Forumindex › Forums › Modellen › Zafira, Sintra (MPV’s) › mijn Sintra 3.0L V6 projectje ***verkocht!!***
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 november 2012 om 08:01 #17859637
@BlueAstraG wrote:
De advertentie bestaat niet meer Paul, heb jij ze gekocht?
nee ik heb ze niet.
Reden dat ik ze niet gekocht heb is dat ze te ver buiten de wielkasten kwamen (2cm)
Vond het wel jammer maar wil geen spijt krijgen als ik ze wel genomen had.zie verder pagina 6….staan foto’s en reden ook bij
16 november 2012 om 08:05 #17859638@BlueAstraG wrote:
ow wacht ff hahaha mijn foutje.
die chrome 20″ velgen van die pontia……nee die heb ik ook niet hahaaha waren een beetje aan de prijs.
16 november 2012 om 08:09 #17859639@vectra208v wrote:
@BlueAstraG wrote:
ow wacht ff hahaha mijn foutje.
die chrome 20″ velgen van die pontia……nee die heb ik ook niet hahaaha waren een beetje aan de prijs.
misschien heeft stellema ze wel ;)
16 november 2012 om 12:22 #17859640Nee hoor ik zoek niet meer om wielen , ben tevreden met de wielen die er nu onder zitten.
Ik zoek trouwens nog wel om een setje leer / recaro oid !16 november 2012 om 12:53 #17859641@stellema wrote:
Nee hoor ik zoek niet meer om wielen , ben tevreden met de wielen die er nu onder zitten.
Ik zoek trouwens nog wel om een setje leer / recaro oid !leer interieur zoek ik ook nog maar als 1 weet…………….zeg ik niks :D
6 december 2012 om 08:42 #17859642Leer heb ik inmiddels hoor :D
6 december 2012 om 10:33 #178596436 december 2012 om 12:08 #17859644@vectra208v wrote:
@stellema wrote:
Leer heb ik inmiddels hoor :D
damn!!!!! :jerry
foto’s :vertag
Ik heb ook maar 2 stoelen nodig he , komt uit een Omega B
6 december 2012 om 14:23 #17859645ow ja jij hebt grijs kenteken.
maar je kan toch nog gewoon 5 stoelen achterin plaatsen of zit er een schot tussen de voor en achter ruimte.6 december 2012 om 16:41 #17859646Nee hoor ik heb een tussenschot en een (beklede) houten laadvloer. En je wil ook niet dat ze je pakken met stoelen achterin hoor, voor die bekeuring kan je een heel park Sintra’s halen
10 december 2012 om 08:15 #17859647@vectra208v wrote:
foto’s :vertag
http://www.vectra-team.nl/forum/viewtopic.php?f=62&t=11759&start=15″ onclick=”window.open(this.href);return false;
12 maart 2013 om 09:45 #17859648hallo opel vrienden.
Na veel wikken en wegen toch het besluit genomen de SINTRA weg te doen en een ZAFIRA weer te kopen.
De sintra rijd ontzettend lekker en door de automaat erg comfortabel maar de kosten zijn wel erg hoog.Hij staat op Speurders voor de geintreseerde
http://www.speurders.nl/overzicht/autos” onclick=”window.open(this.href);return false; … w_size=100
gr.Paul
12 maart 2013 om 11:01 #17859649Ik snap de beslissing, wat voor zaf zat je aan te denken, OPC? :jerry
12 maart 2013 om 11:08 #17859650@PeterNoFear wrote:
Ik snap de beslissing, wat voor zaf zat je aan te denken, OPC? :jerry
als jij hem betaald wordt het een OPC maar omdat ik hem toch zelf moet betalen wordt het waarschijnlijk een 1.8 16v.
eerst de sintra weg dan kijken wat er is….maar 1.6 liever niet en de 2.2 wordt hem ook niet.
kleur keuze: blauw,zilver/grijs,zwart of (bordeau)rood
12 maart 2013 om 11:15 #17859651Ik heb geen geld…
Hopen dat je de sintra goed en snel verkoopt dan.
Succes met de verkoop ;)20 maart 2013 om 18:50 #17859652sintra is verkocht :D morgen zafira ophalen
20 maart 2013 om 20:10 #17859653Dat is snel verkocht, wat voor Zafira heb je gekocht?
20 maart 2013 om 20:23 #17859654ja was idd snel (weekje)
ik ga morgen deze ophalen:
Opel Zafira 1.8-16V Comfort bj 2000
20 maart 2013 om 20:32 #17859655Ziet er zo op het eerste gezicht netjes uit en zal inderdaad goedkoper rijden dan de V6. Heb ook een jaartje met een Zafira 1.8-16v gereden en die haalde gemiddeld tegen de 1 op 12. Veel plezier ermee!
20 maart 2013 om 20:42 #17859656Enige wat ik niet vertrouw is de distributie omdat die er na mijn zin te lang om zit maar vervang ik vrijdag of zaterdag gelijk incl. waterpomp.
Voor de rest ziet ie er goed uit en van binnen ook nog erg netjes
Daarna nog ff een grote beurt geven met nieuwe olie,filter,bougies enzo.
dan ff lekker poetsen en tussen door nog ff met de 1e update aan de gang ;)20 maart 2013 om 21:26 #17859657Vet, mooi vlot gedaan, nou zal ik geen sintra meer spotten dus…
Mooi man!Wat houd comfort precies in? kwa luxe iets of niet?
20 maart 2013 om 22:11 #17859658@PeterNoFear wrote:
Vet, mooi vlot gedaan, nou zal ik geen sintra meer spotten dus…
idd de sintra spot je niet meer denk ik of je met een keer naar nieuweschans rijden.
Comfort is idd zelfde als gls,cd/cdx (opties)
je hebt de comfort,elegance en sport,de comfort is in weze de kaalste uitvoering maar dat maakt me niet zo heel veel uit.
Er is veel te krijgen voor de zafira en als het voorbereid is komt het er ook in/op zoals mistlampen,electrische ramen achter en dat soort dingen.In eerste instantie ga ik er eerst gewoon een tijdje mee rijden en kijken wat die doet maar ga er vanuit dat het wel goed is.
De auto ziet er goed uit en is niet uitgeleeft,onder de kap is alles ook nog mooi schoon en blok is droog(geen olie bak)
buiten kant is ook netjes op een par gebrukers krasjes na maar het is ook geen nieuwe.
Verder geen schades of rotte plekken dus ben er niet bang voor.Maar we gaan het zien. Eerste update ligt al onder de carport maar moeten nog opgeknapt worden maar dat gaat zo snel mogelijk (voor de meeting in Dronten hoop ik klaar)
20 maart 2013 om 22:14 #17859659@vectra208v wrote:
@PeterNoFear wrote:
idd de sintra spot je niet meer denk ik of je met een keer naar nieuweschans rijden.
je hebt de comfort,elegance en sport,de comfort is in weze de kaalste uitvoering maar dat maakt me niet zo heel veel uit.
Er is veel te krijgen voor de zafira en als het voorbereid is komt het er ook in/op zoals mistlampen,electrische ramen achter en dat soort dingen.In eerste instantie ga ik er eerst gewoon een tijdje mee rijden en kijken wat die doet maar ga er vanuit dat het wel goed is.
De auto ziet er goed uit en is niet uitgeleeft,onder de kap is alles ook nog mooi schoon en blok is droog(geen olie bak)
buiten kant is ook netjes op een par gebrukers krasjes na maar het is ook geen nieuwe.
Verder geen schades of rotte plekken dus ben er niet bang voor.Maar we gaan het zien. Eerste update ligt al onder de carport maar moeten nog opgeknapt worden maar dat gaat zo snel mogelijk (voor de meeting in Dronten hoop ik klaar)
Oeeh :jerry :kewlpics ?
Maar mooi zo, dat het allemaal goed lijkt, hoeveel heeft ‘t beestje gelopen als ik vragen mag?20 maart 2013 om 22:22 #17859660@PeterNoFear wrote:
@vectra208v wrote:
@PeterNoFear wrote:
Maar mooi zo, dat het allemaal goed lijkt, hoeveel heeft ‘t beestje gelopen als ik vragen mag?wat de vorige eigenaar gelopen heeft weet ik niet maar de auto heeft 220000 gereden ;)
20 maart 2013 om 22:26 #17859661@vectra208v wrote:
@PeterNoFear wrote:
@vectra208v wrote:
@PeterNoFear wrote:
Maar mooi zo, dat het allemaal goed lijkt, hoeveel heeft ‘t beestje gelopen als ik vragen mag?wat de vorige eigenaar gelopen heeft weet ik niet maar de auto heeft 220000 gereden ;)
Haha, nou goed dan, maar voor 220000 mag hij best wat hebben en hij ziet er (opdefoto) nog goed uit.
Ben benieuwd naar die vette update, dikke wielen zeker?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.