Moet me ff voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Moet me ff voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216106
    erwinmaas
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 January 2010

      Okeee, stel je eerst eens voor wordt gezegd.
      Ik ben Erwin, 48 jaar, altijd oudere auto’s gehad, in mijn diensttijd een cursus autotechniek gevolgd en me altijd gered. Mijn sport is zo weinig mogelijk naar de garage en zo veel mogelijk zelf doen, lekker een hele zaterdag op de sloop hangen en erwtensoep aan het einde van de dag.

      Ik heb een corsa-b 1.7D, dit is mijn tweede, de vorige had er 3 ton op zitten en rammelde aan alle kanten, de huidige heb ik twee weken terug gekocht, ééntje van 1999. Rijdt lekker, paar kleine probleempjes die ik altijd op de koop toe neem als ik een auto koop en wie weet wat ik nog meer tegenkom??? (Hoop niet ál te veel)

      O ja: er ligt nu een paar weken sneeuw en het is stervens koud, geen weer om te knutselen aan me auto, heb al een paar keer verkleumde handen gehad en wil nu ff een poosje meer uren rijden dan knutselen (ik rij elke dag naar me werk 50km. heen en 50km. ook weer terug), heb een lekker radiotje gekocht en wil nu ff gaan genieten na het geknutsel.

      #17588656
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        welkom :thumbup

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘Moet me ff voorstellen’ is gesloten voor nieuwe reacties.