Mokka e update navigatie mislukt

Forumindex Forums Modellen Mokka Mokka e update navigatie mislukt

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #18453075
    Senti79
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 January 2022

      Via opel updater een download gedaan van navigatie en touchscreen software. Beide op USB stick gezet. Als eerste wordt de touchscreen software bijgewerkt en die gaat goed. Vervolgens wordt er gevraagd om de kaarten bij te werken. Usb-stick volgens instructie verwijderd en opnieuw geplaatst. Na vraag welke landen bij te werken wordt met installatie begonnen. Verschijnt geen voortgang, alleen een knightrider balkje en even later “update is mislukt”. Zonder foutcode.

      Moet ik nieuwe usb-stick met alleen navigatie proberen, of welke tips hebben jullie?

      #18453609
      Nimquish
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 July 2021

        Hallo Senti79,

        is het al gelukt? Meestal moet het lukken door nogmaals te starten met de usb stick. Soms inderdaad alleen met de kaartupdate erop.

        #18453611
        Senti79
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 January 2022

          Ok, bedankt zal dat later vandaag nog eens proberen.

          #18453634
          Senti79
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 January 2022

            Nieuwe pogingen gedaan met alleen de navigatie update op de usb stick. USB wordt herkend, ik krijg de vraag over welke landen ik wil installeren. En nadien komt tekst Verwijder de usb stick niet en haal de auto niet van het contact. Ik heb geprobeerd om iedere minuut even een meter vooruit te rijden zodat de auto niet in soort van standby gaat. Leek dat installatie langer duurde maar vervolgens na minuut of zes toch terugkoppeling “installatie is mislukt”. Zou er een scherm moeten verschijnen met voortgangspercentage? Want ik zit nu best wel 7 minuten te wachten,,,,

            #18453707
            Nimquish
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 July 2021

              Sneu, bij mij ging alles van een leien dakje… :-(

              Probeer eens een andere usb stick, eventueel FAT32 formatteren?

              Opnieuw de kaart downloaden?

              Ik had kaartupdate 11.1.0-r0 gebruikt.

              #18453716
              Senti79
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 January 2022

                [quote quote=18453707]Sneu, bij mij ging alles van een leien dakje… :-( Probeer eens een andere usb stick, eventueel FAT32 formatteren? Opnieuw de kaart downloaden? Ik had kaartupdate 11.1.0-r0 gebruikt.[/quote][quote quote=18453707]Sneu, bij mij ging alles van een leien dakje… :-( Probeer eens een andere usb stick, eventueel FAT32 formatteren? Opnieuw de kaart downloaden? Ik had kaartupdate 11.1.0-r0 gebruikt.[/quote]

                Ja dat was voor mij nog een laatste poging aangezien usb stick vrij warm was bij het verwijderen en er kort een waarschuwing leek te verschijnen over usb stick. Zal eens kijken wat ik nog kan doen.

                #18454459
                Nimquish
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 July 2021

                  Stand van zaken?

                  #18454463
                  Senti79
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 January 2022

                    Nog niet alle vrijheid gekregen om opnieuw te proberen met de Mokka-E van mijn vrouw ihkv actieradius die daarna minder is :) van het weekend nog een nieuwe poging.  Moet waarschijnlijk ook nog eerst kijken of de map niet al lang geupdate is gelijkertijd met bijwerken van touchscreen software.

                    #18454970
                    Senti79
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 January 2022

                      Helaas ik geef het even op. Opnieuw gedownload andere stick, leek wel langer te proberen maar uiteindelijk toch mislukt iedere keer. Gebruiken toch Apple navigatie dus laten het maar zo tot onderhoudsbeurt. Bedankt voor het meedenken!

                      #18454988
                      Nimquish
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        16 July 2021

                        Oke, wel jammer dat het niet gelukt is. Veel succes de volgende keer, bij de dealer dan denk ik?

                        Hou je ons op de hoogte?

                        #18455017
                        Senti79
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          1 January 2022

                          [quote quote=18454988]Oke, wel jammer dat het niet gelukt is. Veel succes de volgende keer, bij de dealer dan denk ik? Hou je ons op de hoogte?[/quote]

                          2x ja :)

                           

                          #18477429
                          toto5504
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            20 March 2016

                            Mag ik wat vragen? is er veel veranderd aan de schermen of is het de update niet waard ?

                            Ik heb een elegance met een klein schermpje

                             

                             

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.