Mijn ‘nieuwe ’turbo

Forumindex Forums Modellen Astra Mijn ‘nieuwe ’turbo

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276371
    AhrendSportstourer
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 April 2016

      Sinds vorige week heb ook ik een Sportstourer 14 Turbo met 140 pk.
      Vrij complete uitvoering met oa: vol leer AGR,gescheiden ECC,4× electrische ramen,regen/lichtsensor,NAVI 900 met Infinity speakers,enz.enz.
      https://www.dropbox.com/s/kxe0svdkn31oyyv/20160422_204708.jpg?dl=0″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18317495
      AhrendSportstourer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 April 2016

        Meteen de kentekenverlichting vervangen door LEDverlichting,alle interieurverlichting door LED,xenon erin gezet,19 OPC line velgen erop gezet, letters ASTRA en TURBO achterop verwijderd.

        #18317496
        Markus12
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 March 2016

          Chique hoor zo’n station. Het is veel leuker als je de foto’s direct in je posts toont, dus bij deze:

          #18317497
          Markus12
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 March 2016

            Zou je misschien willen tonen welke ledjes je hebt gebruikt voor de interieurverlichting? Ben dit bij mijn eigen auto ook van plan.

            #18317498
            AhrendSportstourer
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 April 2016

              @Markus12 wrote:

              Chique hoor zo’n station. Het is veel leuker als je de foto’s direct in je posts toont, dus bij deze:

              Ik zie bi jouj ook geen foto :kewlpics

              #18317499
              Markus12
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 March 2016

                Dan zal de afbeelding vast een keer een ander linkadres gekregen hebben. Kun je de gebruikte ledjes tonen? Waren dit toevallig van die t10 w5w steekfitting leds?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.