Met de deur in huis: even voorstellen

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Met de deur in huis: even voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261294
    mscalibrav6
      Lid sinds:
      26 May 2012

      Wat mij de laatste tijd opvalt, is dat mensen zich ‘snel’ even aanmelden en dan meteen met hun problemen ‘op de proppen’ komen. Voorstellen kan niet meer. Dit lijkt meer op een veredelde online OpelGarage topic.

      Ja, das altijd goedkoper dan naar de dealer gaan. king: Hoezo het gaat slecht met de dealers? :(

      #18180468
      Ivanos
        Lid sinds:
        28 July 2013

        @mscalibrav6 wrote:

        Wat mij de laatste tijd opvalt, is dat mensen zich ‘snel’ even aanmelden en dan meteen met hun problemen ‘op de proppen’ komen. Voorstellen kan niet meer. Dit lijkt meer op een veredelde online OpelGarage topic. Ja, das altijd goedkoper dan naar de dealer gaan. king: Hoezo het gaat slecht met de dealers? :(

        Wat je soms ook op sommige fora ziet, is dat je pas bij elke secties van het forum kan na posts. Misschien zoiets een idee?

        #18180469
        dion87
          Lid sinds:
          22 August 2011

          @Ivanos wrote:

          @mscalibrav6 wrote:

          Wat mij de laatste tijd opvalt, is dat mensen zich ‘snel’ even aanmelden en dan meteen met hun problemen ‘op de proppen’ komen. Voorstellen kan niet meer. Dit lijkt meer op een veredelde online OpelGarage topic. Ja, das altijd goedkoper dan naar de dealer gaan. king: Hoezo het gaat slecht met de dealers? :(

          Wat je soms ook op sommige fora ziet, is dat je pas bij elke secties van het forum kan na posts. Misschien zoiets een idee?

          of verplicht voorstellen. dat is ook vrij normaal op veel fora.

          je komt ook niet iemand ze huis in zonder je even voor te stellen toch..

          #18180470
          mscalibrav6
            Lid sinds:
            26 May 2012

            @Ivanos > ik kijk niet op andere fora, vind deze heel gezellig en levendig. Dus ik weet niet zo goed wat je bedoelt? Voorbeeldje?

            #18180471
            mscalibrav6
              Lid sinds:
              26 May 2012

              Of eerst minimaal een bepaalde tijd ingeschreven zijn? En daarna posten? Het zijn maar ideeën. :D

              #18180472
              Kermitkiller
                Lid sinds:
                26 March 2005

                ja was me ook al veel opgevallen eigenlijk niet voorstellen maar meer het idee hoe krijg ik met hulp op,t op forum m,n auto zo goedkoop mogelijk klaar :hmmz

                #18180473
                Illusionx11
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  2 September 2012

                  Of dat je als je 0 posts heb dat je alleen de sectie ”even voorstellen ziet” en als je dat eenmaal gedaan hebt dat je de rest zit ( oftewel na 1 post dat je alles ziet ;) )

                  #18180474
                  Ivanos
                    Lid sinds:
                    28 July 2013

                    @Illusionx11 wrote:

                    Of dat je als je 0 posts heb dat je alleen de sectie ”even voorstellen ziet” en als je dat eenmaal gedaan hebt dat je de rest zit ( oftewel na 1 post dat je alles ziet ;) )

                    Wat hij zegt ;)

                    maar dan bijvoorbeeld instellen op 3 of 5 posts. of wat dan ook. dat idd de rest van het forum onzichtbaar is, totdat je het aantal posts haalt wat ingesteld staat om de rest “zeg maar vrij te spelen / zichtbaar te maken”

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.