Mid

Forumindex Forums Modellen Astra Mid

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #17664380
    J.Eland
      Lid sinds:
      28 April 2010

      Hallo leden, ik heb vandaag een display gevonden op Ebay Polen.
      Hij moest 199 euro opleveren, ik denk ik doe het maar.
      Als ik hem binnen heb horen jullie meer.
      Ik hoop echter dat het de goede is.

      #17664381
      J.Eland
        Lid sinds:
        28 April 2010

        Hallo leden, Ik weet niet of iemand dit leest maar ik heb een splinternieuwe Mid display uit Polen gehaald.
        Het is een GM024461677 WB alleen de rest van de nummers zijn niet hezelfde ik weet ook niet of dat allemaal goed gaat. Het lijkt mij sterk als hij niet zou werken. Tenzij iemand mij kan vertellen of er mischien verschillen zijn. Bij mijn weten bestaan er maar drie types Color display,Mid display en Tid Display.
        Als ik het fout heb wil ik het graag van jullie weten voordat ik mijn halve dashboard ga slopen.
        Ik hoop op antwoord.

        #17664382
        magnamuis
          Lid sinds:
          7 September 2008

          Hallo ik kan elk MID display of ander merk repareren wcahermans@hotmail .com

          #17664383
          J.Eland
            Lid sinds:
            28 April 2010

            Hallo leden, Ik heb vandaag mijn nieuwe display uit Polen voor 199 euro laten programmeren.
            De totale schade is nu 263 euro voor een nieuwe display. Ik ben wel blij.
            Hou Ebay Duitsland in de gaten er zitten nogal wat Polen op die der magazijn leeg verkopen.

            #17664384
            jan0405
              Lid sinds:
              15 December 2009

              ik heb er ook last van maar ik heb het heel af en toe :) soms zie je de 4 niet helemaal goed maar das maar zelden :D

              #17664385
              patman
                Lid sinds:
                21 October 2004

                Hey jongens ik heb goed nieuws.
                Ik heb een bedrijf gevonden in nederland die ze kunnen repareren voor 150 euro ex btw.
                Het bedrijf heet kms apeldoorn.
                Hun website is http://www.kmsapeldoorn.nl
                Ik vertrek aanstaande zondag met de motor naar zwitserland, dus ik red het niet meer om mijn display uit de auto te slopen.
                Ik zal de mijne dus over 2 weken naar hun opsturen en zal ik mijn ervaringen met hun hier posten.

                #17664386
                J.Eland
                  Lid sinds:
                  28 April 2010

                  Ik kreeg daar nou juist te horen dat mijn display daar niet gerepareerd kon worden.
                  Dan zie ik even later op marktplaats dat ze mid display’s aanbieden voor 145 euro ?

                  #17664387
                  J.Eland
                    Lid sinds:
                    28 April 2010

                    Hallo leden, vandaag ben ik even niet goed geworden. Ik stapte in mijn auto draaide het contact om en zag
                    in mijn nieuwe Mid display pixelfouten en onderbrekingen. Hij zit er net nog geen twee weken in.
                    Hij is splintenieuw teminste de datum is van 2008.
                    Ik heb hem via Ebay Polen naar Nederland laten komen dus garantie kan ik wel vergeten.
                    Ik krijg er wel mijn buik vol van van deze geintjes. Het kost iedere keer weer veel geld en moeite.
                    Wat moet ik nu?

                    #17664388
                    J.Eland
                      Lid sinds:
                      28 April 2010

                      Hallo Jongens, eindelijk na twee weken wachten heb ik mijn Mid display terug.
                      Hij is perfect gerepareerd en volgens het verhaal verbeterd.
                      Tevens heb ik er 7 jaar garantie op.
                      Het is voor jullie informatie Fa Domhofer Koningsweg 27 46325 Borken-Weseke.
                      Ze staan ook op internet onder pixelfehler-behebung.de
                      Dat is een Mercedes zaak die ook allerlij display’s repareert.
                      Alleen vond ik de comunicatie slecht en dat heb ik laten weten.
                      Verder ter informatie ze bieden regelmatig op Ebay actie’s aan voor 85 Euro’s.
                      Daar kan je niet voor zonder zitten.
                      Ik heb de display onderzocht en ontdekt dat ze de bandkabelconstuctie hebben verbeterd.
                      Dat dacht ik al want regelmatig was het de ene rij en dan weer de andere rij.
                      Het display zelf mankeert meestal niets.
                      Voor diegene die het nodig hebben doe er je voordeel mee.

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.