Mijn Kadett Cabrio topic: Geschiedenisles op Autoweek

Forumindex Forums Modellen Kadett Mijn Kadett Cabrio topic: Geschiedenisles op Autoweek

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
  • Auteur
    Berichten
  • #17870890
    Peter.
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 September 2010

      Ga zo kijken, ben benieuwd!

      #17870891
      metalhead
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 May 2015

        dacht vanochtend meteen, zou t 1 van het forum zijn, ja dus. leuk filmpje hoor !

        #17870892
        vectra208v
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 January 2006

          @midnight black wrote:

          Zo vandaag de 3 puntsgordels uit de Astra F cabrio in de Kadett geknutseld:

          Het moet nog wel een keer afgewerkt worden met een mooi kapje ofzo maar voorlopig is het functioneel: nu kan ik tenminste 2 kinderstoeltjes achterin vastzetten, dat was met de heupgordels niet mogelijk.

          het is al bijna een jaar geleden deze post maar heb even een vraagje.

          Hoe heb je die gordels bevestigt achter? heb zelf weer een cabrio maar zitten geen gordels achterin.
          Nu wil ik ook die van de astra F gaan gebruiken of zou het ook met “gewone” 3 punt gordels kunnen.

          gr. Paul

          #17870893
          midnight black
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 December 2011

            Ik heb een paar stalen strippen gebruikt waar haaks een verstevigingsstripje op is gelast, dit aan de carrosserie gebout en boven met de originele gordelbout vastgezet. Voordeel van deze gordels is dat er geen stijl bevestiging op zit (de geleiding die op de raamstijl zit).
            Succes.

          4 berichten aan het bekijken - 76 tot 79 (van in totaal 79)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.