mistlampen plaatsen tigra TT 2005

Forumindex Forums Modellen Tigra mistlampen plaatsen tigra TT 2005

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260312
    labien
      Lid sinds:
      10 July 2013

      goedemorgen,

      bij de opeldealer langs geweest om te vragen wat de inbouw van mistlampen kost voor mijn TT uit 2005.
      setje lampen 125 euro, schakelaar, 50 euro en inbouw 75 euro. totaal dus best een behoorlijk bedrag voor 2 lampjes.
      Helaas wil mij vrouw dit graag en dus ben ik verder gaan snuffelen.

      Op MP kan ik een setje lampen en een schakelaar kopen. Inbouwen zal niet heel moeilijk zijn maar heb toch een aantal vragen

      1. liggen de kabels er al, zowel aan de lamp kant als aan de schakelaar kant
      2. is het vervangen van de schakelaar unit door 1 met een extra mistlamp schakelaar voldoende…
      3. misschien nog andere tips.

      hoor het graag.

      Lando

      #18170545
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Dacht wel dat deze voorbereid lagen..

        Willem

        #18170546
        C-coupe71
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 June 2011

          waarschijnlijk heb je het al klaar, maar Evt. nog controle lampje plaatsen in je Kmteller klokhuis, om te zien of je ze aan hebt,
          tenminste moest bij die van mij TTT 2007

          groetjes Rinus

          #18170547
          labien
            Lid sinds:
            10 July 2013

            Eindelijk tijd gehad om de lampen in te bouwen.. Ging heel soepel, alleen het vervangen van de schakelaar was even lastig omdat het strak geklikt zat.
            Lampje vervangen in het dashboard moet nog gebeuren, even snuffelen op het forum hoe dit te doen.

            Helaas heeft www niets opgeleverd. iemand een idee hoe dit lampje te plaatsen

            Bedankt voor jullie support

            Landoo

            #18170548
            C-coupe71
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 June 2011

              @labien wrote:

              Eindelijk tijd gehad om de lampen in te bouwen.. Ging heel soepel, alleen het vervangen van de schakelaar was even lastig omdat het strak geklikt zat.
              Lampje vervangen in het dashboard moet nog gebeuren, even snuffelen op het forum hoe dit te doen.

              Helaas heeft www niets opgeleverd. iemand een idee hoe dit lampje te plaatsen

              Bedankt voor jullie support

              Landoo

              Je kan het tellerhuis er uit schroeven en daarna gewoon een lampje, (let even op de juiste kleur) er zo met een bajonet er in draaien, geen draden niks nodig, zit nu een gaatje

              #18170549
              Dominic
                Lid sinds:
                17 December 2009

                Bij mij liggen de draden niet voorbereid?

                Heb er zelf led mistlampen nu inzitten die geschakeld zijn via de zekeringdoos..

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.