moordneiging en alweer raak 3 de keer

Forumindex Forums Modellen Omega moordneiging en alweer raak 3 de keer

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 51)
  • Auteur
    Berichten
  • #17515035
    GSi-EVO2
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 April 2006

      Zo, da’s nie zo mooi! Heb in het verleden iets dergelijks meegemaakt, 2x in 1 week deursloten vernield, dus kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt. Maar zoals je zelf al aangaf, probeer wel jezelf te beheersen, want als jij die idio(o)t(en) te grazen neemt ben je zelf de pineut.

      Heb je al een buurtonderzoek gedaan? Is jouw auto de enige met vandalismeschade, of hebben je buren er ook last van? Als dat zo is zou je gezamenlijk iets kunnen ondernemen. Ik weet niet of jullie een wijkvereniging of een soort buurt-interventie-team/neighbourhood watch hebben, daar zou je het een en ander kunnen melden. Die mensen hebben vaak een contactpersoon bij de politie, waardoor ze vaker door de buurt rijden.

      Ik hoop dat je hier wat aan hebt, Ton, maar vooral: laat je niet gek maken, ander kost het je zelf de kop.

      #17515036
      TonSR
        Lid sinds:
        29 October 2007

        je heb gelijk kerel,maar je wordt er wel saggereinig van
        en eigenlijk is het zo dat je het naast je neer moet
        leggen,maar dat is wel moeilijk.
        vgr tonsr.

        #17515037
        TonSR
          Lid sinds:
          29 October 2007

          en alweer:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1
          van morgen,maandag ochtend,de volgende kloothommel die
          tegen mijn voorbumper heb gezeten,waarschijnlijk met in of
          uit draaien parkeren.en wederom een lelijke kras.
          wordt er nu echt moedeloos van,de derde keer na aanschaf van deze omi
          de eerste die ik er nu tegen aan ziet rijden zal echt bloeden
          voor al deze shit.
          ga er nu een 5 toon hoorn in hangen en het alarm zo
          afstellen dat als er een puppie tegen mijn wiel zijk
          dat dat ding gaat loeien.
          pup op tilt eigenaar op tilt en ook de hele buurt op tilt
          zal me nu een rotzorg zijn.ben het zat.
          vgr tonsr.

          #17515038
          yoyo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 April 2009

            Waar woon jij in godsnaam?
            Volgens mij in de botswagentent van een kermis!
            Man het is elke dag prijs bij jou, wordt het geen tijd voor een prijsje in de staatsloterij zodat je een huis met een vesting kunt kopen, dan kunnen ze er niet meer bij(mits dat je boodschappen gaat doen natuurlijk.

            Maar even normaal, ook dan ben je waarschijnlijk te laat met constateren wie of wat het heeft gedaan.
            Want toeters en bellen gaan af en vervolgens moet Papa Ton op staan en uit het raamhangend en kijkend naar een auto die een hoop herrie produceert maar de dader(s) ziijn dan waarschijnlijk allang weg!
            mvgr,
            Aart

            #17515039
            TonSR
              Lid sinds:
              29 October 2007

              ja dat prijssie zou welkom zijn,koop een mooi schip waar
              ik zo mijn wagen naar binnen kan rijde.mooie droom
              komt waarschijnlijk nooit uit,maar hoop doet leven.
              maar even terug,ja ik wordt er zo moe van.dat je het
              op een gegeven moment niet meer weet
              aangifte doen,en weer,en weer,wat voor zin,kom op de grote hoop
              en vervolgens hoor je er nooit meer wat van.woon in een
              beneden huis zit je te loeren door de lamellen en dan
              gebeurd er nooit iets vervolgens ga je naar je nest en
              s,morgens is het weer raak.
              wie de oplossing weet mag het mij vertellen.en nee heb geen
              garage bij huis.en wederom:vertag:vertag:vertag:vertag:vertag
              de steeds sjagerijnigere worden tonsr,,,,,deze keer zonder vgr,,,,,,
              want mijn vriendelijkheid berijkt nu langzamerhand ook zijn
              diepte punt.

              #17515040
              TonSR
                Lid sinds:
                29 October 2007

                kerels,heb is nagedacht,,verkopen en op mijn 39 jaar ouwe shopper gaan rijden.die staat binnen.
                offff uhhhhh toch niet zoon goed idee:angel:angel
                tonsr.

                #17515041
                jaccomega
                  Lid sinds:
                  10 January 2006

                  sow wat balen allemaal,zulke lui moeten ze goed aanpakken.als ze ze vinden.
                  heb het zelf ook 2 x gehad,is zonde van je geld:fy1

                  #17515042
                  Heytse
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    5 February 2009

                    Dit meen je niet,

                    Eén keer kan gebeuren, twee keer begint erg vervelend te worden, MAAR drie keer. :fy1
                    En natuurlijk niemand het fatsoen om zich ff te melden, want een ongelukje kan natuurlijk gebeuren.
                    Erg jammer allemaal en zonde van de centen.

                    Misschien is het een idee om een corsaatje te gaan rijden, die is niet zo groot misschien kan men daar wel omheen sturen :jerry

                    In ieder geval succes ermee,

                    Groeten,

                    Wouter

                    #17515043
                    Heytse
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 February 2009

                      origineel gepost door TonSR
                      kerels,heb is nagedacht,,verkopen en op mijn 39 jaar ouwe shopper gaan rijden.die staat binnen.
                      offff uhhhhh toch niet zoon goed idee:angel:angel
                      tonsr.

                      Is inderdaad wel een idee, als je daar ook zoveel lading mee kan nemen als de omega. :D
                      En ik zou maar een knap regenpak aanschaffen in ons natte nederland

                      Groeten,

                      Wouter

                      #17515044
                      TonSR
                        Lid sinds:
                        29 October 2007

                        ja , wat kan je er mee als alleen maar moedeloos worden:cry:cry
                        tonsr.

                        #17515045
                        kadettje-89
                          Lid sinds:
                          19 February 2007

                          das niet fijn hoor.welke deel van rdam woon je dan noord cker.want daar gebeurd vaak van dit soort dingen ergens tegen aan rijden en geen briefje achterlaten.ben blij dat mijn beide auto,s in een box staan.grtz

                          #17515046
                          TonSR
                            Lid sinds:
                            29 October 2007

                            ik woon op crooswijk ,wel op het betere stuk:P:P
                            maar het gebeurd overal wel een keer.
                            hoeveel pech kan je hebben,nou ik kan wel
                            zeggen dat mijn pechzakkie vol is,en ga maar weer
                            de zaak netjes zien te krijgen.maar vervelend is het wel
                            kan ik je verzekeren.ja en wat betreft een garagebox
                            hier in de buurt huren,dat kan,voor 350 euro in de maand
                            zonder licht en water.waar de omi dan nog maar net in kan
                            en die prijs is nou net ff te veel voor mijn knippie.
                            vgr tonsr.
                            ps
                            als ik dan in een ander topic lees dat iemand
                            een sleutel ruimte zoek voor 15-25 per maand
                            vindt ik het niet gek als er opmerkingen komen
                            zo van,,,ben je na de oorlog niet meer buiten geweest.

                            #17515047
                            theunm
                              Lid sinds:
                              29 June 2004

                              ken het gevoel,

                              was het mijn daily.
                              achterwaards in een parkeervak geparkeerd.
                              had er een lomperik op de motorkap gestaan.
                              beetje gevroren dus zag ‘s ochtens door de rijp niks.
                              op het volgende addres auto ontdooid staat er 2 keer maat 45 op de kap.
                              en zoals altijd dader op het kerkhof.
                              auto was daarvoor nog steeds kras en deuk vrij.

                              theun

                              #17515048
                              kadettje-89
                                Lid sinds:
                                19 February 2007

                                nou ik betaal voor mijn box 135 p/m ook zonder water en stroom.maar wel nieuwbouw box en mijn pontiac transport past er precies in.dus kan je na gaan hoe groot de box is links en rechts heb ik cker halve meter ruimte over om in en uit te stappen.

                                #17515049
                                0mega_cruiser
                                  Lid sinds:
                                  5 May 2007

                                  sjezus man het houdt niet op daar bij jou ton

                                  groeten, hans

                                  #17515050
                                  TonSR
                                    Lid sinds:
                                    29 October 2007

                                    inderdaad hans,zo als ik al schreef,wordt er moedeloos van.
                                    toen ik mijn a omi had gekocht zat er 2 dagen later al
                                    een haal over mijn rechter portier.
                                    nu heb ik mijn a geschorst en deze zeer nette b gekocht
                                    en zoals je heb kunnen lezen is deze al 3 keer gepakt
                                    nou dan wordt je eerst erg boos,zak de moed je in de schoenen
                                    vgr tonsr.

                                    #17515051
                                    MV
                                      Lid sinds:
                                      1 July 2004

                                      bij de gamma hebben ze een setje liggen camera met scherm voor nog geen 150 geloof ik.
                                      dan kun je zien wie het gedaan heeft en ze er op aan spreken of in elkaar rammen:jerry
                                      wel balen en de verzekering doet er ook geen kloot aan waarschijnlijk??

                                      #17515052
                                      Silver
                                        Lid sinds:
                                        7 July 2006

                                        ongelofelijk… voor de 3e keer hebben ze je te pakken.
                                        heb er geen worden voor….

                                        #17515053
                                        TonSR
                                          Lid sinds:
                                          29 October 2007

                                          ja ,inderdaad hoef bij de verzekering niet aan tekomen,wel casco dekking ,hoog nokleem,eigen risico ,dus je kent het verhaal wel.
                                          maar als ik nu kijk naar dit topic,,,mijn opel zwaar mishandeld,,,,
                                          dan heb ik met deze wel vervelende maar in dat opzicht
                                          schade die relatief is.
                                          de opel van deze jongen is werkelijk totaal los gereden.
                                          en dader op het kerkhof en laat hij nu niet aankomen met
                                          ik heb het niet gemerkt.en dus weer een slachtoffer van een
                                          door rijder,ik hou mijn hart vast als zoon klootzak iemand in
                                          persoon aanrijdt,dan zal hij ook mogelijk door rijden
                                          dus emotieloze waardeloze asociale figuren die in onze
                                          maatschappij niet thuis horen.
                                          vgr tonsr.

                                          #17515054
                                          2e-c14nz
                                            Lid sinds:
                                            5 June 2009

                                            Zo heey 3 x??? Daar wordt je toch ook gek van! Ik heb echt een hekel aan jaloerse mensen! Zo blijf je bezig pff

                                            #17515055
                                            martijn_maja
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              27 April 2006

                                              ton waar gaat het heen bij jullie in de buurt en met de maatschappij. heb je nog geen camera’s geplaatst? ga bij je auto posten met camera ;lopend wat dit is gewoon te gek. en ik had dat van die jongen met zijn astra ook gelezen. belachelijk gewoon. en dat de wouten er geen werk van maken als ze beeld materiaal hebben snap ik niet. die astra is economisch totall los. ton thermos kan koffie stoel camera en een knuppel mee en buiten zitten vannacht:D

                                              #17515056
                                              Aapje
                                                Lid sinds:
                                                1 January 2009

                                                Naja, ik heb tot nu toe bij mij in de straat 6 spiegels mogen vervangen. M’n knalgele Astra-F hadden ze ook mooi te pakken, echt hoe de $%^^&*( kan je een knalgele auto missen in je spiegels 8)7

                                                Deze hufter dacht door te rijden, tot hij m’n oom zag met een bats in z’n handen. (Wij in de familie wonen nogal bij elkaar op een kluitje dus voldoende sociale controle)

                                                Daarbij, de Astra die ik nu heb was eerst van m’n vriendin. 1 dag voordat hij op mijn naam geschreven was had één of andere trut effetjes de achterkant gesneden van de astra. Gelukkig had dit persoon wél een briefje achter gelaten.

                                                Waar wij met onze spiegels veel last van hadden was de plaatselijke hockeyclub die af en toe eens een slechte wedstrijd had en het nodig vond om al onze spiegels op de terug weg kapot te slaan.

                                                En over de lui die effe dronken uit de kroeg kwamen en onze antennes afgebroken hadden heb ik nog niet eens over gehad :/

                                                Ben zelf een web-ontwikkelaar, maar ik zit stevig te denken om een paar webcams te richten op onze parkeerplaatsen aan de straat. Om zo iig te zien welke hufter effe tegen onze auto aangezeten heeft. Zo groot is ‘t dorp gelukkig van ons niet dus ze zelf terug vinden is te doen….

                                                #17515057
                                                TonSR
                                                  Lid sinds:
                                                  29 October 2007

                                                  kijk in een dorp kent iedereen iedereen,das in rotterdam ff anders
                                                  ben inmiddels maar weer wat aan de omi gaan doen.
                                                  martijn ,de omi staat stijf voor mijn deur ,woon benedenhuis
                                                  lamellen op kiertje liggie uit en je ziet niks.lijkt wel of dat
                                                  tuig weet dat je naar je nest gaat,wilde eerst 5 toon in
                                                  hangen maar heb nu nog wat mooiers,een meganische amerikaanse
                                                  politie sirene uit de jaren 1960 zoon ding wat in de ronte draaid
                                                  en steeds hareder gaat gillen tot je hem uit zet.
                                                  vgr tonsr.

                                                  #17515058
                                                  martijn_maja
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    27 April 2006

                                                    EN EEN AFWEER GESCHUT, GEBRUIKT HET LEGER OOK:D

                                                    #17515059
                                                    Botho
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      29 May 2009

                                                      Alweer? Ik zou gewoon een landmijn of een I.E.D naast die omi leggen! Ik heb mijn fbi set aan mijn alarm gekoppeld. De kleinste natte scheet en dat ding gaat al af.(de buurt is blij met mij.!) Klote voor je Ton. Hebbie nog wel een interieur kunnen scoren?

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 51)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.