Montage GSi bumper, Rieger grille en angel eyes

Forumindex Forums Modellen Astra Montage GSi bumper, Rieger grille en angel eyes

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231972
    Alfred
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 January 2005

      Wil komend voorjaar m’n front ’s aanpakken.

      Nu is mijn vraag; gebruikt een GSi voorbumper dezelfde bevestigingspunten als de originele voorbumper op m’n Astra F van ’98? En hoe is de pasvorm? Sluit dan alles netjes aan? En de mistlampen van de GSi bumper zijn toch ook anders van vorm? Maar passen de originele stekkertjes gewoon op de GSi mistlampen?

      En dan wil ik daarboven angel eyes van FK met een Rieger grille. Hoe hebben jullie dit gemonteerd en hoe is daarvan de pasvorm e.d.?

      #17808499
      Astra F Vaassen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 February 2010

        Alleen het eerste weet ik wel, bij mijn astra f ’93 paste de gsi bumper mooi is ook niet anders met bevestigen. pasvorm prima;) Denk dat het bij jou niet veel anders zou zijn.

        #17808500
        Rooie Richie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 December 2004

          Je modderkuipen sluiten niet mooi aan, die zou je ook van een GSi moeten hebben, maar is niet noodzakelijk. Bij mij vond ik het niet storend. Dat riegergrill past gewoon over je angeleyes….

          #17808501
          Astra F Vaassen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 February 2010

            [rquote=1856576&tid=141693&author=Rooie Richie]Je modderkuipen sluiten niet mooi aan, die zou je ook van een GSi moeten hebben, maar is niet noodzakelijk. Bij mij vond ik het niet storend. Dat riegergrill past gewoon over je angeleyes….[/rquote]

            Ja dat van die modderkuipen klopt maar dacht dat ik het gewoon niet goed had zitten maar het past dus gewoon niet:sleeping

            #17808502
            Alfred
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 January 2005

              Qua Rieger grille en angel eyes bedoelde ik ook meer hoe jullie dat gemonteerd hebben. Dus in hoeverre gebruiken deze dezelfde bevestigingsplaatsen als de originele grille, koplampen en richtingaanwijzers.

              [rquote=1856576&tid=141693&author=Rooie Richie]Je modderkuipen sluiten niet mooi aan, die zou je ook van een GSi moeten hebben, maar is niet noodzakelijk. Bij mij vond ik het niet storend. Dat riegergrill past gewoon over je angeleyes….[/rquote]

              #17808503
              Rooie Richie
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 December 2004

                angeleyes passen gewoon als origineel, de riegergril, heb ik wat ruitenkit gebruikt, om ze vast te plakken aan de bovenkant. Ik vond daar persoonlijk, de ronding van dat grilletje een beetje te dik. Ik heb daar nog een randje afgeschuurd, zodat het niet zo naar voren stond…..

                #17808504
                Alfred
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  8 January 2005

                  En hier is geen andere methode voor?

                  [rquote=1856983&tid=141693&author=Rooie Richie]angeleyes passen gewoon als origineel, de riegergril, heb ik wat ruitenkit gebruikt, om ze vast te plakken aan de bovenkant. Ik vond daar persoonlijk, de ronding van dat grilletje een beetje te dik. Ik heb daar nog een randje afgeschuurd, zodat het niet zo naar voren stond…..[/rquote]

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.