mijn verzameling

Forumindex Forums Overige Miniaturen en schaal modellen mijn verzameling

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208843
    manta19sr
      Lid sinds:
      24 July 2007









      en m’n broertje heeft dan een assortiment met a mantas en asconas staan en vooral rally uitvoeringen

      #17466375
      Black Magic
        Lid sinds:
        3 November 2004

        goh die texaco komt me bekend voor:P

        #17466376
        manta19sr
          Lid sinds:
          24 July 2007

          jep niet de mooiste van het stel(stickertjes beetje los)enz enz maar dat geeft niet
          zelf vind ik de conrero ascona van vitesse het mooist,dubbele koplampen en 2 verschillende velgen,en zeer gedetailleerd bij de blauw heb ik hele een certificaat zitten enz helaas wel emt een fout motor:2000

          #17466377
          manta19sr
            Lid sinds:
            24 July 2007

            momenteel ook nog een manta 400 conrero van vitesse besteld komt ook binnen kort binnen,appart type ook weer!

            #17466378
            lenn0
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 February 2009

              Mooie verzameling, dat heb ik vanmiddag nog in het echt mogen zien.

              Nog bedankt voor het irmscher stuurtje!

              #17466379
              manta19sr
                Lid sinds:
                24 July 2007

                inmiddels uitgebreid emt een manta gte 1982 vanuit spanje,zeer mooi model eigenlijk niets bijzonders maar achterruit verwarming enz,vrder nog de ac delco,rothmans nr 5 en morgen de andrews voor 30 euries onbespeelt model!

                #17466380
                manta19sr
                  Lid sinds:
                  24 July 2007


                  hier de Andrews die ik kocht voor 30 euro(lachertje)

                  en hier de gte van spaanse makelarij,zeer mooi model,niets bijzonders maar het heeft wel wat,veel moier als modellen van schuco/minichamps

                  #17466381
                  manta19sr
                    Lid sinds:
                    24 July 2007

                    ben momenteel bezig om een model te maken van guy colsoul autogids manta en die mchale,shell reclame 400
                    zelf tranfers maken alleen ff wachtent ot die spullen daarvoor binnen komen

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.