mijn oude ascona te koop aangeboden op martkplaats.

Forumindex Forums Modellen Ascona mijn oude ascona te koop aangeboden op martkplaats.

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246892
    Oeteldonkie
      Lid sinds:
      12 March 2009

      ik zie dat mijn vorige ascona, te koop word aangeboden op marktplaats.

      echter ik vertrouw de beste man niet ;)
      hij heeft is 1 jaar tijd 60.000 km van de teller afgereden… en de auto is weer kaalgeschuurd tot op zijn eerste lak…
      ik heb hem namelijk over laten spuiten toen ik hem nog had… dit is hem ook bekent.

      http://link.marktplaats.nl/532704915″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      :wtf

      #17997125
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        WTF :O

        #17997126
        eddepet007
          Lid sinds:
          11 February 2005

          teller bij ascona begint na de 99 999 weer op 0 dus
          zal hij gewoon afgelezen km in gevuld hebben

          enkel zijn c asconas lastig te verkopen

          #17997127
          Oeteldonkie
            Lid sinds:
            12 March 2009

            Nou ik heb toch bijna 2 jaar met plezier in het ding gereden :)
            hij was in super staat, en heb de mazzel gehad, dat ik hem vanwege verzekering en schade volledig heb kunnen laten overspuiten.
            echter hoe hij er nu bij staat doet me wel een beetje pijn…

            hij glimt niet eens… en hij vraagt er grof geld voor…

            #17997128
            eddepet007
              Lid sinds:
              11 February 2005

              mja rood komt op foto wel vakewr dof over

              idd lijkt me wel nete enkel jammer van het bouwjaar
              mja 175 is idd beste vraagprijs

              #17997129
              Oeteldonkie
                Lid sinds:
                12 March 2009

                Zo rood was hij toen ik hem verkocht…

                met liefde is elke kleur mooi te krijgen…
                viewtopic.php?f=80&t=143662&p=1881555#p1881555

                #17997130
                asconahobbyist
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 June 2008

                  @eddepet007 wrote:

                  enkel zijn c asconas lastig te verkopen

                  ach,dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt,ze zijn wel goed te verkopen,maar tegen de juiste prijs.
                  Als je op marktplaats kijkt wat er gevraagd wordt,dat gaat helemaal nergens over.
                  Ik weet dat het toverwoord “wegenbelastingvrij” is maar het is nu wel erg doorgeschoten.
                  neem deze bijvoorbeeld. http://link.marktplaats.nl/533198681″ onclick=”window.open(this.href);return false; ,1986,dus geen belasting maar kijk eens goed,achterkant gedeukt,wielranden rot,keienvanger roest,binnenin sowieso een kaartenbak aan het portier stuk,en dan 2500 euro!!! Sorry hoor,maar daar stat gewoon een mottige ouwe bak die in mijn ogen met een nieuwe APK hooguit 500 tot 700 euro waard is.
                  Als je dan naar dit kijkt http://link.marktplaats.nl/532117539″ onclick=”window.open(this.href);return false; dan ziet dat er voor bijna 1000 euro minder een heel eind beter uit,maar nog,1650 euro,das toch zo’n kleine 4000 gulden. Het is verdomd lang geleden dat een C Ascona dat opbracht,maar eerlijk is eerlijk,het is wel mooi ding!!
                  Mijn eerste C Ascona was een 1.8S uit 1988,ik kocht m in 1996 voor 1350 gulden,en dat was een mooie wagen toen,en nu kost zo’n ding ineens 3 keer zoveel………..
                  dit is reeel!!! http://link.marktplaats.nl/531504038″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                  Maar goed ,zo is de markt blijkbaar.Lekker kilometers maken met zo’n oud ding en m in 2 jaar tijd volledig oprijden. Zelfde gebeurt natuurlijk met de Mercedes 190 en W124,er is straks geen nette meer over.

                  #17997131
                  eddepet007
                    Lid sinds:
                    11 February 2005

                    Mja had nette 85 er staan

                    Maar had vraagprijs van 1000 was blij dat ik er vanaf was
                    Auto was oke apk etc zat er op

                    #17997132
                    HT
                      Lid sinds:
                      5 September 2011

                      ligt ook de staat van de wagen.
                      Een mooi/goeie ben je toch zo kwijt.

                      #17997133
                      eddepet007
                        Lid sinds:
                        11 February 2005

                        Probeer het maar eens
                        Raar maar c ascona verkoopt gewoon slecht

                        #17997134
                        asconahobbyist
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          23 June 2008

                          punt is gewoon dat veel mensen zo’n ding vooral willen om goedkoop veel km’s te maken,liefst op gas of diesel.
                          Anderen denken daarom dat ze goud waard zijn en vragen de hoofdprijs.
                          een mooie voor een reele prijs ben je wel vlot kwijt.
                          Heb er zelf 3,waarvan 1 voor dagelijks,en ook nog op LPG.
                          Om goedkoop te rijden?? Nee,omdat ik t een lekkere wagen vindt,en er gewoon wat mee heb.
                          tuurlijk,geen wegenbelasting (211 euro per kwartaal uitgespaard),verzekering op basis van nieuwwaarde 11000 euro,dus oo niet duur.
                          Zuinig?? ja,1 op 11 op gas,1 op 14 op benzine. Betrouwbaar?? Zeker,onderdelen zijn ook niet duur en eenvoudig sleutelen.
                          Nadelen? zeker,sommige onderdelen moeilijker te verkrijgen,op de sloop vrijwel niks meer te vinden.
                          De winter laat ook zn sporen na,hier en daar diverse roestplekjes,gaat wel harder nu.Als ik het voor de goedkoopte deed,liet ik ze lekker zitten,of hooguit een likkie verf eroverheen. maar hij gaat ergens van het voorjaar naar de spuiter,het benodigde wordt er aan gedaan,en de hap wordt weer gespoten.Kost toch wel weer een honderdje of 7,das dus de 4×211 euro belasting.
                          kortom,wil je knap blijven rijden,dan hoef je t voor de goedkoopte niet te doen.
                          In april is in Dronten weer het treffen,daar zal de Gascona ook staan,en geen mens zal zien dat ik er bijna 40.000!!!!! km per jaar mee rijdt,juist omdat ik hem wel goed bijhoudt,en niet zoals heel veel anderen met de meest roestige en wrakkige Mercedessen,Volvo’s en Golfjes 2 dagelijks karren,niks onderhouden totdat ze in elkaar flikkeren van de roest en narigheid.

                          #17997135
                          soepkiepe
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 August 2010

                            die auto heb ik vaak genoeg zien staan.
                            staat nog geen 500 meter bij me huis vandaan, en is zeker wel een beetje dof jah voor zo ver ik gezien heb.
                            heb er nooit heel erg op gelet, maar vond hem er wel leuk uit zien verder.

                            #17997136
                            KadAstra-EF
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              24 July 2010

                              @Oeteldonkie wrote:

                              ik zie dat mijn vorige ascona, te koop word aangeboden op marktplaats.

                              echter ik vertrouw de beste man niet ;)
                              hij heeft is 1 jaar tijd 60.000 km van de teller afgereden… en de auto is weer kaalgeschuurd tot op zijn eerste lak…
                              ik heb hem namelijk over laten spuiten toen ik hem nog had… dit is hem ook bekent.

                              http://link.marktplaats.nl/532704915″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                              :wtf

                              Heeft ie 60.000 km achteruit gereden :wtf
                              Dat zou nog kunnen met zo’n auto.

                              Als ik een km achteruit rijd dan gaat de mijne ook achteruit. serieus !!

                              Rik :)

                              #17997137
                              RISL
                              Moderator
                                Lid sinds:
                                24 January 2011

                                Rik…..dat is een grap toch? :shock:

                                Of is dat echt nog omdat het met een kabel verbonden is en dat die echt star verbonden is????

                                Wel bizar…en makkelijk voor onzuivere types…

                                #17997138
                                KadAstra-EF
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  24 July 2010

                                  pm naar RISL

                                  Rik :)

                                  #17997139
                                  RISL
                                  Moderator
                                    Lid sinds:
                                    24 January 2011

                                    Dat wist ik niet Rik, wel grappig dat het zo werkt.
                                    Ontopic: je hebt je Ascona dus een jaar geleden aan die kerel verkocht? Dan heeft hij er best veel kilometers mee gemaakt. En die lak is dan wel erg snel dof geworden. Zonde, want hij stond er erg mooi bij als ik die oudere foto’s eens bekijk.

                                    #17997140
                                    HT
                                      Lid sinds:
                                      5 September 2011

                                      @asconahobbyist wrote:

                                      punt is gewoon dat veel mensen zo’n ding vooral willen om goedkoop veel km’s te maken,liefst op gas of diesel.
                                      Anderen denken daarom dat ze goud waard zijn en vragen de hoofdprijs.
                                      een mooie voor een reele prijs ben je wel vlot kwijt.
                                      Heb er zelf 3,waarvan 1 voor dagelijks,en ook nog op LPG.
                                      Om goedkoop te rijden?? Nee,omdat ik t een lekkere wagen vindt,en er gewoon wat mee heb.
                                      tuurlijk,geen wegenbelasting (211 euro per kwartaal uitgespaard),verzekering op basis van nieuwwaarde 11000 euro,dus oo niet duur.
                                      Zuinig?? ja,1 op 11 op gas,1 op 14 op benzine. Betrouwbaar?? Zeker,onderdelen zijn ook niet duur en eenvoudig sleutelen.
                                      Nadelen? zeker,sommige onderdelen moeilijker te verkrijgen,op de sloop vrijwel niks meer te vinden.
                                      De winter laat ook zn sporen na,hier en daar diverse roestplekjes,gaat wel harder nu.Als ik het voor de goedkoopte deed,liet ik ze lekker zitten,of hooguit een likkie verf eroverheen. maar hij gaat ergens van het voorjaar naar de spuiter,het benodigde wordt er aan gedaan,en de hap wordt weer gespoten.Kost toch wel weer een honderdje of 7,das dus de 4×211 euro belasting.
                                      kortom,wil je knap blijven rijden,dan hoef je t voor de goedkoopte niet te doen.
                                      In april is in Dronten weer het treffen,daar zal de Gascona ook staan,en geen mens zal zien dat ik er bijna 40.000!!!!! km per jaar mee rijdt,juist omdat ik hem wel goed bijhoudt,en niet zoals heel veel anderen met de meest roestige en wrakkige Mercedessen,Volvo’s en Golfjes 2 dagelijks karren,niks onderhouden totdat ze in elkaar flikkeren van de roest en narigheid.

                                      Kijk,daar sluit ik me helemaal bij aan :wors

                                      #17997141
                                      KadAstra-EF
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        24 July 2010

                                        Ik ook, zeker weten !

                                        Rik :)

                                        #17997142
                                        Aapje
                                          Lid sinds:
                                          1 January 2009

                                          Mij hoor je iig niet klagen over m’n Ascona diesel :) Rij er met plezier in, ik zie ’t wel meer als een vervoersmiddel dan als echte hobby-auto. Maar dat komt omdat m’n hart meer bij de Corsa A ligt… Ookal begint ’t dieseltje toch langzaam een plekkie te claimen… :)

                                          Het is een 1.6D die schijnbaar vroeger veel kapot liep, dus ben eigenlijk beetje uitgedaagd door veel kilometers ermee te maken :) Ben wel benieuwt of ie de 500.000 halen kan zonder echt inwendige ingrepen :D

                                          #17997143
                                          Ghanz
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            31 July 2005

                                            @eddepet007 wrote:

                                            Probeer het maar eens
                                            Raar maar c ascona verkoopt gewoon slecht

                                            klopt helemaal, maar erbij… ze rijden helemaal niet verkeerd.

                                            #17997144
                                            Paul GSi 16V
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              24 March 2005

                                              Ze rijden zeker niet verkeerd (en goedkoop ook), heb dat ding van mij 6 jaar geleden gekocht voor €500. Eigenlijk nooit echt grote problemen gehad. En nog steeds d’n daily :thumbup

                                              #17997145
                                              dqp-sammy
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                3 March 2009

                                                Aangepast, om een auto te koop aan te bieden is een andere weg vereist. :vertag

                                                Code:

                                                Gr. Peter

                                                #17997146
                                                Ghanz
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  31 July 2005

                                                  mhoa.. zo heel goedkoop loopt een 1800i niet hoor :P

                                                  #17997147
                                                  mantallica
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    29 December 2005

                                                    @soepkiepe wrote:

                                                    die auto heb ik vaak genoeg zien staan.
                                                    staat nog geen 500 meter bij me huis vandaan, en is zeker wel een beetje dof jah voor zo ver ik gezien heb.
                                                    heb er nooit heel erg op gelet, maar vond hem er wel leuk uit zien verder.

                                                    Heb deze Ascona ook gezien in Hoogeveen bij een maat van mij op de brug voor onderhoud van een klant en zag er heel netjes uit, kan mij zo niet herinneren dat die dof was.

                                                    #17997148
                                                    eddepet007
                                                      Lid sinds:
                                                      11 February 2005

                                                      Dqp. Kun je me evt wat foto s mailen
                                                      Cabrioboy77@home.nl

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 26)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.