Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Met de deur in huis: even voorstellen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 oktober 2013 om 08:12 #17261294
Wat mij de laatste tijd opvalt, is dat mensen zich ‘snel’ even aanmelden en dan meteen met hun problemen ‘op de proppen’ komen. Voorstellen kan niet meer. Dit lijkt meer op een veredelde online OpelGarage topic.
Ja, das altijd goedkoper dan naar de dealer gaan. king: Hoezo het gaat slecht met de dealers? :(
17 oktober 2013 om 08:26 #18180468@mscalibrav6 wrote:
Wat mij de laatste tijd opvalt, is dat mensen zich ‘snel’ even aanmelden en dan meteen met hun problemen ‘op de proppen’ komen. Voorstellen kan niet meer. Dit lijkt meer op een veredelde online OpelGarage topic. Ja, das altijd goedkoper dan naar de dealer gaan. king: Hoezo het gaat slecht met de dealers? :(
Wat je soms ook op sommige fora ziet, is dat je pas bij elke secties van het forum kan na posts. Misschien zoiets een idee?
17 oktober 2013 om 08:43 #18180469@Ivanos wrote:
@mscalibrav6 wrote:
Wat mij de laatste tijd opvalt, is dat mensen zich ‘snel’ even aanmelden en dan meteen met hun problemen ‘op de proppen’ komen. Voorstellen kan niet meer. Dit lijkt meer op een veredelde online OpelGarage topic. Ja, das altijd goedkoper dan naar de dealer gaan. king: Hoezo het gaat slecht met de dealers? :(
Wat je soms ook op sommige fora ziet, is dat je pas bij elke secties van het forum kan na posts. Misschien zoiets een idee?
of verplicht voorstellen. dat is ook vrij normaal op veel fora.
je komt ook niet iemand ze huis in zonder je even voor te stellen toch..
17 oktober 2013 om 09:13 #18180470@Ivanos > ik kijk niet op andere fora, vind deze heel gezellig en levendig. Dus ik weet niet zo goed wat je bedoelt? Voorbeeldje?
17 oktober 2013 om 12:01 #18180471Of eerst minimaal een bepaalde tijd ingeschreven zijn? En daarna posten? Het zijn maar ideeën. :D
17 oktober 2013 om 21:19 #18180472ja was me ook al veel opgevallen eigenlijk niet voorstellen maar meer het idee hoe krijg ik met hulp op,t op forum m,n auto zo goedkoop mogelijk klaar :hmmz
18 oktober 2013 om 08:07 #18180473Of dat je als je 0 posts heb dat je alleen de sectie ”even voorstellen ziet” en als je dat eenmaal gedaan hebt dat je de rest zit ( oftewel na 1 post dat je alles ziet ;) )
18 oktober 2013 om 08:52 #18180474@Illusionx11 wrote:
Of dat je als je 0 posts heb dat je alleen de sectie ”even voorstellen ziet” en als je dat eenmaal gedaan hebt dat je de rest zit ( oftewel na 1 post dat je alles ziet ;) )
Wat hij zegt ;)
maar dan bijvoorbeeld instellen op 3 of 5 posts. of wat dan ook. dat idd de rest van het forum onzichtbaar is, totdat je het aantal posts haalt wat ingesteld staat om de rest “zeg maar vrij te spelen / zichtbaar te maken”
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.