Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › Mijn ontwerp
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 januari 2008 om 21:16 #17328862
Er komen aan de zijkant achter trouwens nog ruitjes in hoor,
heb ‘t alleen ff helemaal dichtgelast!!!!!:o30 januari 2008 om 17:57 #17328863origineel gepost door RAYMOND.design
Er komen aan de zijkant achter trouwens nog ruitjes in hoor,
heb ‘t alleen ff helemaal dichtgelast!!!!!:oweet je al watvoor ruitjes?
30 januari 2008 om 18:40 #17328864hier de photoshop nog maals
sorry voor het traag laden;)31 januari 2008 om 17:40 #17328865ziet echt enorm mooi uit :thumbup:thumbup:wub
31 januari 2008 om 20:32 #17328866ik weet het niet ,vind het persoonlijk niet zo geslaagd.
lijkt een beetje op een pick-up
respect voor het werk
ik ben bang dat er straks geen calibra lijn meer inzit
het is een beetje over-done mischien is dat de bedoeling??1 februari 2008 om 08:32 #17328867kvind m echt super…!!:wub:wors
2 februari 2008 om 11:31 #17328868:jerry: goed bezig :wors
2 februari 2008 om 18:39 #17328869Veel respect voor het werk wat je ermee doet. Ik vind alleen dat je met de achterkant door bent geschoten. Op een gegeven moment ( voor de polyester tijd, pre poly dus ) had je een rete strakke achterkant aan de auto gefabriceert, nu lijkt het zo’n, tja hoe zal ik het noemen. Wanabee Ferrari achter kant die niet gelukt is.
Maar voor de rest kan ik alleen maar respect opbrengen, wat een berg werk. Ik had hem allang op de bult geschoven:)
2 februari 2008 om 21:49 #17328870origineel gepost door jack-ass
ik weet het niet ,vind het persoonlijk niet zo geslaagd.
respect voor het werk
het is een beetje over-done mischien is dat de bedoeling??Je hebt met de pickup, calibra lijnen en het over-done gedeelte wel gelijk.
Pickup heb ik door de “kofferklep”te verhogen wel opgelost.
De calibralijnen zitten e nog wel in, maar mondjes maat.
Het overdone gedeelte was niet de bedoeling, is er in geslopen.
Telkens weer aanpassen en veranderen.
Ik werk heel veel op gevoel en merk dat sommige ideeën op
papier zeer moeilijk tot helemaal niet uitvoerbaar zijn.De afbeelding van de photo shop, lijkt niet op mijn ontwerp zoals deze nu is.
2 februari 2008 om 21:59 #17328871origineel gepost door GTS2.2DTI
Veel respect voor het werk wat je ermee doet. Ik vind alleen dat je met de achterkant door bent geschoten. Op een gegeven moment ( voor de polyester tijd, pre poly dus ) had je een rete strakke achterkant aan de auto gefabriceert, nu lijkt het zo’n, tja hoe zal ik het noemen. Wanabee Ferrari achter kant die niet gelukt is.Maar voor de rest kan ik alleen maar respect opbrengen, wat een berg werk. Ik had hem allang op de bult geschoven:)
Er zit weinig verschil tussen de metalen versie en de poly versie.
Ik vind de poly versie beduidend mooier!
:DDe photo shop afbeelding is een projectie van de tussenstand, in werkelijkheid ziet mijn ontwerp er heel anders uit.
3 februari 2008 om 08:25 #17328872Ik bedoelde deze fase, in mijn ogen had je hier moeten stoppen met de achterkant. Op onderstaande foto ziet hij er echt super uit, zonder dat je de lijnen geweld aan doet.
Maar goed het is jou auto en jou ontwerp. Dat hoef ik niet mooi te vinden, jij wel. Mijn respect voor je werk blijft staan, wat je doet doe je met heel veel precisie. :thumbup
3 februari 2008 om 09:02 #17328873origineel gepost door RAYMOND.design
origineel gepost door jack-ass
respect voor het werk
het is een beetje over-done mischien is dat de bedoeling??Je hebt met de pickup, calibra lijnen en het over-done gedeelte wel gelijk.
papier zeer moeilijk tot helemaal niet uitvoerbaar zijn.De afbeelding van de photo shop, lijkt niet op mijn ontwerp zoals deze nu is.
ik vind het reuze knap dat je dit allemaal kan.
ik had graag gewild dat ik de helft van dit alles kan doen.ik ben jaloers op je kunsten
inderdaad de fotoshop is niet echt gelukt maar is meer een impressie hoe hij :Pof zij zou kunnen worden.
we wachten met zijn allen maar ff af waneer hij klaar is en wil hem graag een keer in het echt zien om te kunnen oordelen.
verder lekker ddor blijven gaan en zoveel mogenlijk op je gevoel afgaan.het is jou auto en is de enigste calibra die er zo uit ziet,dat is uniek en daar doe je het ook voor.4 februari 2008 om 20:17 #17328874In m’n rechterportier zitten 2 buizen in de lengte bevestigd en in de linkerportier niet, :hmmz
is dat standaard?4 februari 2008 om 20:23 #17328875origineel gepost door jack-ass
origineel gepost door RAYMOND.design
origineel gepost door jack-ass
respect voor het werk
ik vind het reuze knap dat je dit allemaal kan.
ik had graag gewild dat ik de helft van dit alles kan doen.ik ben jaloers op je kunsten
inderdaad de fotoshop is niet echt gelukt maar is meer een impressie hoe hij :Pof zij zou kunnen worden.
we wachten met zijn allen maar ff af waneer hij klaar is en wil hem graag een keer in het echt zien om te kunnen oordelen.
verder lekker ddor blijven gaan en zoveel mogenlijk op je gevoel afgaan.het is jou auto en is de enigste calibra die er zo uit ziet,dat is uniek en daar doe je het ook voor.Ik heb ook dingen waar je zeker niet jaloers op hoeft te zijn!:thumbdown
Sommige vaardigheden/kwaliteiten moet je ontwikkelen!:thumbup
Als de “calibra”klaar is laat ik hem wel zien op een meeting.
Ben zelf niet zo’n liefhebber meer van meetings, maar dan
maak ik een uitzondering!4 februari 2008 om 21:07 #17328876origineel gepost door RAYMOND.design
In m’n rechterportier zitten 2 buizen in de lengte bevestigd en in de linkerportier niet, :hmmz
is dat standaard?Kan zijn dat ze dit beginnen doen zijn vannaf 93
Bij de corsa is dit in het begin (93) standaard geworden.
Waarschijnlijk zal je deur eens vervangen zijn met 1 van na 93, of omgekeerd.Echt machtig wat je daar aan het doen bent.
Doet me denken aan de (dacht) lumma kit voor de tigra5 februari 2008 om 22:50 #17328877Er is dus al ooit een deur vervangen voor een jonger model!
8 februari 2008 om 19:08 #17328878Ben nu bezig met de andere deur!
9 februari 2008 om 09:02 #17328879heb blijft leuk om je update’s te bekijken.
v.w.b. de deur: na de facelift zijn deze verstevigingen doorgevoerd.
De deur zonder buizen is dus van voor de lift :)10 februari 2008 om 15:04 #17328880origineel gepost door meangreen
heb blijft leuk om je update’s te bekijken.v.w.b. de deur: na de facelift zijn deze verstevigingen doorgevoerd.
De deur zonder buizen is dus van voor de lift :)Ik plaats in de “buis-loze” deur de buizen er zelf wel in,
zitten niet echt ingewikkeld vast!Ik wil de calibra toch voorzien van een rolkooi!
Kijk of ik er zelf 1 kan maken van alu of rvs :hmmz
en dan meteen ook een extra stang langs de deuren.10 februari 2008 om 15:13 #17328881Linker deur voorzien van een golf 4 deurgreep en alle gelaste delen vertint!
Ik denk dat er onder deze “calibra” misschien wel flink brede 19″ wielen moeten komen!
10 februari 2008 om 21:51 #17328882dat denk ik ook:wors
11 februari 2008 om 10:10 #17328883amen…:angel
11 februari 2008 om 20:04 #17328884Goed bezig geweest zie ik weer:thumbup
gr.jim
Weet je al in welke kleur je de Cali wilt hebben?
12 februari 2008 om 19:47 #17328885origineel gepost door JimNuman
Goed bezig geweest zie ik weer:thumbupgr.jim
Weet je al in welke kleur je de Cali wilt hebben?
Ben wel weer druk bezig geweest, of het goed bezig is geweest
weet ik niet!:hmmz:hmmzOp dit moment zou ik al heel erg blij zijn met grondverfgrijs:P:P
De planning staat nog steeds op OPC (ardenblau) blauw
en dan de donkere uitvoering.Een 2-tone kleur of mat oranje-metallic trek me ook wel, net als vele andere kleuren.
Ik denk dat ik de knoop door hak als ik de “calibra” naar de spuiter kan brengen (heb dus nog wel ff tijd om er over na te denken).13 februari 2008 om 09:28 #173288862-tone zal wel erg vet staan… maar netzoals jij zegt , je hebt nog ff de tijd om er over na te denken.
ik ben benieuwd.
gr.jim
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.