Met spoed gala auto gezocht omgeving Noord Limburg!

Forumindex Forums Overige Auto algemeen Met spoed gala auto gezocht omgeving Noord Limburg!

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220269
    .B4R7.
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 August 2007

      Hoi mede-forummers,

      Evenals vorig jaar zijn we ook dit jaar weer op zoek naar een gala-auto om ons naar het gala te brengen komende vrijdag. Het gala is in Panningen dus om praktische redenen is ’t het handigst als je in de buurt woont (Noord-Limburg).
      De reden dat we dit jaar weer naar het gala gaan is heel simpel. Ik ben vorig jaar gezakt voor mijn havo examen en krijg de mogelijkheid naar het gala te gaan dit jaar dus weer.

      Erg laat ja, dat klopt. Ik heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen tot/met afgelopen maandag en heb vandaag pas besloten dat ik toch wil gaan. Dit was onzeker omdat ik op dit moment nog een drain in mijn buik heb die er als het goed is vrijdagmorgen uitgaat, en anders gaan we gewoon met drain.
      Het is dus erg kort dag en dat beseffen we ons goed, maar het kon helaas niet anders.

      We zijn op dit moment nog opzoek naar een mooie auto om ons naar het gala te brengen. Net zoals vorig jaar willen we weer met een mooie opel gaan. Vorig jaar zijn we met de opel rekord van “Big Sexy” hier van het forum gegaan. Fantastisch dus!
      Dit jaar zijn we dus weer opzoek naar een mooie opel. Het is voor de bestuurder ook leuk want je krijgt veel aandacht van mensen die naast de kant staan te kijken. Mensen die het gala kennen van het Bouwens van der Boije College in Panningen weten wat ik bedoel.
      Auto’s die zo in ons opkomen zijn:
      GT (A/B), Manta (A/B), Ascona (A/B), Rekord (A,B,C,D), Monza, Commodore (A/B), eventueel een andere Big Opel of een astra/vectra OPC of Speedster zou ook erg mooi zijn. Omdat ik vast nog een aantal mooie modellen in mijn vlottigheid vergeet ook met andere voorstellen komen graag.

      Zijn er mensen die interesse hebben om ons komende vrijdag voor te rijden bij Dok6 in Panningen dan kun je reageren via het forum of via mail (bruudje.b4r7@gmail.com) en een foto van de auto zou fijn zijn.
      Het opstellen van de optocht is op de Wilhelminastraat. Van daaruit vertrekken richting Wilhelminaplein, en dan via Markt, passage de pit richting Dok6 waar we dan uitstappen. Je kunt van daaruit meteen doorrijden. Het gaat dus alleen om brengen en er zijn verder geen enkele verplichtingen.
      Uiteraard geven we een kleine vergoeding, maar het moet wel leuk blijven. Bijvoorbeeld de brandstof en verder nog een kleinigheidje ofzo.

      Alvast bedankt!

      Groetjes Bart Teeuwen

      #17660084
      dennis121
        Lid sinds:
        7 October 2009

        nice timing 8)

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.