Mijn ontwerp

Forumindex Forums Modellen Calibra Mijn ontwerp

  • Dit onderwerp is leeg.
24 berichten aan het bekijken - 576 tot 599 (van in totaal 599)
  • Auteur
    Berichten
  • #17329012
    .B4R7.
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 August 2007

      me 2. ik snap het ook niet

      #17329013
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        ik snap het denk ik wel.
        hoewel de meeste heel positief zijn, zit er soms wel een bepaalde ondertoon in de berichten van sommige.
        Ik zou ook in mijn eigen tijd dingen willen doen, en niet opgejaagd worden door andere, die de hele tijd willen weten wat de status is.
        Maar kan een hele andere reden hebben

        #17329014
        RAYMOND.design
          Lid sinds:
          14 February 2006

          origineel gepost door 1llusion
          ik snap het denk ik wel.
          hoewel de meeste heel positief zijn, zit er soms wel een bepaalde ondertoon in de berichten van sommige.
          Ik zou ook in mijn eigen tijd dingen willen doen, en niet opgejaagd worden door andere, die de hele tijd willen weten wat de status is.
          Maar kan een hele andere reden hebben

          Inderdaad, goed geobserveerd!

          De echte reden:
          zit er soms wel een bepaalde ondertoon in de berichten van sommige.
          :thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown

          #17329015
          Calibration
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 October 2007

            Ik volg dit topic ook zo af en toe en ik kan er echt niet in komen waarom je hem nu ineens zou willen sluiten.
            Je kiest ervoor om je project te laten volgen via dit forum.
            Iedereen die dit hier volgt geeft zijn reactie, meningen en tips, waarbij je ook meerdere malen laat weten dat je het liefst iedereen zijn ongezoute mening wil horen. Zo als ik lees en zie zitten er zelf tussen die voor je zoeken naar velgen en zelfs een photoshop voor je willen maken.
            Dat er af en toe een reactie bij zit waar je minder op zit te wachten dat kan, maar om dan meteen heel je topic te willen sluiten vindt ik naar mijn mening nogal ”kinderachtig”, zoiets is ook altijd te verwachten in forums waar iedereen in mee mag en kan reageren. Zit je zelf niet met een dillema, dat je zo graag aan je wagen wil werken, maar er geen tijd voor is? Dat je baald dat er na zoveel werk nog steeds niet iets staat waar je het zelf in kan vinden?
            Ik hoop dat je je bedenkt en gewoon lekker doorgaat met je project en alles op je gemak doet, wanneer jij er zin in hebt en hier post wat je zelf wil. Succes met je beslissing en ik hoop in ieder geval dat je er gewoon mee doorgaat!!

            #17329016
            Pastra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 February 2007

              Ik kan me helemaal vinden in Calibration.
              Het is een heel mooi project waarin JOUW smaak, en waarin JOUW ideeën verwerkt worden.
              Als sommigen het niet mooi vinden is dat hun zaak toch?
              Mijn auto vinden sommigen ook niet mooi, ondanks dat het Rieger is en geen tupperzooi.
              Ook ik heb wel eens gedacht, weg met dat hok, maar als ik dan weer aan de sleutel of de poets ga, is het toch weer goed.

              Tegenslagen houd je ook zeker niet tegen. Dat heeft iedereen, of het met de auto is of niet.
              IK hoop daarom ook dat je dit project doorzet en zo een uniek exemplaar op de weg gaat krijgen.

              Gr.

              Pastra

              #17329017
              Arjan Kuijper
                Lid sinds:
                29 June 2004

                En je moet goed in de gaten houden wie wat zegt. Sommige kunnen nu eenmaal niet beter/normaal reageren…

                #17329018
                MV
                  Lid sinds:
                  1 July 2004

                  ik heb op de tekening gereageerd qua verhoudingen met andere auto’s heb het al aangepast.
                  en het is niks persoonlijks bedoeld ik vind het een uniek project waar veel tijd in zit en als je uniek wil zijn moet je er iets voor over hebben ongeacht hoeveel tijd er nog aan besteed moet worden vind ik het een geslaagde cali:wors:wors

                  mocht ik iets verkeerds gezegd hebben mijn excusses hiervoor en hoop dat je je project doorzet en er een prachtwagen van maakt:thumbup:thumbup

                  #17329019
                  RAYMOND.design
                    Lid sinds:
                    14 February 2006

                    Er heeft niemand iets verkeert gezegd, is denk ik ook niet mogelijk hier op ’t forum.

                    Kinderachtig is trouwens niet het juiste woord, een dip wel.

                    Het ligt aan mezelf, al hoewel ik het toch prettiger zou vinden als er niet meer in de hij vorm, maar in de jij vorm zou kunnen worden gereageerd.

                    Ik wist ook niet dat er nog zoveel mensen m’n “project” aan’t volgen waren, sorry voor de gedachte dit topic te sluiten:o

                    Ik heb ’t zo druk, werk 14 uur per dag 7 dagen per week en heb niet eens tijd en ruimte voor m’n “calibra” en daar baal ik steeds meer van.
                    Vorige week kreeg ik een seintje van mijn lichaam, dat ik moet stoppen met het plegen van roofbouw.

                    Ik ga ’t alleen niet redden, ik wil de calibra zeker afmaken, maar wanneer dat kan weet ik niet.
                    het laten doen is geen optie, als ik daar geld voor zou hebben had ik al lang een DB9 gekocht.

                    Ik ben er nog niet uit, misschien moet ik een sponsor gaan zoeken????????

                    Ik wil niemand teleurstellen, ik ben niet voor niets met dit project begonnen.

                    Ideeën en/of suggesties om dit project toch te kunnen laten doorgaan???????????? Ik hoor het héél graag!

                    Hoi
                    Raymond

                    #17329020
                    Anoniem
                      Lid sinds:
                      1 January 1970

                      gewoon je eigen gang gaan
                      en sommige reacties laten voor wat ze zijn

                      zelf heb ik ook een erg langlopend
                      project(ascona 400 r turbo)
                      krijg ook wel es reactie,s
                      (zelfs via u2u)
                      van mensen die het zonde vinden dat het zolang duurd
                      tjah vind ik zelf ook wel n beetje

                      maar er zijn meer dingen in tleven dan auto,s:o;)

                      en ik heb wel geduld
                      en geloof jij ook wel

                      dus rustig doorgeen is er af en toe n verdoring dan post je dat als jij dat wilt

                      maar ik zou t cker jammer vinden als t topic verdwijnt
                      en we nooit meer n vordering gaan meemaken

                      maar t blijft jou beslising;)

                      #17329021
                      RAYMOND.design
                        Lid sinds:
                        14 February 2006

                        Thanks,

                        Ik zoek een oplossing voor het probleem, calibra kost nu
                        elke maand €140,- voor het huren van een garagebox.

                        Ik moet voor mezelf kunnen bepalen of het nog gaan lukken,
                        anders gooi ik elke maand geld weg en dat gebruik ik dan liever ergens anders voor.

                        Als de calibra af zou komen, maakt het mij geen reet uit of ik nog 3 jaar huur moet betalen en dat moet ik nu overwegen.
                        Gaat het mij nog lukken???????

                        Mijn vrouw vertelde mij net, dat ze samen met een paar collega’s en haar jongste zusje, mij hadden opgegeven voor de grote beurt.
                        Ze zei niets gehoord te hebben en ze hadden de brief met foro’s al in september opgestuurd.
                        Ze kon het mij nu wel vertellen, want dat wordt niets meer.

                        Toch leuk dat ze voor mij die moeite hebben genomen.

                        #17329022
                        MV
                          Lid sinds:
                          1 July 2004

                          zou erg zonde zijn om nie door te zette aangezien je al ver gevorderd bent met dit project.
                          en met een sponser zou je al ver kunnen komen maar dan zou je hem af kunnen bouwen voor een bedrijven project bijvoorbeeld omdat de sponser er ook wel iets van verwacht denk ik zo??
                          niet dat dat een probleem zou moeten zijn voor jouw;)

                          en erg jammer dat het niet is door gegaan van de grote beurt maar hadden zij je project dan niet geweizigd??
                          en zoals ik al meerdere keren heb gelezen dat de afwerking erg slecht was dan is het zelf afmaken van je wagen leuker en weet je dat het goed gedaan wordking:

                          suc6 hoop dat je er een oplossing voor vind:)

                          #17329023
                          RAYMOND.design
                            Lid sinds:
                            14 February 2006

                            Het ontbreekt mij niet aan enthousiastme of inzet,
                            maar aan tijd en ruimte.

                            Heb nu zelfs de beschikking over een TIG AC/DC lasapp.
                            De mogelijkheden zijn bijna eindeloos.

                            #17329024
                            RAYMOND.design
                              Lid sinds:
                              14 February 2006

                              FF een ander blokkie tussendoor, was 1.0 met lekke koppakking en is nu 1.4, meteen maar een nieuwe koppeling gemonteerd.

                              Komen ook andere veerpoten, aandrijfassen en achteras onder. Dit ivm ombouw van 3 naar 4 gaats en versleten homo’s

                              “calibra”staat te verstoffen in de box:(:(:(:(

                              #17329025
                              Anoniem
                                Lid sinds:
                                1 January 1970

                                Hier kan het forum misschien ook wel handig voor zijn.
                                Uit welke omgeving kom je ongeveer.
                                misschien dat iemand een goedkopere oplossing kan aanbieden voor je stallingsprobleem.

                                Mijn Calibra staat ook in een garage en ik betaal veeeeeeel minder.
                                Ik woon zelf naast Rotterdam, dus is niet bepaald goedkoop hier.

                                Misschien ook wel wat mensen die af en toe mee willen helpen.
                                Is wel gevaarlijk, want dan is het vaak weer niet jouw ding.
                                Maar sommige dingen uitbesteden kan wel eens opluchten.

                                #17329026
                                RAYMOND.design
                                  Lid sinds:
                                  14 February 2006

                                  Klopt helemaal.

                                  De mooiste stad achter de duinen is D.. H…

                                  #17329027
                                  mayhem
                                    Lid sinds:
                                    13 June 2006

                                    origineel gepost door RAYMOND.design
                                    FF een ander blokkie tussendoor, was 1.0 met lekke koppakking en is nu 1.4, meteen maar een nieuwe koppeling gemonteerd.

                                    Komen ook andere veerpoten, aandrijfassen en achteras onder. Dit ivm ombouw van 3 naar 4 gaats en versleten homo’s

                                    haha, hebben wij ook paar weken terug gedaan by een 106. een 1.4 van een bx genomen waar we alles van de 1.1 op hebben gezet. en hoe stom t ook klinkt, dat rijd grappigking:

                                    #17329028
                                    RAYMOND.design
                                      Lid sinds:
                                      14 February 2006

                                      Ben ik weer héél ff om te melden dat de calibra nog steeds op stal staat.

                                      Ik heb de calibra sinds het laatste bericht niet meer gestart.
                                      Accu opgeladen en in 1X lopen en goed ook, wereld auto!:jerry

                                      Hij is geschorst dus mag ik er niet de weg mee op, maar hij staat in een garagebox
                                      in een flat met een ruime parkeerplaats en dat is eigen terrein.
                                      Heb ff lekker een paar rondjes gereden en dat was gewoon weer super.
                                      Omdat het interieur er op 1 stoel helemaal uit is, lijkt het net een grote kart.

                                      Ik zit nu regelmatig op ’t vectra gedeelte vanwege mijn pas
                                      aangeschafte vectra B1 2.5 V6 station uit 1998.
                                      Deze wil ik voor m’n bedrijfje (start in augustus) gaan gebruiken.
                                      Het rijdt heerlijk, maar het is geen calibra, hebben wel allebei een 5-bak.


                                      Hoi

                                      #17329029
                                      .B4R7.
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        3 August 2007

                                        Hey Raymond. Goed om te horen dat je hem toch nog steeds hebt.
                                        groetjes

                                        #17329030
                                        RAYMOND.design
                                          Lid sinds:
                                          14 February 2006

                                          Thanks, maar het scheelde niet veel of hij moest weg!:vertag

                                          Zolang het geld er is om de garagebox te kunnen betalen blijft hij!:cool:

                                          Ik ga bijna zeker het komend schooljaar nog maar 3 dagen op school werken en dan de andere 2 dagen + de zaterdag m’n eigen bedrijfje opstarten.
                                          Calibra zou een mooie reclame/promotie auto kunnen zijn.

                                          Ben nu de vec station een beetje aan’t klaarmaken als “bedrijfsauto”.
                                          Wordt niets bijzonders hoor, wat bedrijfsletters/logo en verlagen, chippen, ramen tinten, rvs L+R demper (moet ik nog maken met behoud van trekhaak), koplampen met xenon. Deurgrepen, stootlijsten en bumpers in carrosseriekleur.

                                          Ik wil mij wel als een modern bedrijf(je) profileren.
                                          Ander velgen komt ooit nog, beetje veel geld.

                                          #17329031
                                          neophyterulez
                                            Lid sinds:
                                            19 July 2004

                                            Als ik dat hoor gaat de vec station toch wel wat bijzonders zijn.

                                            Niets bijzonders versta ik enkel aan een beetje verlagen en logos en ramen tinten.
                                            Maar wat jij doe is wel wat meer dan bijzonders.

                                            Ben wel benieuwd op het eindresultaat bij de “bijzondere” vec :thumbup

                                            #17329032
                                            RAYMOND.design
                                              Lid sinds:
                                              14 February 2006

                                              origineel gepost door neophyterulez
                                              Als ik dat hoor gaat de vec station toch wel wat bijzonders zijn.

                                              Niets bijzonders versta ik enkel aan een beetje verlagen en logos en ramen tinten.
                                              Maar wat jij doe is wel wat meer dan bijzonders.

                                              Ben wel benieuwd op het eindresultaat bij de “bijzondere” vec :thumbup

                                              Nee hoor, zou wel willen!:P
                                              Ik moet zorgen voor geld in ’t laatje/brood op de plank, dus echt iets bijzonders komt er voorlopig niet van.
                                              Als ik dat toch zou doen, heb ik geen auto om m’n werk uit te voeren en dan weet ik voor 200% zeker dat ik echt ruzie krijg met m’n vrouw.

                                              Wat ik voorlopig van plan ben kan ik “tussendoor” doen en moet als ik het goed heb, niet zoveel €’s gaan kosten.

                                              Voor mij is alleen standaard zo standaard en heb geen zin om naar m’n kenteken te moeten kijken als ik toevallig op een groot en druk parkeerterrein sta geparkeerd.

                                              Vorige week bijna al naar de verkeerde auto gelopen, was een 2 liter, maar dat staat op de achterkant, voor de rest alles hetzelfde.
                                              :(

                                              #17329033
                                              .B4R7.
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                3 August 2007

                                                Hey Raymond,

                                                wat voor bedrijfje wil je precies opstarten? De cali zou inderdaad een mooie promotiewagen zijn!

                                                En een vectra kan ook met weinig aanpassingen erg strak worden!
                                                in ieder geval succes met het opstarten van je bedrijf:)

                                                groetjes

                                                #17329034
                                                ColinH
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  4 July 2009

                                                  Hoi Raymond, las je Vectra topic (http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=119767) een tijd terug, dat vond ik al een heel gaaf idee.

                                                  Maar heb nu vanaf pagina 1 dit topic door gekeken, maar dit is echt heel mooi, dat iemand zo veel tijd erin wil steken, las ook dat je docent was toen, denk dat dat voor je leerlingen ook wel gaaf was als ze dan foto’s zagen :thumbup

                                                  Maar goed hoop dat je het nog af maakt, zal het blijven volgen.

                                                  Gr. Colin

                                                  #17329035
                                                  RAYMOND.design
                                                    Lid sinds:
                                                    14 February 2006

                                                    origineel gepost door ColinH
                                                    Hoi Raymond, las je Vectra topic (http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=119767) een tijd terug, dat vond ik al een heel gaaf idee.

                                                    Maar heb nu vanaf pagina 1 dit topic door gekeken, maar dit is echt heel mooi, dat iemand zo veel tijd erin wil steken, las ook dat je docent was toen, denk dat dat voor je leerlingen ook wel gaaf was als ze dan foto’s zagen :thumbup

                                                    Maar goed hoop dat je het nog af maakt, zal het blijven volgen.

                                                    Gr. Colin

                                                    Thanks ik hoop het ook.

                                                    Ben nog steeds docent en de foto’s van de calibra zijn in het lokaal genomen, heb de meeste aanpassingen toen ook daar gedaan.
                                                    Mag niet meer ivm de strenge regels van de milieu- en arbo inspectie.

                                                    Ik heb gewoon teveel ideeën en te weinig tijd en ruimte.
                                                    Ik hoop echt dat dit in de, liefst nabije toekomst, gaat veranderen.

                                                    Calibra zou wel een koele reklameauto zijn, wie weet.

                                                    Misschien een sponser zoeken, ook voor de vectra.

                                                    Ik vind het geen probleem om naast m’n eigen bedrijfslogo, ook met andere bedrijfslogo’s op de vectra te rijden.

                                                    In ruil voor een paar vette wielen, lampen enz. wil ik dat best doen.

                                                    Ik wil me gaan richten op allround designs en creations.
                                                    Ik ben bv ook met een eigen fiets bezig, dat is het allround gedeelte. Ik doe dit omdat ik het leuk vind om dingen te ontwerpen en uit te voeren.

                                                    Ik ben nu ook zelf bezig een website te maken zoals ik dat in gedachten heb. De site die er nu staat, is door iemand anders gemaakt en ik het het 3X nix.
                                                    Dat is ook vaak de reden dat ik alles zelf wil doen en niets uit handen kan geven.
                                                    Het is ontzettend moeilijk om jouw ideeën over te brengen op iemand die dat stukje creativiteit en inzicht niet heeft.

                                                    Ik hoop over een paar weken m’n nieuwe (echte) site te kunnen publiceren.

                                                    origineel gepost door .B4R7.
                                                    Hey Raymond,

                                                    wat voor bedrijfje wil je precies opstarten? De cali zou inderdaad een mooie promotiewagen zijn!

                                                    En een vectra kan ook met weinig aanpassingen erg strak worden!
                                                    in ieder geval succes met het opstarten van je bedrijf:)

                                                    groetjes

                                                    Thanks,

                                                    Voor de vectra heb ik ook zat ideeën, maar te weinig tijd en helaas ook geld.

                                                    Ik wil gewoon met een gave bak aan komen rijden, alles behalve standaard.
                                                    Helaas kost alles dat anders is dan standaard veel euries.
                                                    Ik blijf hopen!

                                                  24 berichten aan het bekijken - 576 tot 599 (van in totaal 599)
                                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.