Middendemper

Forumindex Forums Modellen Astra Middendemper

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248328
    Peter Reedijk
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 July 2011

      Kom ik vanmorgen terug rijden vanuit de katjeskelder (oosterhout).Hoor ik ineens een herrie onder de auto vandaan komen niet normaal.Een grote rammel bak.Thuis gekomen gelijk even onder de auto gekeken en toen bleek het hitte schilt los te zitten.Paar ringetjes er tussen en alles weer goed vast gedraaid.Even starten om te luisteren nog steeds 1 grote rammel bak.Even mijn vrouw op het gaspendaal laten drukken om te luisteren waar het nou vandaan komt.En wat blijkt de middendemper rammelt als een gek alles lijkt er wel los in te liggen.Is dit nog te verhelpen of word het gewoon een nieuwe tussendemper en zo ja heeft iemand hier een idee wat deze kost en waar ik deze voor een mooie prijs kan aanschaffen?Het is voor een opel astra g station X16XEL.Is dit makkelijk zelf te doen en waar moet ik op letten?

      #18015339
      TerryB
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 January 2012

        Ooh dat is idd heel vervelend!!

        Bij http://www.gm-tuningparts.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; word de middendemper verkocht. Ik heb bij opel nog niet onder de auto gelegen maar bij mijn oude mazda was het een half uurtje werk. De flensen loshalen, middendemper uit de rubbers en hij is er onderuit! En monteren weer andersom.

        Succes!

        #18015340
        lambo452
          Lid sinds:
          7 May 2008

          middendempertje voor mijn x1.6xel astra f koste icm de einddemper 220..(brezan)

          dus ga uit van100 tot 150 euro.. maar dan heb je er wel een van bosal(prima merk)

          het werk is het ook niet..

          flens van de kat naar de middendemper los, verloopstuk naar de eind demper los..
          ff kutte om het ertussenuit te krijgen, uit het rubber trekken.. en hij is eraf..
          opbouw zelfde verhaal alleen andersom..

          ik deed midden en einddemper in 3 kwartier..

          succes ermee

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.