mm lampje

Forumindex Forums Modellen Corsa mm lampje

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216147
    gsifreakje
      Lid sinds:
      12 March 2009

      had dus tijdje geleden dat me mm lampje brandde en me motor klote liep….

      bleek dus toen de lmm te zijn die toen vervangen en motor liep weer netjes meteen ook lambda vervangen

      maar nu heb ik dus dat bij het starten het mm blijft branden ook als het motor loopt is het zo dat de foutcode erin is gebleven kan ik dit deleten door accu pool eraf te halen of moet ik het echt met een uitlees apparaat doen…

      tevens is stappenmotor enz ook al vervangen het nokkenas en krukas sensor ga ik dit weekend doen…

      #17589219
      svdk20
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 August 2009

        waarvoor lees je de storing niet uit om te kijken wat het is ? uitlezen kan je zelf doen met een paperclip of bij de garage.
        als je daarna je accu polen los haalt reset je je computer en is de storing weg mits er niets kapot is waardoor de storing ontstaat

        #17589220
        gsifreakje
          Lid sinds:
          12 March 2009

          nja net bij opel dealer hier geweest breng daar ook me bedrijfsauto en willen ze voor me prive auto 52 euro nog vragen stelletje leipo’s … euhmz zat te zoeken over de paperclip methode maar kon over de mijne nix vinde c16xe 94′ er en jah zou niet weten wat er kapot zou moeten zijn want heb alles al vervangen kwa sensoren op die 2 die k zaterdag ga doen niet dat het nodig is maar dan weet ik wel dat ik gewoon alles heb vervangen snap je ….

          ps laatste keer dat ik het had uitlaten lezen bleek toen de lmm te zijn had die kort erna vervangen en ook de lambda maar daarna niet terug gegaan om die storing te wissen …

          #17589221
          Powercorsa
            Lid sinds:
            26 October 2007

            Foutcode moet je zelf kunnen wissen, even de accupool los voor een uurtje
            Uitlezen kan je hier vinden:
            http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=77060

            #17589222
            gsifreakje
              Lid sinds:
              12 March 2009

              nja heb dat dus gedaan geen verschil maar nu ik eraan denk heb het sinds dat ik de stappenmotor en die sensor ernaast op het glasklephuis heb vervangen dus denk dat ik die oude weer terug zet en kijken wat hij dan doet…. word vervolgd….

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.