Midden console Corsa D open maken

Forumindex Forums Modellen Corsa Midden console Corsa D open maken

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365041
    MrVinz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 October 2015

      Hoi,

      De ventilatie selectie knop (rechts onder) in onze corsa D staat vast. Hij kon op een gegeven moment enkel nog linksom draaien. Is het mogelijk om zonder speciaal gereedschap de middenconsole open te krijgen? Ik heb gepoogd om te zien wat er in die 4 gaatjes moet maar zelfs met een zaklamp zie ik niks.

      Foto:

      E15F0451-2408-463F-BC65-19A34E7EEC0A

      Dat midden stuk is er ooit al eens uit gehaald en niet echt netjes terug gezet, dat zou ik ook wel willen fiksen.

      Alvast bedankt voor alle hulp!

      Groetjes,

      Vincent.

       

      #18365082
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Als eerste moet je de speakercover aan de bovenkant van de middenconsole losmaken, deze zit vastgeklikt (het makkelijkst is om een oud plastic pasje te gebruiken).

        Vervolgens moet je een schroefje losdraaien die achter (onder de cover) zit (uit m’n hoofd is dat een T20).

        Vervolgens is de rest van het bovenstuk vastgeklikt en kun je deze losklikken (wel voorzichtig doen).

        Die 4 gaatjes is om de radio te verwijderen.

        #18365085
        pjotter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2013

          [quote quote=18365082]Als eerste moet je de speakercover aan de bovenkant van de middenconsole losmaken, deze zit vastgeklikt (het makkelijkst is om een oud plastic pasje te gebruiken). Vervolgens moet je een schroefje losdraaien die achter (onder de cover) zit (uit m’n hoofd is dat een T20). Vervolgens is de rest van het bovenstuk vastgeklikt en kun je deze losklikken (wel voorzichtig doen). Die 4 gaatjes is om de radio te verwijderen.[/quote]240

          241

          #18365088
          MrVinz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 October 2015

            Dank je! Dat zal ik eens gaan bestuderen. Maar ik begrijp dus goed dat ik, om bij de knop rechts onderin te komen, ik de boel van boven tot beneden moet open maken?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.