mijn corsa b

Forumindex Forums Modellen Corsa mijn corsa b

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221787
    bluethunder
      Lid sinds:
      19 June 2009

      goede dag mensen.
      ik heb jullie raad nodig inverband met mijn corsa-b
      er moet het een en ander aan gebeuren en wil weten of het nog wel waard is om dat te doen zeg maar.
      het is een corsa b 1.4si uit 1993.
      de chassisbalkjes voor moet gelast worden,heeft nieuwe schokdempers nodig.en de koppakking is slecht olie gaat naar koelvloeistof.en hij heeft roest rechts onder in de kofferruimte omdat ie eens schade heeft gehad bij vorige eigenaar iemand zei tegen me dat ik tussen de tegen de 800 zeker kwijt ben voor andere 1.4siblok op te bouwen en de rest te laten maken.is het hem nog wel waard??? want heb weinig zijn om zoveel geld uit te geven als ik beter een ander exsemplaar kan kopen.
      bij deze zet ik een foto van de auto hier neer zodat er een plaatje bij het verhaal zit^^

      #17679994
      AkUzA_TetSuo
        Lid sinds:
        10 September 2009

        Hmmm:hmmz

        Dacht dat jijzelf toch ’n goed adresje hiervoor hebt?
        Afgaand op ’t verhaal van jouw auto, zou ik persoonlijk gaan kijken voor een andere Corsa.
        Kijken wat je om kan zetten of verkopen en dan helaas afscheid nemen en naar Joep brengen:angel
        Slecht gerepareerde schade, vermoeid motorblokje dat zijn de hoge kosten, laswerk en dempers vervangen zou voor de “Doktor-Opel” géén probleem moeten zijn.
        800 euro voor ’t originele blokje nieuw leven in te blazen:o
        Heb ik voor dat bedrag hier op mp 2.0 8v of 16v, en soms met aanbouwdelen voor.

        Mvg TetSuo

        #17679995
        corsageak
          Lid sinds:
          28 October 2009

          gave bak:thumbup

          ik heb ook een 1.4 si ik doe er alles aan om m te behouden :P
          1,5 jaar geledan waren me kokerbalken ook aan de voorkant door gerot, heb ik zelf gelast en ziet er weer uit als nieuw..
          heeft mij helemaal niets gekost en kan er weer 20 jaar ofzo tegenaan..
          hoeveel km heb je nu op je blok staan? bij mij 208xxx km en rijd nog als nieuw :)

          al die las werkzaamheden zijn allemaal zelf te doen als je een beetje beun ben..

          suc6 ermee iig

          corsageak

          #17679996
          bluethunder
            Lid sinds:
            19 June 2009

            dit blokje wat er nu inzit heeft 262xxx gedraaid dus best aardig of niet hahahahaha.

            en tetsuo die 800 euro is niet het blok wat er nu in zit te herstellen maar een andere kompleet opbouwen met nieuwe lagers pakkingen enzo en de schokdempers zitten er ook bij gerekend die kosten ja maar 40 euro he.

            maar nu is de vraag ik was aant denken om de koppakking en distrubutie te vervangen vant huidige blok dat is ja goedkoper als een andere opbouwen. maar loont zich dat als ie alzoveel gelopen heeft.of is het toch verstandig dan een ander blok erin te leggen.

            #17679997
            corsageak
              Lid sinds:
              28 October 2009

              dan kan je beter gewoon heel het blok laten reviseren, dan heb je er misschien nog wel langer plezier van :P

              262xxx is indd aardig wat :P

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.