Mijn astra g station

Forumindex Forums Modellen Astra Mijn astra g station

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17707870
    Hans1991
      Lid sinds:
      29 September 2010

      okee want ik had hem savonds gezien ik dacht dat die dezelfde kleur had enz:P

      #17707871
      Blackbull
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 July 2004

        Blok is geregeld. Het is er 1 met 117.000 km. Krijg er 6 maanden garantie op. Incl blok twv. 600 euro en onderdelen en uurloon ben ik 1000 euro kwijt. Vind de prijs achteraf wel meevallen. Het bedrijf heeft aardig wat kosten op zich genomen. Ze hebben mijn oude blok namelijk eerst uit elkaar gehaald om te kijken wat er mis mee was. Al met al toch goede service… Volgende week is ie weer klaar.

        #17707872
        Blackbull
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 July 2004

          even hier weer een update plaatsen :)

          , rij inmiddels ruim 2 jaar probleemloos met de “nieuwe” motor rond. Wel is er daarna nog een nieuw stuurhuis ingekomen want die bleek ook aan zijn eind.

          De astra inmiddels voorzien van een embleemloze grill, donkere koplampen en achterlichten. Ook is er xenon ingebouwd maar daar was inmiddels alweer 1 lamp van stuk gegaan. Heb al wel nieuwe lampen 8000k liggen maar die moeten nog ingebouwd worden. Morgen komen er 4 nieuwe banden op en een nieuwe buitenspiegel is besteld omdat het oude motortje defect was, ook deze verwacht ik morgen binnen.

          Foto’s:

          #17707873
          jericho
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 December 2007

            Mag ik vragen wat je het nieuw stuurhuis heeft gekost? Die van mij “lekt” al 5 jaar..volgens de Opel dealer moest hij toen (5 jaar geleden) dus vervangen worden. Dat zou mij toen een 1200 euro gaan kosten…

            #17707874
            Blackbull
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 July 2004

              stuurhuis uit een sloper kostte volgens mij 300 euro inclusief montage. Maar hierin is de garage ook in de kosten tegemoet gekomen. Geloof dat het onderdeel zelf 150 á 200 euro kostte

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.