Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › mijn D Rekord C30NE – Ervaring met wielkasten uitrollen?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 maart 2012 om 19:28 #17987475
oranje kan je buiten wegen laten…
groetjes melvin
3 maart 2012 om 16:56 #17987476Oké bedankt ;)
Heb nog een vraag over Wolfrace velgen, zijn daar centreerringen bij nodig?
En passen daar de standaard wielmoeren van de Commodore op of horen daar ook speciale moeren bij?4 maart 2012 om 00:30 #17987477Voor de meeste wolfracevelgen heb je speciale wolfracemoeren nodig .
Deze hebben en lange nek die in de velgen valt.
5 maart 2012 om 13:54 #17987478@Black_Commo wrote:
Dankje, nee hij komt uit Nieuwegein
Als dat de 60-fd- is dan heb ik deze een tijdje gehad.
Toen was hij nog wel slecht, maar leuk als erbij.Hij ziet er nu wel een stuk knapper uit. :thumbup
Makko
5 maart 2012 om 15:37 #17987479Dat is em ja ;)
Kun je er nog wat meer over vertellen van toen ie van jou was? En heb je nog foto’s?
Beetje historie is altijd leuk :thumbup5 maart 2012 om 16:22 #17987480Hier was hij van mij en stond altijd binnen, ik heb nog meerdere foto’s die ik nog moet uploaden.
6 maart 2012 om 07:34 #17987481Zo ziet ie er ook mooi uit :thumb
6 maart 2012 om 07:37 #17987482Pfff gezeik blijft zich opstapelen met deze auto :puke
Merkte gister dat ik natte voeten had toen ik uit de auto stapte en was er al bang voor.
Toen ik vanochtend instapte ff kijken en ja hoor de vloer bij de pedalen was echt zeiknat :swearVan het weekend kijken of ik kan vinden waar het vandaan komt, maar ben bang dat het allemaal veel lelijker wordt als dat me bij aankoop beloofd was :thumbdown
6 maart 2012 om 08:50 #17987483@Black_Commo wrote:
Pfff gezeik blijft zich opstapelen met deze auto :puke
Merkte gister dat ik natte voeten had toen ik uit de auto stapte en was er al bang voor.
Toen ik vanochtend instapte ff kijken en ja hoor de vloer bij de pedalen was echt zeiknat :swearVan het weekend kijken of ik kan vinden waar het vandaan komt, maar ben bang dat het allemaal veel lelijker wordt als dat me bij aankoop beloofd was :thumbdown
Keep ya head up.
Met zo’n oudje kom je idd helaas problemen tegen als je hem net hebt.
Ik had ook een aantal problemen toen ik mijn Monza 4 jaar geleden aanschaftte.
Maar voor alles is een oplossing :thumbup Momenteel is mijn Monza helemaal ok.
Geen rare geluiden of defecten.Ik gok op een raamrubber die niet ok is, of toch verborgen roest.
Check anders even onder de motorkap of je daar geen ongeregeldheden tegenkom.
Ik wil anders ook wel even meekijken met je ik woon immers om de hoek bij je.greetz,Mario
6 maart 2012 om 18:52 #17987484Bedankt voor het aanbod :thumb maar probeer het eerst zelf op te lossen
Kreeg net een tip van een vriend of het geen koelvloeistof was en begin nu toch te twijfelen :hmmz
Het was echt veel, bijna een plas en alleen aan bestuurderskant. zit doordeweeks op kamers in Rotterdam en heb hier geen gereedschap en tijd om uit te zoeken of het niet uit de kachelradiateur is gelopen.Heeft iemand een tip hoe ik dit eenvoudig kan controleren zodat ik niet mijn hele blok aan gort rij? Dashboard heeft helaas geen temperatuurmeter..
Zou ik ff kunnen kijken met leidingwater of er redelijk wat in de radiateur gaat? Kan dan van het weekend de koelvloeistof wel verversen.
6 maart 2012 om 23:14 #17987425Als ik zie hoe de voorruitrubber er in zit dan denk ik toch dat het hier aan ligt.
Koelvloeistof kan je zo voelen , gewoon met je vingers als het smerig is als zeep is het koelvloeistof maar dan had je normal bij het rijden ook beslagen ruiten.
Als ik dit zie denk ik ook dat het niet echt dicht is maar dan mag hij niet lekken als hij stilstaat.
6 maart 2012 om 23:54 #17987424@dqp-sammy wrote:
Als ik zie hoe de voorruitrubber er in zit dan denk ik toch dat het hier aan ligt.
Koelvloeistof kan je zo voelen , gewoon met je vingers als het smerig is als zeep is het koelvloeistof maar dan had je normal bij het rijden ook beslagen ruiten.
Als ik dit zie denk ik ook dat het niet echt dicht is maar dan mag hij niet lekken als hij stilstaat.
omg wie heeft dat gelast ??
zo maak je toch geen auto ?
7 maart 2012 om 07:29 #17987420Jezus wat lelijk gelast zeg….dat had ik beter gekunt en ik heb nog nooit gelast. :puke
Ik hoop dat dit geen foto is van jou bolide Black Commo?7 maart 2012 om 08:15 #17987419AnoniemLid sinds:
1 January 1970Als dit idd een actuele foto is van je Rekord :shock:
btw: deze foto had hier niet door een ander user geplaatst hoeven worden,
want je weet nooit hoe de huidige actuele stand is.
En als het idd om deze Rekord gaat was de huidige eigenaar hier ook wel achtergekomen :worsis het deze wel, zou zeggen, alle matten er voor uit, kijken naar de actuele stand :hmmz
succes met een evt herstel :thumb
7 maart 2012 om 08:21 #17987417Ga inderdaad dit weekend de mat er uittrekken, want het is echt zeiknat bij m’n voeten.
Ff voor de duidelijkheid, laswerk op die foto is niet mijn werk
Heb ff gekeken en geroken vanochtend maar het leek niet op koelvloeistof, maar toen ik vanochtend op m’n stage aankwam rook ik toch een rare lucht toen ik uitstapte :hmmz
Koelvloeistof kwam niet meer boven het bochtje uit van de radiator, maar dat is al snel natuurlijk, maar vanavond toch voor de zekerheid maar ff kannetje koelvloeistof halen7 maart 2012 om 08:55 #17987416Zie volgend bericht.
7 maart 2012 om 09:06 #17987414Natuurlijk zijn deze fotos van deze auto.
http://s583.photobucket.com/albums/ss275/tazz1000/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Heb toen ook interesse gehad maar na het zien van deze fotos heb ik het dan toch niet gedan.
darom zeg ik toch als de koper de fotos goed bekeken had had hij geweten wat hij gekocht heeft.
Het is alles te herstellen als je en vakman bent en de auto was vrij goedkoop, maar je moet wel nog en paar euro tegen aan gooien voor dat hij goed is.
Ik zelfs vind het niet ok als en verkoper dit soort prutswerk niet aangeeft.
Maar het problem is dat veel mensen dit sort werk zelfs ook nog als goed aanzien.
Wou en paar jaar geleden en manta in rotterdam kopen, 10 keer gebeld of de auto roestvrij was .
Op de gestuurde fotos was niets te zien en de verkoper beweerde dat hij top was.
Trailer gehuurd , van limburg na rotterdam en dan een van de slechtste die ij ooit gezien heb.
Zelfs rond het Schuifdak was hij weggerot.
Had de verkoper kunnen molesteren7 maart 2012 om 09:16 #17987415AnoniemLid sinds:
1 January 1970Heb de fotos elders bekeken, het laswerk ziet er idd op meerdere plaatsten niet uit,
op dit punt hebben ze de plank behoorlijk misgeslagen, jammer. :cryAlles heeft uiteraard zijn prijs, kijk als deze wagen voor een schijntje verkocht is,
dan wordt het eerst tijd om te investeren in die zaken die echt nodig zijn.
Zorgen dat je droog zit en dat het blokkie prima loopt. :thumbbtw: schijnbaar is het blokkie tussentijds ook al hier en daar leeggeplukt cq aangepast,
fotos elders zijn inmiddels ruim 2 jaar oud. ;)7 maart 2012 om 09:38 #17987413Van buiten ziet hij er wel een stuk beter uit als toen ik hem had, maar dat is met een paar honderd euro wel te doen.
De binnenzijde was al goed heen, maar dat is wel te zien dat dat niet van de afgelopen jaren is.
Ik heb er destijds alleen mee gereden en verder niets aan opgelapt. maar had wel spijt dat deze auto bij mij in de garagebox heeft gestaan.Maar goed, er kan nog zeker wel wat van gemaakt worden, ik zie hem nog wel graag. Oranje spreekt mij aan zie mijn Ascona.
Makko
7 maart 2012 om 20:26 #17987412@Black_Commo wrote:
Ga inderdaad dit weekend de mat er uittrekken, want het is echt zeiknat bij m’n voeten.
Ff voor de duidelijkheid, laswerk op die foto is niet mijn werk
Heb ff gekeken en geroken vanochtend maar het leek niet op koelvloeistof, maar toen ik vanochtend op m’n stage aankwam rook ik toch een rare lucht toen ik uitstapte :hmmz
Koelvloeistof kwam niet meer boven het bochtje uit van de radiator, maar dat is al snel natuurlijk, maar vanavond toch voor de zekerheid maar ff kannetje koelvloeistof halenAls het koelvloeistof is die lekt, kan je er heel gemakkelijk achter komen !
Proef maar eens met je vinger, als het erg zoet smaakt weet je genoeg, dat is koelvloeistof !!!!Succes.
8 maart 2012 om 08:01 #17987410Het laswerk wat de vorige eigenaar aan de achterkant heeft verricht is er allemaal uitgeslepen en nieuw erin gelast en 100% afgelast. Ik heb er eventueel fotos van. Die zal ik even voor je opzoeken.
9 maart 2012 om 08:28 #17987408Foto’s zijn altijd welkom :thumb
9 maart 2012 om 09:39 #17987421ik ga een zondag even voor je kijken want het is inmiddels al weer een jaar terug dat die auto gelast is aan de achterkant. :thumb
9 maart 2012 om 18:39 #17987409klopt het dat ik de auto gisteren in De Lier heb gezien?
9 maart 2012 om 20:49 #17987422 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.