Monteurs gezocht voor de Astra Kitcar!

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint Monteurs gezocht voor de Astra Kitcar!

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255015
    rallyastra
      Lid sinds:
      12 July 2004

      Ons team is nog op zoek naar extra servicehanden tijdens rally’s. Een beetje handig moet je wel zijn en in een team willen presteren. Veel kunnen we je nog leren…inzet is een must. Dus schroom niet om te reageren en om nader kennis te maken. Handig zou zijn als je in de omgeving van Rijssen woont. Ervaring is niet belangrijk! Ik ben 12 jaar geleden ook als poets monteur begonnen. Je leert erg veel tijdens rally’s. Ook hebben we elke dinsdag van de week een sleutel avond in Rijssen, als het even kan wordt verwacht dat je daar ook bij aanwezig bent voor een gezellige babbel en kennis opdoen van de auto! Heb je interesse? Mail dan je naam, woonplaats, leeftijd en motivatie naar niels_boer@msn.com en als je al ervaring hebt mag je daar ook een mooie verhaaltje over typen!

      De eigenaar, http://www.facebook.com/will.bruins” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18102303
      kadett4x4
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 July 2004

        lijkt me retegaaf, maar is helaas te ver voor mij.
        hoop dat jullie iemand vinden die er met hart en ziel voor gaat.

        groeten.

        #18102304
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          Voor mij ook te ver.
          Kan het wel iedereen aanraden, ben zelf ook servicemonteur bij een maat van me die navigeert in een BMW 325i

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.