010 om 08:18 #172219662 juni 2010 om 08:43 #17681769
Ik kan je niet helpen bij het demonteren..
Maar ik zou in ieder geval goed schuren en ontvetten!
Eventueel speciale autlak die tegen hogere temperaturen weerstand biedt!succes king:
2 juni 2010 om 11:28 #17681770er is een groot scala aan warmte bestendige spuitbussen verf in vele kleurtje ..eerst goed ontvetten dan met een heel fijn schuurpapiertje het alu delsel opschuren en in de motip of de spuitbus grondverf van de JA MENSEN DE ACTION € 2 VOOR EEN BUS en die doet het toppie neem hier voor ontvetten rem reiniger mee kost ook weinig .
verder heeft de action ook spuitbussen verf zit je kleur er tussen doen €1,98 voor een spuitbus vraag niet hoe het kan maar ik heb mijn lucht inlaat bij de x16xel er mee gespoten en blijf heel mooi .
Dus op naar de Action !!!!!!!!:angel
2 juni 2010 om 13:28 #17681771origineel gepost door Famempeters
er is een groot scala aan warmte bestendige spuitbussen verf in vele kleurtje ..eerst goed ontvetten dan met een heel fijn schuurpapiertje het alu delsel opschuren en in de motip of de spuitbus grondverf van de JA MENSEN DE ACTION € 2 VOOR EEN BUS en die doet het toppie neem hier voor ontvetten rem reiniger mee kost ook weinig .verder heeft de action ook spuitbussen verf zit je kleur er tussen doen €1,98 voor een spuitbus vraag niet hoe het kan maar ik heb mijn lucht inlaat bij de x16xel er mee gespoten en blijf heel mooi .
maar de kleppendeksel kan ik er gewoon afhalen dan ?
Dus op naar de Action !!!!!!!!:angel
2 juni 2010 om 13:53 #17681772origineel gepost door arnoldsaadhoff
hallo
ik wil mijn moterdelen spuiten en dan wil ik eerst de deksel spuiten zie fotohoe kan ik dat het beste doen en waar moet ik op letten ?
ik zou hem gewoon licht opschuren en ernstig goed ontvetten en daarna gewoon met zink spray verf erop .
word ook netjes heb ik op mn inlaatspruitstuk gaat tot 350 graden .succes
2 juni 2010 om 13:59 #17681773Das nog goede ook, heb de primer en de kleuren van de action gebruikt en het blijft nog steeds zitten. zal van de week wel ff foto’s posten.
2 juni 2010 om 14:16 #17681774jongens het is echt waar de spuitbussen van de action is echt top spul ik gebruik voor lichtmetaal wielen op te knappen het zilver van ze zet ik in meerdere dunne laagjes op en dan twee keer blanke lak er over ook dat van het zelfde merk .
bij komend voordeel voor mij het is 100% het zilver van me vectra de L147.zeker met de blanke lak er over .
ook het satin zwart (mat) deze met de blanke lak er over en je zwart gespoten lijsten of wisser armen zijn weer als zo uit de fabriek :wub.
en al die bussen kosten zo rond de €2,00 :thumbup
motip of andere auto gerichte merken kost en gouw €12,50
hier in Hoofddorp is een run op zilver en zwart is niet aan te slepen en ik doe er aan mee .:P.
Bert
2 juni 2010 om 14:30 #17681775action :D bussen
heb ik mijn bumperstrips ook mee gedaan :P
maar moter delen zou ik toch eerder poleisten ipv spuiten.
2 juni 2010 om 17:22 #17681776ieder zijn eigen ideeen ,kan beide mooi zijn .
mijn Vectra is pas mooi als ik achter het stuur zit ,,,,poch poch poch:angel
Bert
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.