Forumindex › Forums › Modellen › Omega › moordneiging en alweer raak 3 de keer
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 augustus 2009 om 11:57 #17211603
ik wordt er doodziek van,mijn nieuwe b omega
weer te grazen genomen door een kl..tzak
trof haar weer aan met een kras op mijn portier
en dader op kerkhof,ziet er uit of het weer met moedwil is gedaan is ook gebeurd met mijn andere omi
je moet het maar niet zien want gloof me ik schop hem lens
vgr tonsr.23 augustus 2009 om 12:01 #17515011Der zijn toch nog altijd mensen die andere het niet gunnen.
Heb der zelf ook last van gehad en het ergste is dat je er bijna niet achter kan komen wie het s geweest.
Gr jack
23 augustus 2009 om 12:15 #17515012origineel gepost door TonSR
en dader op kerkhof,ziet er uit of het weer met moedwil is gedaan is ook gebeurd met mijn andere omi
vgr tonsr.Als je hem hebt stuur dan ff een mailtje. Ik woon ook in rotterdam en wil hem ook nog wel een stukje door de stad slepen aan de trekhaak!!
23 augustus 2009 om 13:37 #17515013origineel gepost door Botho
origineel gepost door TonSR
vgr tonsr.Als je hem hebt stuur dan ff een mailtje. Ik woon ook in rotterdam en wil hem ook nog wel een stukje door de stad slepen aan de trekhaak!!
dan kom ik ook ff met een clubje van Zuid.
…..Lijers zijn het.is het een erge diepe kras Ton.?
23 augustus 2009 om 13:54 #17515014Knap kut zeg, doe maar zinvol geweld met zo,n gast!
23 augustus 2009 om 13:59 #17515015de kras is door de lak heen en is wel op te lossen
daar niet voor maar warom dat vraag ik me dan af
en nog maals je ziet het nooit ,voor mij maar beter
want ik bega me der een ongeluk aan.
en zoals ik al schreef mijn a omega had ik
3 dagen en het zelfde van voor naar achter tot op blank ijzer
deze kras is zoon 30-40 ctm door de lak.:swear:swearvgr tonsr.23 augustus 2009 om 16:08 #17515016ton daar ben je mooi mee genaaid:swear. je zult de dader wel miet vinden, maar als je dat wel doet een flinke afstraffing geven. je hebt een trekhaak? vuike tering lijers :fy1. sucees met het herstel van de kras.gr,martijn
23 augustus 2009 om 20:49 #17515017bedankt voor de reactie kerels
martijn dat herstel gaat wel lukken.maar als er 1 wat tegen
mij heb laat hij mijn dan in persoon ff aanspreken dit is nu mijn 2de omi waar het bij gebeurd.
vgr tonsr23 augustus 2009 om 23:40 #17515018echt balen,overal hoor je het hier bij ons laatst ook ingebroken in onze hobbyschuur,mijn cabrio deuken in getrapot,spullen gejat….
vriend van m,e ruiten ingegooid,radio gejat en raampje uit zijn dak gejat enzv enzvgeloof mij als ik er een vind die er maar wat vanaf weet die maak ik al van kant!!!
maja vaak kom je er helaas niet achter!!!
hondeneukers!!24 augustus 2009 om 15:56 #17515019helaas de realiteit ronald:sleeping, wij er hard voor werken en zij rippen het ff weg. je cali ziet er triouwens netjes uit:thumbup.
ton zet er een camera bij.
24 augustus 2009 om 21:18 #17515020een op afstand bedienbare flammenwerper is nog niet voldoende voor
dergelijke hufters.
vgr tonsr.25 augustus 2009 om 08:57 #17515021dit is zwaar @#$#^& voor je.:swear
27 augustus 2009 om 14:44 #17515022alweer een slachtoffer,waar de auto van bekrast is.
nu weer een astra.houd dit nou nooit op
er schijnt er altijd weer 1 rond telopen
die er lol in heeft om een ander zijn spullen
te vernielen.moedeloze waardeloze klootzakken
die waarschijnlijk nog nooit een cent voor de
maatschappij hebben opgeleverd,van de steun zijn drugs koopt ouwe wijffies berooft en jou auto voor de lol sloopt.
vgr tonsr
ps:
sorry voor mijn taalgebruik maar zo denk ik er over.27 augustus 2009 om 15:31 #17515023begrijpelijk ,
je doet er niks aan je hoort het zo vaak tegenwoordig,
benen breken, ze eerst zelf bekrassen weten ze zelf hoe het voelt.27 augustus 2009 om 18:04 #17515024he ton hoe weet jij dat van die andere astra? doe jij aan slaap wandellen?:jerry. geintje ton. naar je reactie is begrijpelijk en taal gebruik :thumbup. ik zou er ook pis link om worden. kost weer een hoop centjes waar je anders een leuk stoei pakje voor de vrouiw had kunnen kopen:D en met pech wel 4. ton zet een camera neer die de kras loterij vast kan leggen. want zo hoef je bij de wouten niet aan te komen.:fy1
27 augustus 2009 om 20:53 #17515025martijn,ik zal je wat vertellen ,waar ik woon hangt er op de hoek
een camera van stadstoezicht mijn auto moet bijna altijd
in dat beeld staan als hij voor de deur of aan de overkant
staat en als je dan gaat informeren hebben ze nooit wat gezien.
maar goed er zitten dan ook voor 90 prosent medenederlanders
achter die monitoren snap je:P:P:P28 augustus 2009 om 15:54 #17515026word daar geen opname van gemaakt dan?
28 augustus 2009 om 21:21 #17515027ja wel maar de medewerking van die medenederlanders is een ander verhaal.
vgr tonsr.30 augustus 2009 om 02:18 #17515028Als je in Rotterdam een beeld van een camera wilt zien moet er eerst een levensbedreigende situatie geweest zijn!
Daarbij komt dat de door rijkswege opgedrongen Nederlanders ook niet weten hoe ze moeten handelen, wat ze wel geleerd hebben is hoe ze een Proces verbaal moeten schrijven als je verkeerd geparkeerd staat!De beelden zijn alleen met toestemming van de officier van Justitie te bekijken (als het ernstig genoeg is)
en ik heb het vermoeden dat je eerst de dader neer moet schieten om de beelden te krijgen!
Maw je hebt er niets aan!
Ik weet dat het zeer frusterend is ik had namelijk een tijd geleden in Hoogvliet ook een kras van voor tot achter !grrrrrrrrr.
Je ben gewoon bang om een mooie auto te hebben.Gr,
Aart30 augustus 2009 om 09:45 #17515029dit soort rottigheid ,waar je je zelf moeilijk of helemaal niet
tegen kan verdedigen haalt echt de lust en de tijd om
jouw bolide te vervraaien, mooie velgen, knap spuitwerk,
en veel tijd en geld kostende onderdelen.
waar doe je het nog voor als het toch wordt verziekt
door zoon figuur.
dus eigenlijk moet je denken laat maar rijen tot hij de geest geef
en dan maar weer het volgende 500 euro kostende barrel
kopen je poen in je zak houden en er lekker niks aan doen.
vgr tonsr.30 augustus 2009 om 14:29 #17515030je wordt er inderdaad :puke van
sta je geparkeerd op een parkeer plaats staat er een andere auto langs en dan denk je hoe is die in vredesnaam uit de autogekomen :fy1 zo dicht geparkeerd dat ik zelf door de pasagiers kant moest instappen
maar zomaar krassen trekken voor de lol daar is geen excus voor en is ook maar beter dat je deze persoenen ook niet aantreft in actie :swear
groeten
hans
30 augustus 2009 om 21:31 #17515031ik wordt nu echt dol:o:o:o:o:o:mad::mad::fy1:fy1
en ook wit verziekend heet van nijd heb der
weer zoon vieze vuile gore klootzak tegen mijn b
opgezeten ,nu mijn linker spiegel uit zijn voegen
gereden.ben het echt zat nu,ga nu echt op de loer leggen
met een lojepijp wat een bloedhonden ,ben het nu echt zat.
aangifte heb geen zin die kloothommels lachen je midden
in je smoel uit en geef je ze dan een grote bek dreigen
de hondekoppen pas op hoor dat is een belediging
kan je een bekeuring kosten
ba wat een teringwereld toch.ik wordt hier echt ziek van.
tonsr.30 augustus 2009 om 22:02 #17515032Vind het echt heel erg voor je, mensen moeten met hun lelijke tengels afblijven van anderman dingen, waar wij zo hard voor hebben gewerkt.
Ik begrijp niet wat het nut is, ik denk jaloezie, maar het kan ook een ziekte zijn, zulke mensen zijn gewoon ziek.
Sterkte.
yasser31 augustus 2009 om 06:40 #17515033ton maak ff een bivak klaar kom ik erbij zitten. de tering hufters. die moet je zelf ff straffen, op zo’n manier dat ze nooit meer iets doen:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1 gvd stelletje klaplopers. he ton die camera daar worden echt wel opnames mee gemaakt vanwege rellen en dat soort shit dus laat de gemeente maar op de proppen komen met een tape. doen ze dat dat dan stel je hun aansprakelijk , een lang verhaal maar een kennis van me heeft er wel zijn poen mee terug. gr,martijn
31 augustus 2009 om 06:51 #17515034of gewoon ff een goedkope camera kopen en die aan je huis bevestigen gericht op je auto.heb je wel bewijs en dan kan je aangifte doen bij politie met bewijs.maardit is wel klote hoor 2 in zeer korte tijd.iik zou als mij dit gebeurde een paar nachtjes in mn auto onverdekt opgesteld liggen met een grote moment sleutel.en dan als er iets gebeurd een flinke pleuris klap uit delen.en dan een stukje verder op op de stoep leggen.en dan politie bellen van er ligt een zwerver op de stoep te slapen ofzo.suc6 ermee.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.