Microsoft Word weg ??

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Microsoft Word weg ??

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206932
    ahrend
      Lid sinds:
      31 December 2005

      Een tijdje geleden is mijn computer gecrasht,dat is dan wel weer verholpen ,alleen nu merkte ik onlangs pas dat ik ook geen Microsoft Word meer heb ,toen ik deze computer nieuw kocht zat Word er standaard op ,en ik heb er dus ook geen cd tje bij ,weet iemand hoe ik er nu word toch weer op krijg??

      #17399783
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        Wat voor merk PC heb je ?

        Bij bv een HP kan je kiezen voor toepassingsherstel waarmee je de programma’s kunt herinstalleren zoals hij vanaf de fabriek is geleverd.

        Gr. Arjan

        #17399784
        Roelof
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Dus ze hebben jou een nieuwe installatie gegeven.

          Als het goed is zat alle extra software voorgeïnstalleerd ook op een CD of DVD erbij geleverd. Zo niet is er mogelijk in het startmenu een optie voor het installeren van extra software. Als dat ook niet het geval is moet je terug naar de winkel waar die opnieuw geïnstalleerd is of even contact opnemen met de fabrikant van je PC.

          Word is geen standaard installatie van Windows, wel Wordpad wat voor veel mensen genoeg is om een briefje te typen.

          #17399785
          tim_j
            Lid sinds:
            4 February 2007

            ik zou ffe terug gaan naar de zaak (of persoon) die je computer opgefrist heeft. en vragen of die er weer Microsoft Office op kan zetten, (of enkel Word) omdat je die voor de herinstalatie gewoon had.

            houd je een beetje voor het domme, dan weten ze vaak zeker dat je niet liegt. helpt echt:P

            #17399786
            Roelof
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Of bestel online een gratis CD open office ;)

              #17399787
              DaVaRiOuS
                Lid sinds:
                8 July 2004

                ALs je een samengestelde pc hebt gekocht willen ze ook weleens een trial (60 dagen) versie op de pc installeren. Dit kunnen alleen systeembouwers, omdat ze toestemming hebben van microsoft om deze software te mogen hebben en te installeren op nieuwe computers.

                Dit is een pre-install kit (Masterkit) die de consument niet mag hebben.
                Tegenworig als je een OEM officepakket koopt zit hier alleen een serialnummer in en geen cd meer.

                Als je dus een nieuwe installatie uitvoert dan is het idd zo dat je geen Office meer op de computer hebt. Je zal dus naar de betreffende zaak moeten gaan om daar opnieuw Office erop te laten installeren. Dit is ook het geval als je een OEM versie hebt gekocht! (deze mag alleen gekocht worden bij een nieuwe pc).

                Met een Retail pakket krijg je er wel een cd bij alleen is deze 3x zo duur!

                Sommige fabrikanten hebben er standaard Office (trial versie) opgeinstalleerd, alleen zit deze niet in de standaard fabrieksinstallatie. Deze hebben ze er dan als extra service achteraf geinstalleerd.
                Als je dan Windows opnieuw installeerd naar fabrieksinstellingen, dan ben je Office dus ook kwijt!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.