mijn astra station en de garage ( hij is weer klaar )

Forumindex Forums Modellen Astra mijn astra station en de garage ( hij is weer klaar )

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 101 tot 115 (van in totaal 115)
  • Auteur
    Berichten
  • #17794497
    OpelJeff
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 April 2011

      is hij nu wel goed dan?
      vind het knap dat je het al zolang uit houd.

      #17794498
      crossagek
        Lid sinds:
        13 January 2005

        nee ik rijd nog steeds met brandende lampjes , puur vanwege het feit dat ik het verdom om een nieuwe ECU te betalen .

        Ik vermoed dat het euvel al veel langer in de ECU heeft gezeten , maar aangezien al het vaste personeel op vakantie was en het tijdelijke personeel de historie van mij met de astra niet kent had het weinig zin de discussie aan te gaan .

        Volgende week wordt ik als het goed is gebeld door de vaste chef werkplaats en dan gaan we proberen tot een oplossing te komen .

        Ben inmiddels wel zo ver dat ik aan het rond kijken ben in hun aanbod voor een vervanger , puur omdat ik vind dat ik wel wat tegoed heb inmiddels , dus denk dat ze me wel tegemoet willen komen en het feit dat ze me wel altijd geholpen hebben vind ik wel dat ik een auto bij hun moet kopen , maar ……………………….

        Alleen als het een goede is en niet weer een rampenbak :-P :-P :-P

        #17794499
        crossagek
          Lid sinds:
          13 January 2005

          bijna 2 weken verder en nog geen reactie weer gehad van de dealer terwijl ik ik binnen 2 weken gebeld zou worden .

          morgen zelf maar eens achteraan bellen dus …..

          #17794500
          crossagek
            Lid sinds:
            13 January 2005

            eindelijk reactie van de garage nadat ik er zelf maar heen gereden ben , ja is idd ECU die stuk is en ik moet zelf een gedeelte betalen van de ECU bij vervanging of bij opsturen voor reperatie .

            Ben echt even ten einde raad want ik ben niet van plan een cent meer te betalen aan die kut auto na alle ellende die ik al geleden heb met deze auto .

            Ja en inruilen bij de huidige dealer met kennis van de mankementen levert ook geen hoofdprijs op , maar ik wil koste wat kost die kut auto kwijt , want ben er helemaal klaar mee :fy1

            Denk dat ik hem maar repareer en particulier verkoop en dan lekker op zoek ga naar een zafira of zo , misschien heb ik dan meer geluk ( of ik koop er een oldtimer bij , want met mijn corsa A heb ik nooit problemen :angel )

            #17794501
            Haasje17
            Moderator
              Lid sinds:
              8 September 2009

              betere dealer zoeken had ik allang gedaan, deze heeft gewoon niet echt doorzettingsvermogen en denkvermogen om het op te lossen.

              #17794502
              crossagek
                Lid sinds:
                13 January 2005

                vandaag telefoontje gehad van de dealer en een afspraak gemaakt voor demontage van de ECU en deze wordt dan opgestuurd voor reparatie .

                En ja de kosten van deze demontage en reparatie komen geheel ten koste van de dealer en kost mij geen cent .

                Heb al wel aangegeven dat ik op korte termijn wel afscheid ga nemen van de astra en daar konden ze zich ook heel goed in vinden en we hebben afgesproken dat ik de astra blijf rijden en dat we samen op zoek gaan naar een vervanger naar mijn wensen en dat ik de astra bij hun inruil en ook weer een auto bij hun koop .

                We hebben de zoektocht ingezet op een astra H station , minimaal 1.8 ivm caravan en climate control ivm spieraandoening waardoor wij meteen een stijve nek krijgen bij airco wat we bij elec. cc niet hebben .

                of een zafira omdat we altijd nog de wens hebben voor gezinsuitbreiding en met 3 kinderen dan is een 7 zitter ideaal natuurlijk , maar dan ook minimaal 1.8 en cc :oops: :oops:

                #17794503
                crossagek
                  Lid sinds:
                  13 January 2005

                  heb nu een astra J sports tourer van een jaar oud op de oprit staan , maar dat rijd even fijn zeg :oops:

                  Ik denk dat ik spontaan de telefoon niet meer op ga nemen en deze auto niet terug ga brengen als het zwarte monster klaar is :-P :-P

                  #17794504
                  opel-mark
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 March 2011

                    misschien iets om deze te houden en je oude in te ruilen ? als dta financieel haalbaar is natuurlijk.
                    Ik verwacht namelijk niet veel van de reparatie van je eigen astra.

                    Mark

                    #17794505
                    crossagek
                      Lid sinds:
                      13 January 2005

                      helaas financieel niet haalbaar deze astra , heeft geen trekhaak en is maar een 1.4 ( ongeblazen volgens mij ) , dus geen echte caravan trekker ;) .

                      maar deze auto is zeker nog een toekomstdroom :oops: :oops:

                      nee heb mijn oog laten vallen op een mooie zafira 1.8 uit 2006 , nu nog finacieel haalbaar maken met een verbouwing voor de boeg .

                      #17794506
                      crossagek
                        Lid sinds:
                        13 January 2005

                        zo de astra is ” helaas ” weer terug bij het baasje .

                        Ecu is vorige week opgestuurd voor reperatie en de sleutel en contactring van het contactslot zijn er donderdag achteraan gegaan voor het testen .

                        Helaas bleek de ECU euvel hetzelfde te hebben als het eerste stuurapparaat van tc en abs , niet te repareren .

                        Dus begin deze week is er een nieuwe ECU besteld voor mijn astra en deze is nu gemonteerd en nu maar afwachten :angel

                        De zafira uit 2006 was helaas al verkocht , maar sta nu wel in het systeem dat ik op zoek ben naar een zafira uit 2004 – 2006 ivm gezinsuitbreiding , dus ik hoop dat er voor mei een leuke inruiler binnen komt , want begin mei verwachten we onze derde telg , dus dan is een 7-zitter wel prettig met z’n 5-en ;)

                        #17794507
                        crossagek
                          Lid sinds:
                          13 January 2005

                          morgen kijken bij een zafira 1.8 16V , nu maar hopen dat dit wat is , want heb na montage van de nieuwe ECU ineens een kapotte afstandsbedining voor cv , dus wordt steeds chagerijniger .

                          Helaas vandaag ook geen boom op de astra gevallen , wel veel pannen van mijn dak , maar ja dat moet niet stuk en weg :-P

                          #17794508
                          opel-mark
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            6 March 2011

                            hoe is het afgelopen ?

                            #17794509
                            crossagek
                              Lid sinds:
                              13 January 2005

                              nog steeds de astra op het erf . Zafira was op zich een erg mooie auto , maar was kwa kilometerstand en uiterlijk niet iets voor mij . bijna 2 ton op de teller en uiterlijk van een golfbal :(

                              Ben kwa auto’s en uiterlijk best een perfectionist en elk deukje is me altijd 1 teveel , daarom parkeer ik bij de supermarkt vaak verder weg dan vlak voor de deur , gewoon om schades te voorkomen :oops:

                              astra heeft na montage van de nieuwe ECU ineens last van inhouden bij acceleratie , maar weet niet of dit aan de nieuwe ECU kan liggen :hmmz .

                              #17794510
                              crossagek
                                Lid sinds:
                                13 January 2005

                                eindelijk dan mijn gewenste vervanger ingeruild door iemand bij de opel dealer :angel

                                over 2 weken krijgt de dealer een zafira 2.2 16V cosmo uit 2006 binnen met 65.000 km op de teller en een panoramadak en morgen gaan we alvast een begin maken met onderhandelen ;)

                                #17794511
                                opel-mark
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  6 March 2011

                                  Succes, je hebt het meer dan verdient

                                  Mark
                                  http://www.AstraTuningClub.nl

                                15 berichten aan het bekijken - 101 tot 115 (van in totaal 115)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.