Forumindex › Forums › Modellen › Omega › moordneiging en alweer raak 3 de keer
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 augustus 2009 om 11:13 #17515035
Zo, da’s nie zo mooi! Heb in het verleden iets dergelijks meegemaakt, 2x in 1 week deursloten vernield, dus kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt. Maar zoals je zelf al aangaf, probeer wel jezelf te beheersen, want als jij die idio(o)t(en) te grazen neemt ben je zelf de pineut.
Heb je al een buurtonderzoek gedaan? Is jouw auto de enige met vandalismeschade, of hebben je buren er ook last van? Als dat zo is zou je gezamenlijk iets kunnen ondernemen. Ik weet niet of jullie een wijkvereniging of een soort buurt-interventie-team/neighbourhood watch hebben, daar zou je het een en ander kunnen melden. Die mensen hebben vaak een contactpersoon bij de politie, waardoor ze vaker door de buurt rijden.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, Ton, maar vooral: laat je niet gek maken, ander kost het je zelf de kop.
1 september 2009 om 12:26 #17515036je heb gelijk kerel,maar je wordt er wel saggereinig van
en eigenlijk is het zo dat je het naast je neer moet
leggen,maar dat is wel moeilijk.
vgr tonsr.7 september 2009 om 09:13 #17515037en alweer:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1
van morgen,maandag ochtend,de volgende kloothommel die
tegen mijn voorbumper heb gezeten,waarschijnlijk met in of
uit draaien parkeren.en wederom een lelijke kras.
wordt er nu echt moedeloos van,de derde keer na aanschaf van deze omi
de eerste die ik er nu tegen aan ziet rijden zal echt bloeden
voor al deze shit.
ga er nu een 5 toon hoorn in hangen en het alarm zo
afstellen dat als er een puppie tegen mijn wiel zijk
dat dat ding gaat loeien.
pup op tilt eigenaar op tilt en ook de hele buurt op tilt
zal me nu een rotzorg zijn.ben het zat.
vgr tonsr.7 september 2009 om 09:50 #17515038Waar woon jij in godsnaam?
Volgens mij in de botswagentent van een kermis!
Man het is elke dag prijs bij jou, wordt het geen tijd voor een prijsje in de staatsloterij zodat je een huis met een vesting kunt kopen, dan kunnen ze er niet meer bij(mits dat je boodschappen gaat doen natuurlijk.Maar even normaal, ook dan ben je waarschijnlijk te laat met constateren wie of wat het heeft gedaan.
Want toeters en bellen gaan af en vervolgens moet Papa Ton op staan en uit het raamhangend en kijkend naar een auto die een hoop herrie produceert maar de dader(s) ziijn dan waarschijnlijk allang weg!
mvgr,
Aart7 september 2009 om 10:49 #17515039ja dat prijssie zou welkom zijn,koop een mooi schip waar
ik zo mijn wagen naar binnen kan rijde.mooie droom
komt waarschijnlijk nooit uit,maar hoop doet leven.
maar even terug,ja ik wordt er zo moe van.dat je het
op een gegeven moment niet meer weet
aangifte doen,en weer,en weer,wat voor zin,kom op de grote hoop
en vervolgens hoor je er nooit meer wat van.woon in een
beneden huis zit je te loeren door de lamellen en dan
gebeurd er nooit iets vervolgens ga je naar je nest en
s,morgens is het weer raak.
wie de oplossing weet mag het mij vertellen.en nee heb geen
garage bij huis.en wederom:vertag:vertag:vertag:vertag:vertag
de steeds sjagerijnigere worden tonsr,,,,,deze keer zonder vgr,,,,,,
want mijn vriendelijkheid berijkt nu langzamerhand ook zijn
diepte punt.7 september 2009 om 11:49 #17515040kerels,heb is nagedacht,,verkopen en op mijn 39 jaar ouwe shopper gaan rijden.die staat binnen.
offff uhhhhh toch niet zoon goed idee:angel:angel
tonsr.7 september 2009 om 12:02 #17515041sow wat balen allemaal,zulke lui moeten ze goed aanpakken.als ze ze vinden.
heb het zelf ook 2 x gehad,is zonde van je geld:fy17 september 2009 om 13:01 #17515042Dit meen je niet,
Eén keer kan gebeuren, twee keer begint erg vervelend te worden, MAAR drie keer. :fy1
En natuurlijk niemand het fatsoen om zich ff te melden, want een ongelukje kan natuurlijk gebeuren.
Erg jammer allemaal en zonde van de centen.Misschien is het een idee om een corsaatje te gaan rijden, die is niet zo groot misschien kan men daar wel omheen sturen :jerry
In ieder geval succes ermee,
Groeten,
Wouter
7 september 2009 om 13:03 #17515043origineel gepost door TonSR
kerels,heb is nagedacht,,verkopen en op mijn 39 jaar ouwe shopper gaan rijden.die staat binnen.
offff uhhhhh toch niet zoon goed idee:angel:angel
tonsr.Is inderdaad wel een idee, als je daar ook zoveel lading mee kan nemen als de omega. :D
En ik zou maar een knap regenpak aanschaffen in ons natte nederlandGroeten,
Wouter
7 september 2009 om 20:45 #17515044ja , wat kan je er mee als alleen maar moedeloos worden:cry:cry
tonsr.8 september 2009 om 06:00 #17515045das niet fijn hoor.welke deel van rdam woon je dan noord cker.want daar gebeurd vaak van dit soort dingen ergens tegen aan rijden en geen briefje achterlaten.ben blij dat mijn beide auto,s in een box staan.grtz
8 september 2009 om 12:27 #17515046ik woon op crooswijk ,wel op het betere stuk:P:P
maar het gebeurd overal wel een keer.
hoeveel pech kan je hebben,nou ik kan wel
zeggen dat mijn pechzakkie vol is,en ga maar weer
de zaak netjes zien te krijgen.maar vervelend is het wel
kan ik je verzekeren.ja en wat betreft een garagebox
hier in de buurt huren,dat kan,voor 350 euro in de maand
zonder licht en water.waar de omi dan nog maar net in kan
en die prijs is nou net ff te veel voor mijn knippie.
vgr tonsr.
ps
als ik dan in een ander topic lees dat iemand
een sleutel ruimte zoek voor 15-25 per maand
vindt ik het niet gek als er opmerkingen komen
zo van,,,ben je na de oorlog niet meer buiten geweest.8 september 2009 om 13:01 #17515047ken het gevoel,
was het mijn daily.
achterwaards in een parkeervak geparkeerd.
had er een lomperik op de motorkap gestaan.
beetje gevroren dus zag ‘s ochtens door de rijp niks.
op het volgende addres auto ontdooid staat er 2 keer maat 45 op de kap.
en zoals altijd dader op het kerkhof.
auto was daarvoor nog steeds kras en deuk vrij.theun
8 september 2009 om 13:46 #17515048nou ik betaal voor mijn box 135 p/m ook zonder water en stroom.maar wel nieuwbouw box en mijn pontiac transport past er precies in.dus kan je na gaan hoe groot de box is links en rechts heb ik cker halve meter ruimte over om in en uit te stappen.
8 september 2009 om 16:46 #17515049sjezus man het houdt niet op daar bij jou ton
groeten, hans
8 september 2009 om 21:03 #17515050inderdaad hans,zo als ik al schreef,wordt er moedeloos van.
toen ik mijn a omi had gekocht zat er 2 dagen later al
een haal over mijn rechter portier.
nu heb ik mijn a geschorst en deze zeer nette b gekocht
en zoals je heb kunnen lezen is deze al 3 keer gepakt
nou dan wordt je eerst erg boos,zak de moed je in de schoenen
vgr tonsr.8 september 2009 om 22:46 #17515051bij de gamma hebben ze een setje liggen camera met scherm voor nog geen 150 geloof ik.
dan kun je zien wie het gedaan heeft en ze er op aan spreken of in elkaar rammen:jerry
wel balen en de verzekering doet er ook geen kloot aan waarschijnlijk??8 september 2009 om 22:55 #17515052ongelofelijk… voor de 3e keer hebben ze je te pakken.
heb er geen worden voor….9 september 2009 om 09:05 #17515053ja ,inderdaad hoef bij de verzekering niet aan tekomen,wel casco dekking ,hoog nokleem,eigen risico ,dus je kent het verhaal wel.
maar als ik nu kijk naar dit topic,,,mijn opel zwaar mishandeld,,,,
dan heb ik met deze wel vervelende maar in dat opzicht
schade die relatief is.
de opel van deze jongen is werkelijk totaal los gereden.
en dader op het kerkhof en laat hij nu niet aankomen met
ik heb het niet gemerkt.en dus weer een slachtoffer van een
door rijder,ik hou mijn hart vast als zoon klootzak iemand in
persoon aanrijdt,dan zal hij ook mogelijk door rijden
dus emotieloze waardeloze asociale figuren die in onze
maatschappij niet thuis horen.
vgr tonsr.9 september 2009 om 17:20 #17515054Zo heey 3 x??? Daar wordt je toch ook gek van! Ik heb echt een hekel aan jaloerse mensen! Zo blijf je bezig pff
9 september 2009 om 17:26 #17515055ton waar gaat het heen bij jullie in de buurt en met de maatschappij. heb je nog geen camera’s geplaatst? ga bij je auto posten met camera ;lopend wat dit is gewoon te gek. en ik had dat van die jongen met zijn astra ook gelezen. belachelijk gewoon. en dat de wouten er geen werk van maken als ze beeld materiaal hebben snap ik niet. die astra is economisch totall los. ton thermos kan koffie stoel camera en een knuppel mee en buiten zitten vannacht:D
9 september 2009 om 17:42 #17515056Naja, ik heb tot nu toe bij mij in de straat 6 spiegels mogen vervangen. M’n knalgele Astra-F hadden ze ook mooi te pakken, echt hoe de $%^^&*( kan je een knalgele auto missen in je spiegels 8)7
Deze hufter dacht door te rijden, tot hij m’n oom zag met een bats in z’n handen. (Wij in de familie wonen nogal bij elkaar op een kluitje dus voldoende sociale controle)
Daarbij, de Astra die ik nu heb was eerst van m’n vriendin. 1 dag voordat hij op mijn naam geschreven was had één of andere trut effetjes de achterkant gesneden van de astra. Gelukkig had dit persoon wél een briefje achter gelaten.
Waar wij met onze spiegels veel last van hadden was de plaatselijke hockeyclub die af en toe eens een slechte wedstrijd had en het nodig vond om al onze spiegels op de terug weg kapot te slaan.
En over de lui die effe dronken uit de kroeg kwamen en onze antennes afgebroken hadden heb ik nog niet eens over gehad :/
Ben zelf een web-ontwikkelaar, maar ik zit stevig te denken om een paar webcams te richten op onze parkeerplaatsen aan de straat. Om zo iig te zien welke hufter effe tegen onze auto aangezeten heeft. Zo groot is ‘t dorp gelukkig van ons niet dus ze zelf terug vinden is te doen….
9 september 2009 om 22:05 #17515057kijk in een dorp kent iedereen iedereen,das in rotterdam ff anders
ben inmiddels maar weer wat aan de omi gaan doen.
martijn ,de omi staat stijf voor mijn deur ,woon benedenhuis
lamellen op kiertje liggie uit en je ziet niks.lijkt wel of dat
tuig weet dat je naar je nest gaat,wilde eerst 5 toon in
hangen maar heb nu nog wat mooiers,een meganische amerikaanse
politie sirene uit de jaren 1960 zoon ding wat in de ronte draaid
en steeds hareder gaat gillen tot je hem uit zet.
vgr tonsr.10 september 2009 om 15:01 #17515058EN EEN AFWEER GESCHUT, GEBRUIKT HET LEGER OOK:D
10 september 2009 om 17:22 #17515059 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.