Moeilijk jaar

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint Moeilijk jaar

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208465
    mantarobin
      Lid sinds:
      4 July 2008

      Dag mede rally fans,

      mijn vader is op het moment in het bezit van een rally corsa 1.6 16v A6, deze auto is vorig jaar aangekocht in Oostenrijk.
      Maar heeft hier in Nederland een miserabel jaar achter de rug, veel technische problemen.

      door deze financiele tegenslag wil hij stoppen.

      maar ik zou graag zien dat hij door reed!, ik wil graag een club van 100 oprichten dit houd in dat ik opzoek ben naar rally fans die ons willen helpen..

      dit kunt u doen door 25,- euro over te maken op stichting autosport G.O Kvk.nr:09121823 Bankreknr. Rabobank: 359196837

      als alles lukt word je een keer uitgenodig, en op de hoogte gehouden van de rally’s.

      vriendelijke groet,

      robin

      #17460238
      Peter_89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 August 2006

        Ai das kut. Wij hebben ook met het hele team afgesproken om te gaan bezuinigen. Liep een beetje uit de hand.

        Succes

        #17460239
        opelkadetje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 December 2004

          dat is vervelend..

          maar voor die 25 euro wordt je dus 1 x uitgenodigd en wordt je op de hoogte gehouden? hoe?

          ik heb ook nog wel wat:D

          help opelkadetje de winter door fonds:jerry

          #17460240
          nicocorsa
            Lid sinds:
            6 June 2006

            als je dergelijke projecte van sponsoring wil in elkaar steken . zou ik het anders in elkaar steken mense eigengeld vragen . is raar en zal je wss ook moeilijk krijgen behalve uit failiale kring.

            dus organiseer een eetdag een test dag met daar een kleine bijdrage bij .

            verzorg een party of zo aan lowbudget . en verzamel zo geld .

            op een eetavondje met een hoop vrijwiligers verzamel je als snel 2500 euro . handige tip’s mss .

            maar als ik hier zou schrijven ik rijdt rally met een opel corsa gsi zoek sponsoring want denk dat ik dit seizoen niet rond gegeraak vertrouw jij dat ook . sorry ik niet je kent de persoon van haar nog pluim .

            groetjes en neem dit niet verkeerd op . meeste zien dit als zever weet zelf goed genoeg dat sponsor geld amper rond te krijgen valt .

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.