Met de auto naar Italie (tips gezocht)

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Met de auto naar Italie (tips gezocht)

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17646402
    Astraman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 July 2004

      origineel gepost door corsajeroen
      tip voor de terugweg
      Genoeg ruimte over laten voor flessen limoncello :thumbup erg lekker drankje zeg

      :wors Haha, jah dat klopt.

      Lemon Soda, ook lekker…:P
      Net sinas maar minder zoet. :thumbup
      Maar heb laatst bij de aldi ook zoiets ontdekt.

      #17646403
      opel_omega_steinmetz
        Lid sinds:
        22 March 2007

        Mensen,

        Staan hele nuttige dingen tussen, mijn dank !
        Denk dat ik trouwens via Oostenrijk naar Italie heen kachel.
        Scheelt vanuit mijn vertrekpunt nog geen half uur.

        Nu lees ik trouwens op de site van de ANWB het volgende:

        ”In Italië wordt naast de in Nederland gebruikte stekkers nog een ander type stekker met ronde pinnen gebruikt. U wordt aangeraden voor de zekerheid een adapter (reisstekker) mee te nemen”

        Wat is jullie ervaring hiermee ?

        Gr Lars

        #17646404
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004

          gewoon zo’n eurostekker meenemen zit je altijd goed

          #17646405
          Marcotigra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 September 2004

            Ook voor mij stonden er handige tips bij. Ik ben van plan om in Mei/Juni richting oostenrijk/Italie te gaan voor het bezoeken van pretparken enzo.

            #17646406
            olafspoolder
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 October 2007

              Hallo allemaal,

              Italie is een mooi land en iedereen heeft je al genoeg tips gegeven over waar je op moet letten en wat je moet doen. Om je een kleine impressie te geven van onze vakantie hierbij wat foto’s waar onze auto bij op staat. We zijn met onze B-kadett uit 1970 (1200cc op LPG) naar Liechtenstein, Pisa, Sienna, Saturnia, Apenijnen, Rimini, Milaan en nog veel meer geweest. Al met al een vakantie met meer dan 4000 probleemloze kilometers.







              Wij zijn dus via Zwitserland gereden. Aangezien wij op gas reden konden we niet overal tanken. Langs de snelwegen in duitsland en italie staat dat allemaal netjes aangegeven (in italie met GPL). Alleen in Zwitserland kun je nergens LPG tanken dus zorg dat je voor de grens je tank nog vol gooit. In het buitenland heb je alleen wel een aparte nippel nodig maar die kun je bij elke automaterialenzaak wel kopen.

              Veel plezier in Italie.

              Groeten Olaf

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.