Mistlichten Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Mistlichten Astra G

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216588
    Astra_DLS
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2008

      Ik was pas bezig met onderhoud aan de astra en het viel me op, dat er aan weerszijde achter de bumper twee kabels liggen.

      Klopt het dat bij mijn astra (september 99) de mistlichten al aangesloten zijn en dat er alleen een andere bumper met mistlichten + schakelaar gemonteerd moeten worden?

      Ik heb al even naar een bumper gezocht en vond er 1 voor 200 euro met mistlichten nieuw in kleur van een bumper bedrijf in Assen.

      #17598737
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        normaal is alles voorbereid ja

        #17598738
        Astra_DLS
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2008

          Geniaal die opels. :) Ga ik toch maar eens kijken of die bumper wat is. Ik heb wel begrepen dat 200 euro voor nieuwe bumper, gespoten, verzonden met mistlichten niet veel geld is. Het geeft ook wel een wat mooier beeld en beter licht uiteraard.

          #17598739
          Opel_Bjorn
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 May 2008

            idd, ik zou het ook doen voor dat geld, ziet ie er ineens véél blitzer uit :D

            #17598740
            Blendjuhs Mate
              Lid sinds:
              21 June 2009

              er word gezegd dat alles vooberijd is,ik rij zelf een astra g uit 2003 njoy,wat moet ik dan doen om het allemaal aan gesloten te hebben,ik heb ze nog niet,dus ook nog geen schakelaar,grotjes mark.

              #17598741
              Blue-Dragon
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 July 2006

                Aan de binnenkant van een originele voorbumper zitten de gaten al afgetekend voor de mistlampen.
                Ook zitten de beugels om de mistlampen te bevestigen er op.
                Wat je verder nog nodig hebt is een lichtschakelaar met 2 mistlichtschakelaars/relais en een zekering.

                Setje mistlampen zijn te koop bij GM-tuningparts..:thumbup

                #17598742
                Baas J.
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 May 2008

                  Beter gewoon via MP, setjes geven ze zowat weg..

                  #17598743
                  vectra_driver
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    19 November 2004

                    Ik moest ook nog een zekering en een relais plaatsen kost iets van 10 euro bij de dealer.
                    Kan idd in de eigen bumper de gaten makelijk maken.

                    #17598744
                    Astra_DLS
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 March 2008

                      Aan de binnenkant zaag je ze gewoon in de bumper dan? Maar als alles al is aangesloten, hoe zit dat dan met die zekering en relais? waar komen de relais en zekering dan te zitten? Dan wordt in de motorruimte gemonteerd?

                      #17598745
                      Blue-Dragon
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        18 July 2006

                        Als je een beetje duits kent heb ik hier wel een beschrijving voor je.
                        http://www.astra-g-anleitungen.de/Astra-G-und-Zafira-A-FAQs/wie-rueste-ich-nebelscheinwerfer-nach.html

                        #17598746
                        Astra_DLS
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 March 2008

                          Ik kon het duits wel lezen ja.

                          Als ik het goed begrijp, moet ik dus een 15A zekering plaatsen en bij dit zekeringblok, komt ook de relais? Daarnaast moet ik nog een schakelaar hebben.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.