Mijn Astra en ik..

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Mijn Astra en ik..

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 51 tot 63 (van in totaal 63)
  • Auteur
    Berichten
  • #18053304
    turbo.d
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 June 2013

      Als jouw buurman een grotere LCD tv koopt dan jij; neem jij dan een nog grotere :?:
      ter vergelijk.. ik kijk nog steeds naar een 55cm beeldbuis TV.

      gr
      Marcel

      #18053305
      soepkiepe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2010

        jep.. zo bedoelde ik dat iook ja haha
        heb hier ook nog zo oude staan met zo grote toeter aan de achterkant.
        ding werkt nog perfect, zou niet weten waarom ik hem weg moet doen.

        met een auto werkt dat het zelfde, alleen die heeft wat meer onderhoud nodig ;)

        #18053306
        @manda
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 August 2012

          ja…zolang die het doet,doet ie het ja :D maar als een tv veel reparatiegeld zou gaan kosten of steeds meer gaat mankeren zou ik hem toch wegdoen :D
          ik heb net contact gehad met de garage en ze zeggen dat hij ongerepareerd nog maar 100/150 waard is… :wtf
          repararen bij hun is ook geen optie, we wonen net een maand in ons nieuwe huis wat nog aangekleed moet worden dus dat geld kunnen we ook wel beter gebruiken…
          ik zit nu echt een beetje in een panic fase :hmmz

          #18053307
          soepkiepe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 August 2010

            dat is de sloop prijs ja, 150 max.

            als een tv kapot is doe je die weg, neem je de moeite niet voor om te laten maken.
            stel je voor het kost je 300 om de astra klaar te laten maken bij een beunhazer.
            wat voor JONGERE auto kun jij voor dat geld kopen met apk?

            ik zou eerst eens uitzoeken wat het kost om de astra klaar te laten maken bij een beunhazer ;)

            #18053308
            @manda
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 August 2012

              voor 300 zou ik het meteen doen maar ik weet niet hoe ik dat in zn werk zet.
              en ik weet niemand die dit kan doen dus dan houdt het op ;)

              #18053309
              Peter.
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 September 2010

                Als het een 1.6 8V is met airco is het zeer goed voor export. Moet ‘ie alleen wel apk hebben.

                #18053310
                @manda
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 August 2012

                  geen airco helaas….

                  bestaat er een topic op deze site waar ik kan kijken of er interesse is voor onderdelen?
                  hoe ik er ook vanaf wil ik krijg bij de garage net oveel als bij de sloop dus misschien kan ik anderen dan nog helpen met onderdelen?
                  de automaatbak bijvoorbeeld,staat wel 235.000 ongeveer op de teller maar hij schakelt nog als een tierelier en alles werkt. dashboard, kmteller,bedienings knopjes, stoelen, deuren, antenne (2jaar oud, wel een originele) dashboardklepje noem maar op :)
                  alles ziet er nog bijna nieuw uit van binnen :D

                  #18053311
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    als ik jou was zou ik eens een bericht op het forum zetten om te zien als er iemand is die bij e in de buurt zit om hem te maken.

                    in onderdelen verkopen is wel leuk, maar onthoud wel dat je hem dan niet aan de straat kan laten staan, je moet je kenteken opsturen, een auto zonder kenteken mag niet aan de straat staan, dus hoop dat je een plaats heb waar je hem dan kan stallen ;)

                    #18053312
                    Mr.F
                      Lid sinds:
                      3 November 2008

                      heb een pm gestuurd ;-)

                      #18053313
                      petrolhead
                        Lid sinds:
                        13 August 2010

                        Ik denk dat je dit nooit voor 300 kunt laten maken…. dan ben je toch echt een goeie.. voor het geld wat het kost om te repareren koop je een andere f of wat anders.

                        Sent from my GT-P5210 using Tapatalk

                        #18053314
                        @manda
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          4 August 2012

                          De laatste foto’s….
                          Helaas heb ik op 16 december afscheid moeten nemen en heb ik hem bij de garage achtergelaten met de belofte dat hij echt naar de sloop zou worden afgevoerd.
                          ik heb de de dagen erna echt wel verdrietig gevoeld… het was een fijne auto :wub

                          #18053315
                          Mr.F
                            Lid sinds:
                            3 November 2008

                            En wat wordt de opvolger?

                            #18053316
                            @manda
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              4 August 2012

                              ik denk weer een astra maar dan uit 2002/3 ofzo…
                              Ik wil eigenlijk exact dezelfde ruimte weer, lekkere kofferbak en een auto met een ”neus” en een ”kont”
                              en dan ook nog zo licht mogenlijk omdat ik gierig ben als het om wegenbelasting gaat, automaat.. 5deurs en verder wat snufjes wat tegenwoordig wel normaal is.. airco elec.ramen ect…
                              er zijn alleen 2 problemen, ik moet de komende maanden aan beide polsen geopereerd worden (stuk voor stuk) en het beginnende budget wat voor de nieuwe auto was bij de dierenarts ingeleverd voor een zieke kat :shock:
                              dus voorlopig geen auto :thumbdown maar ik heb wel een halfjaar de tijd om rond te kijken :thumbup

                            13 berichten aan het bekijken - 51 tot 63 (van in totaal 63)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.