Meriva B (2015) Service diefstal-alarmsysteem

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Meriva B (2015) Service diefstal-alarmsysteem

7 berichten aan het bekijken - 76 tot 82 (van in totaal 82)
  • Auteur
    Berichten
  • #18537753
    John_K
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 June 2023

      Ook mijn Meriva (februari 2016) gaf deze melding (rond 90.000 km). Opel dealer (waar ik al bijna 40 jaar klant ben), wil bcm laten reviseren (week lang geen auto, kosten minimaal € 600,-). En kan pas in september. Vanmorgen gebeld met garage Wout Bouman. Afspraak gemaakt voor 6 Juli, halve dag geen auto, kosten ongeveer de helft van wat Opel vraagt. Mijn volgende auto wordt geen Opel meer.

      #18545840
      henkdijkema
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 September 2023

        Het geijkte BCM probleem met mijn Meriva B uit juni 2016. Woon in Duitsland en ook daar weet men er geen raad mee. BCM niet leverbaar. Uitbouwen en opsturen voor een reset maar zonder garantie en twee weken stilstaan. Kosten rond de 1000 euro. Dankzij dit forum bij Wout Bouman in Wijk en Aalburg terechtgekomen. Binnen 2 uur geregeld. Originele kmstand weer zichtbaar en tot nu toe probleemloos starten. Prettige ontvangst. Leuk dorp met geweldig uitzicht aan de rivier vlak bij de garage, dus het wachten was geen straf. Rekening van 314 euro en een tevreden klant. Ik meld me nog even na de 40ste start maar heb er alle vertrouwen in. Iwan: 👍

        #18547211
        henkdijkema
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 September 2023

          Inmiddels 45 x starten verder. Probleem opgelost dankzij Iwan Kennis en garage Wout Bouman. Echt helemaal TOP! Was de rit vanuit 🇩🇪 meer dan waard.

          #18547226
          IwanK
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 January 2023

            <p style=”text-align: left;”>Ondertussen al ruim 80 meriva eigenaren blij kunnen maken. Iedereen bedankt voor de mooie recensies.  :good:</p>

            #18547819
            Johan Sanders
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 October 2023

              Ook wij hadden de melding “Service diefstal-alarmsysteem” met onze 2016 Meriva. Om knettergek van te worden en Opel heeft er geen passende oplossing voor. Maar gelukkig via dit forum werden we getipt op autobedrijf Wout Bouman, alwaar een afspraak gemaakt is. Circa 3 weken terug is onze Meriva daar nagezien en hersteld, tegen 313 euro. Geweldige service, lekkere koffie. Ik heb aan tafel gewoon met m’n laptop kunnen werken,afwachtend herstel. Complimenten!

              Note: Hier kan Opel van leren, zo laat je trouwe fans niet in de kou staan!

               

              Groet, Johan Sanders

              #18549879
              packy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 January 2024

                Ook mijn Meriva B 2017 /74000 KM kreeg de melding Service diefstal alarmsysteem,dealer stelde voor BCM uitbouwen ,opsturen naar Frankrijk voor reparatie,+/- 10 dagen zonder auto,1000 €.Afspraak gemaakt met diagnosecentrum Garage Wout Bouman.17/01/2024 auto gerepareerd , km teller en dagtellers terug op oorspronkelijke stand(kloppen niet meer na een reset als je batterij even ontkoppelt).3 uur later en een zeer welbestede 314€ “armer” tevreden terug naar Belgie.Inmiddels 60 starts verder en alles oké. Dank u Iwan K en garage Bouman

                groeten E van Hooijdonk

                 

                 

                 

                #18550186
                Rene Jansen
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 February 2024

                  Kreeg deze storing ook en via dit forum ook bij Garage Bouwman terechtgekomen en kon op korte termijn langskomen. Na iets meer dan 2 uurtjes was de auto weer klaar Vriendelijke mensen,mooie locatie en goede koffie.
                  Echt een aanrader

                7 berichten aan het bekijken - 76 tot 82 (van in totaal 82)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.