Mooie originele Manta’s gevraagd voor oldtimerevenement jan.

Forumindex Forums Modellen Manta Mooie originele Manta’s gevraagd voor oldtimerevenement jan.

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243118
    postbusmanta
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2004

      In het weekend van 13-14-15 januari 2012 is er weer het jaarlijkse grote oldtimerevenement:
      Interclassics & Topmobiel.

      Dit is een geweldig groot opgezet evenement in het MECC te Maastricht.

      Op dit evenement hebben de drie Opelclubs van de FEDOC 200 m2 standruimte ter beschikking.

      De Opel Manta Club Nederland is voor deze stand nog op zoek naar een paar mooie originele Manta’s (A & B) om te laten zien aan het publiek.

      De Manta zal vanaf donderdagmiddag t/m zondag 18:00 uur daar aanwezig moeten zijn.

      Wil je je Manta daar wel showen, maar is er een probleem met de tijdsplanning? Er zijn daar vele oplossingen voorhanden voor zowel opslag als transport.

      http://www.ic-tm.nl/nederlands/bezoeker/Pages/default.aspx

      Ben je geïnteresseerd, neem dan contact op met de secretaris via secretaris@mantaclub.nl
      Hij zal je dan in contact brengen met de organisatie vanuit de Mantaclub.

      Er staat een kilometervergoeding en gratis toegang tot het evenement tegenover.

      We hopen op je medewerking.

      #17939860
      Hendri
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 August 2005

        Lijkt me toch dat GT/etje van Ghanz daar moet staan king:

        #17939861
        Stender
        Moderator
          Lid sinds:
          5 April 2009

          Mja dan moet je wel een trailer regelen :P met al die pekel.

          #17939862
          postbusmanta
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 July 2004

            Even voordat dit topic volloopt met mensen die niet komen…………….

            Er wordt hier gevraagd naar mensen (en vooral Manta’s) die wel willen komen.
            Die eens een keertje iets voor de club willen doen,
            Die met grote trots hun auto willen tonen aan een heel groot publiek op een luxe show!

            En ja……….er is kans dat het sneeuwt……………..er is kans dat er gestrooid is……..

            Maar een creatieve geest weet hier altijd wel iets op te vinden:

            #17939863
            Stender
            Moderator
              Lid sinds:
              5 April 2009

              Och ik wil absoluut niet negatief zijn hoor, sorry als ik zo overkwam :thumbup

              Als iemand een trailer kan regelen wil ik best komen hoor, maar mijn Manta is niet bepaald perfect dus ja :P

              #17939864
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                Ik was al van plan om te komen kijken (ook al is het dik twee uur rijden), maar nu ik weet dat er wat mooie Manta’s komen, is dat helemaal mooi!
                Heb eerlijk gezegd nog nooit een mooie A-Manta gezien en zou er graag eens eentje voor de lens krijgen :D
                Dus ik hoop op heel wat mooie Manta’s daar!

                #17939865
                m400
                  Lid sinds:
                  22 November 2004

                  Als er niemand wil dan is er vast nog wel de reservebank……..Die willen altijd wel ondanks dat ze er al gestaan hebben.

                  #17939866
                  mantallica
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 December 2005

                    Kijken als ik het kan inplannen om met de Manta DOT Turbo te komen,
                    het grootste probleem is voor mij het transport en de overnachting.

                    #17939868
                    postbusmanta
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 July 2004

                      Ik ben er meerdere jaren geweest (nu al 4 of 5 jaar) en het mooiste is toch overnachten in Berg en Terblijt.
                      Bergje af ………en je zit in NO TIME in het Mecc.

                      (Overnachtingen zijn op eigen kosten).

                      #17939867
                      RISL
                      Moderator
                        Lid sinds:
                        24 January 2011

                        Jep, ik heb een tijdje in Maastricht gestudeerd en toen in Berg en Terblijt gewoond. Je hebt er een mooi hotel (ik woonde er tegenover) en een grote camping.
                        De universiteit is bijna naast het MECC en daar deed ongeveer 25 minuten over met de fiets, 15 minuten met de auto. Terug (bergop) deed ik met de fiets wel langer over.
                        En als je ’s avonds ergens leuk wilt gaan eten, Valkenburg ligt 5 minuten met de auto vanaf Berg en Terblijt en je kunt daar bij veel leuke restaurantjes eten. Jansen is trouwens wel echt het beste restaurant daar….

                        #17939869
                        MOOK
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          21 October 2005

                          Shit die van mij is niet origineel…..

                          #17939870
                          JohnC
                            Lid sinds:
                            22 October 2006

                            wel een beetje ver weg. :hmmz

                            #17939871
                            Keesjr
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              26 May 2006

                              Is een ’89-er GSI in bijna originele staat wat?
                              Heeft als extra’s mistlampen in de voorbumper, hella 3000’s op de voorbumper, mistlichtje onder de achterbumper en zo’n strak Irmscher bumpertje en plaat tussen de achterlichten.
                              Of is dat al niet orrizjineel genoeg meer?

                              #17939872
                              postbusmanta
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                5 July 2004

                                Ik laat de reacties even over aan de organisatie.

                                Ik ben wel blij om te zien dat er nog redelijk wat mensen zijn die eventueel hun Manta beschikbaar willen stellen.

                                #17939873
                                manta2
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  1 July 2004

                                  Ga niet meer naar het MECC, ook heb ik 2 orginele A Manta’s, en woon er niet ver vandaan. Men kan beter naar Essen Classic gaan. Is veel goedkoper, en daar kun je nog onderdelen kopen voor de Manta A en B. MECC Maastricht lokt alleen bezoekers door clubstands, maar wat betreft onderdelen voor Opels is er niets te koop, of je moet een Franse-Engelse auto of een Mercedes hebben.
                                  Heeft men alleen interesse in Opel, dan ben je in een half uur uitgekeken, en ongeveer 25-30 euro armer incl. parkeren ecxl. brandstof.

                                  #17939874
                                  Jo1
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    15 September 2004

                                    Uiteraard, diegenen die er uiteindelijk wel een standplek krijgen, krijgen vrijkaarten voor het hele weekend.
                                    Gelieve alleen te reageren bij serieuze interesse.
                                    Met reacties zoals te ‘ver weg’ en ’te duur’ kunnen we niks mee.

                                  16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.