met spoed druksensor / magneet klep airco vectra b gezocht

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum met spoed druksensor / magneet klep airco vectra b gezocht

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239609
    g.klijn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 April 2005

      hallo ik ben met spoed op zoek naar een druksensor of magneetklep van de airco van een vectra b2 bj2001 met ecc
      ik wil graag mijn airco gemaakt hebben voor de vakantie vandaar dat ik hem hier ff neerzet (bij gezocht kijkt niet iedereen)
      de drukregelaar zit in de leiding achter de radiateur samen met nog een klep degene die ik zoek is de linkse met een rechthoekige stekker (andere is bijna vietkant) opel nr wat eropstaat = 90506751 en eronderstaat 280446
      Wie heeft er 1 voor mij of weet ergens een vectra op de sloop te staan waar er miss nog 1 in zit gaarne reactie

      bvd gijs

      #17899922
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        gewoon bij brezan een nieuwe kopen
        90 euro ofzo

        #17899923
        g.klijn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 April 2005

          hallo nou ff googlen levert wel weer wat op heb een nieuwe nu voor 35,- inclusief verzendkosten uit belgie via misterauto.nl klep stond alleen op hun belgiesche site maar heb er een telefoontje aan gewaagd en ze hebben hem opgestuurd scheelt mooi weer 60 euries

          miss een tip voor meer mensen

          gr gijs

          #17899924
          Edvries
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 December 2004

            whahahah wat goed zeg…… hij geeft antwoord op zijn eigen vraag in een reactie op een reactie van Bas op zijn eigen vraag. Mooi dat het zo kan…mooi…. :hmmz

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.