miss een 4×4 erbij

Forumindex Forums Overige 4×4 miss een 4×4 erbij

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207167
    opel-devil
      Lid sinds:
      22 February 2007

      Zoals je al ziet aan de titel krijg ik misschien een vectra 2000 4×4. Ik werdt zaterdags aangehouden door een man die langs mij reed en zei : ik heb nog een echte vec 2000 te koop voor jou! Dus ik had zijn nummer gekregen.
      Aangezien zondag mijn vectra stopte omdat de startmotor ermee stopte dacht ik , ik ga die man bellen.
      Ik kom daar aan , staat in zijn garage een vec met leeg gelopen banden en ik kijk nog eens goed, is het tot mijn verbazing een vec 2000 4×4 helemaal strak in de lak , zgan interieur, mantzel schroefset en uitlaat erop. Heb een afspraak gemaakt dat de auto anwb gekeurt wordt op zijn kosten en een klein plekje dat vooraan bij de deur zit (klein stukje plaat) wordt opnieuw gespoten voor ik hem krijg.
      Dus als alles goed gekeurd is dan neem ik hem over, voor 1000 euro mag ik hem overkopen :D maar ik vraag me wel af of er niets mee is omdat 1000 wel weinig is voor een 4×4 die nog gewoon goed is.
      Ik hou jullie wel op de hoogte, de startmotor wordt vervangen van mijn huidige vec en komt waarschijnlijk hier op het forum in de verkoop.

      Ik denk zelf dat het deze vec is , hij staat nu in uitgeest beetje stof te happen.
      http://www.snuffelcorner.nl/autos/opel/opel_vectra_2000_4wd_sedan_4_drs_mantzel_tuning43750.php

      #17412220
      kadett4x4
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 July 2004

        dat zou wel mooi zijn.
        is het een 8v of een 16v.
        €1000,- valt wel mee, ik kocht de mijne in duitsland voor hetzelfde geld met 85.000km op de teller, en alle rekeningen en boekjes erbij.
        ik heb hem toen gesloopt om een kadett 4×4 te maken.
        vraag aan die man waarom die wagen erzo bij staat, en hoe lang.
        maak een proefrit om de auto te voelen en horen.
        als hij anwb gekeurd gaat worden, weet je ook wat er eventueel aan makeert.
        succes, en we horen het hier wel, en met foto’s.

        groeten.

        #17412221
        opel-devil
          Lid sinds:
          22 February 2007

          Ik ben er net geweest en heb hem horen lopen , loopt goed en geen rare tikken, alle elektrische opties werken naar behoren en het interieur is nog super netjes, alleen hoor ik net dat de rechter draagarm niet goed is , heb wiel hangt ook iets lager zag ik , nu vraag ik mij af of zoiets wel makkelijk te vinden zal zijn voor een 4×4 of is dat dezelfde als een normale vectra/ vectra 2000? Want dan wil ik wel de vec kopen. Oja en de koppelings pedaal gaat wel vrij zwaar vind ik zelf, heeft dat met iets te maken of hoort dat gewoon bij een 4×4???

          #17412222
          kadett4x4
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 July 2004

            draagarm is gewoon hetzelfde, past van een andere vectra ook.
            volgens mij van een calibra en astra f ook.
            koppelings pedaal kan zijn dat de kabel droog is van het lange stilstaan, heeft niks met de 4×4 te maken.

            groeten.

            #17412223
            opel-devil
              Lid sinds:
              22 February 2007

              heb vorige week een aanbetaling gedaan en haal hem deze week op :) heb ff foto’s gemaakt.


              De achterlichten gaan wel weer orginele vec 2000 units worden (staat veel mooier tuurlijk).
              En even kijken of die uitlaat niet even iets hoger kan , als het moet half in de bumper ofzo (is wel van mantzel die demper en schroefset is ook mantzel).

              #17412224
              kadett4x4
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 July 2004

                ik ken die vec ergens van:hmmz
                ik ga denken.

                groeten.

                #17412225
                rico523
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 January 2008

                  voor 1000 euro heb ik geen anwb keuring nodig, dan haal ik m zo wel op, dat is ie allang waard aan onderdelen

                  gr rico

                  #17412226
                  opel-devil
                    Lid sinds:
                    22 February 2007

                    nee ik zei ook al tegen die man dat ik hem zoiezo wel over koop van hem ;) ziet er nog goed uit en interieur is nog als nieuw en motor loopt goed , remt goed , geen rare tikken dus niet moeilijk doen.

                    #17412227
                    opel-devil
                      Lid sinds:
                      22 February 2007

                      :D:D:D:D vanmiddag 2 uur de 4×4 ophalen :D:D:D:D

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.