Middencole ofzo……

Forumindex Forums Modellen Tigra Middencole ofzo……

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208165
    Nikita71
      Lid sinds:
      1 August 2008

      Hier ben ik weer……kan dit ook bij de tigra, ik zoek het volgende…. het gedeelte wat zeg maar vanaf de asbak tot aan de versnellingspook dat hier een soort gesloten middenconsole zit, ik weet moeilijk hoe ik dit duidelijk uit kan leggen maar dit is nu gewoon een open deel waar je ook bv geen zonndebril of zakje tisues of wat dan ook kan neerleggen, misschien heeft iemand dit of weet iemand hoe ik dit noem en waar ik dit kan vinden, lees graag weer de reacties, in ieder geval bedankt voor de moeite dit te lezen, groetjes van Nikita :)

      #17451444
      utregone
        Lid sinds:
        24 June 2005

        haha, erg ingewikkeld!

        maar ik begrijp wat je beoeld. Die middenconsole is te krijgen, maar schijnt een verschrikkelijke pasvorm te hebben. Kan nu ff geen plaatje er van vinden.

        groetjes,
        Maarten

        #17451445
        Counterstrike
          Lid sinds:
          2 November 2005

          das dat ding van Lenk dacht ik….. die zit er meestal schots en scheef in… De goeie die ik gezien heb waren allemaal aangepast…

          #17451446
          Nikita71
            Lid sinds:
            1 August 2008

            En waar vind ik dat ding van Lenk, misschien een foto, alle ideeen zijn welkom, lees het graag, groetjes en fijn weekend van Nikita

            #17451447
            Counterstrike
              Lid sinds:
              2 November 2005

              http://www.lenk-tuning.com/

              Gewoon even mailen of bellen, want ik zie m niet meer in het programma staan… Wel veel andere leuke gadgets..

              of anders….. ebay.de

              #17451448
              utregone
                Lid sinds:
                24 June 2005

                staat bij Tigra – special offers op http://www.lenk-tuning.com/ :D

                #17451449
                opelvssn
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  nl power verkoopt hem ook, waardeloze zooi ;)… past voor geen meter

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.