Mokka X bjr.2019

Forumindex Forums Modellen Mokka Mokka X bjr.2019

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18393254
    meriva@
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 September 2014

      Hallo,

      Vraagje: heeft de Mokka X een distributieriem of ketting?…en wanneer  kan deze het beste worden vervangen?…heb nu 40.000 km gereden vanaf medio mei 2019.

      Verder: ik wil overstap maken naar Grandland X, wel of niet aanbevolen?…..heb diverse slechte reacties gelezen hier op forum :-(

      Wacht gespannen op reactie’s

      Grt,

      Chris, Heerlen

       

       

       

       

      #18393407
      Bart…
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 March 2019

        Hoi,

        Ik geloof dat de mokka alleen met 1.4 is geleverd? In dat geval is het een ketting. Deze hoef je eigenlijk alleen te vervangen als deze teveel rateld. Als je netjes je oliepijl bijhoud is er niks aan de hand.

         

        Grandland heb ik verder geen ervaring mee maar volgens mij is het een prima wagen.

         

        #18421485
        bartg59
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 May 2021

          Hallo, ik ben sinds vandaag lid van jullie forum. Ik heb recent in een Grandland-X automaat gereden. Viel mij enorm tegen. De combinatie 3-cylinder en automaat gaf geen geraffineerd gevoel. Kortom: Hij reed naar mijn persoonlijke mening niet soepel en de trekkracht viel mij tegen, gewoon een erg “3-cylindergevoel”.

          Succes met je keuze.

          #18421961
          AstraTh
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 March 2019

            3 cilinders in zo’n grote auto wil je echt niet hebben..

            zoiezo in geen enkele auto..wat een poppenkast!!

            #18422109
            Mokkaatje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 October 2018

              Hallo,

              toevallig rijd ik beide wagens, Mokka privé en GLX zakelijk.

              De Mokka was nog van GM en de GLX van PSA en die verschillen merk je op zich wel.

              De Mokka heeft toch wat meer het Duitse karakter terwijl dat van de GLX meer het Franse is.

              De 3 cilinder icm de 8traps automaat werkt vlekkeloos en is krachtig genoeg.

              Ik zou je adviseren om eens naar de nieuwe Mokka te kijken als alternatief, tenzij je liever een grote wagen wil.

               

              #18548466
              RW de Vries
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 November 2023

                Ik heb zojuist een 3019 mokka x gekocht, ter vervanging van ern 2008 Zafira .

                Was eigenlijk op zoek naar een crossland, maar door de problemen met de PSA motor met de inwendige distributieriem (met de komende extra kosten) is die keuze snel gemaakt.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.