Meriva – verwarming, zijkappen en radio uitbouwen

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Meriva – verwarming, zijkappen en radio uitbouwen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18540736
    lord anubis
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 July 2023

      Beste allemaal.
      Sinds vorige week blijft de verwarming alleen maar verwarmen. Airco doet of kan niets doen.

      Klep vast/kapot? Om er bij te kunnen komen moeten de zijkappen weg bij het media console. Er zijn al diverse kappen weg behalve de net genoemde. Schroef onderzijde is al los en denk dat er achter de radio nog wat schroeven zitten. Of zit ik ernaast? Helaas heb ik beugels van deze breedte om in de gaten te steken.

      1 Zijn die ergens te koop en zo ja hoe heten die beugels ivm met web zoek functie?

      2 Hoe kan ik de zij kappen verwijderen, zijn de stappen hierboven de juiste?

      3 Van de verwarming is de bediening mechanisch of elektronisch?  Zijn er punten om rekening mee te houden? De Meriva verwarming is onbekend terrein voor me, graag advies of wat plaatjes of een tech manual.

       

      mvg

      LA

       

       

      #18540748
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Mag ik vragen, denk jij Meriva A en Meriva B zelfde zijn?

        #18541168
        lord anubis
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 July 2023

          Nee, maar intussen ontdekt na het verwijderen van alle mogelijk demontabele panelen, dat zelfs onderling bij de Meriva A’s ( buurman met half jaar jongere Meriva ) enkele montage punten op verschillende locatie punten zitten. De kappen die ik er afbwil zijn bij mij vast gesmolten verbindingen aan het dashboard. Voor het verwijderen van de verwarming en airco moet het hele dashboard en de metalen verstijvingsbalk eruit.

          Beetje balen.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.