Mistlampen Omega B 2004 vervangen

Forumindex Forums Modellen Omega Mistlampen Omega B 2004 vervangen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214607
    jvd1971
      Lid sinds:
      6 February 2007

      Ik zag gisteren dat er een halogeen defect was in een van de mistlampen. In het instructieboekje staat nergens hoe ik deze moet vervangen. Wel staat erbij om contact op te nemen met de Opel garage. Zo moeilijk zal dit toch niet zijn ?? Wat voor een lampen zitten hierin

      #17557627
      jvd1971
        Lid sinds:
        6 February 2007

        Ben er denk al uit. Ik heb net onder mijn auto gelegen. De houder en lamp hing los om de claxon. Bedankt garage. Ik heb nu het stekkertje losgekoppeld en zag dat hier een Philips HB4 9006 55W DOT E1 22T lamp in zit. Ga nu even kijken op Ebay.

        #17557628
        Vega
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 November 2006

          Er zit een lamp met een HB4 fitting in.

          Die zit met een soort bajonet fitting fast, kwartslag draaien en je hebt hem eruit.

          #17557629
          jvd1971
            Lid sinds:
            6 February 2007

            Heb even zitten kijken om daar een andere lamp in te zetten. Nu staan op Ebay zoveel 600 k Xenon HB4 lampen. Kan iedere stekkertje eraan gezet worden. Zit er een lamphoudertje altijd bij ???

            #17557630
            Vega
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 November 2006

              De lamp ziet eruit zoals afgebeeld, daar gaat de alleen de stekker in die de mistlampen aanstuurd.
              Als je een Xenon setje ervoor in de plaats zet dan zal je waarschijnlijk de stekker moeten aanpassen, kan ook zijn dat aan het Xenon setje een contrastekker zit die weer aan de kabelstekker kan.

              #17557631
              Lince
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 March 2009

                Xenon setje kan er zo in, zonder aanpassing van de stekker;

                1. je gebruikt de kabel die erbij zit (zit aan de lamp vast)
                Of als je kabel genoeg hebt, dan kan je de stekker die aan de HB4 lamp zit, rechtstreeks op de ballast klikken.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.