Meriva A 2004 Klok aan 1 kant donkerder

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Meriva A 2004 Klok aan 1 kant donkerder

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18465334
    knorde
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 January 2020

      klok1klok2

      Goede middag,

      Sinds een aantal werken is onze klok aan 1 kant donkerder.
      Is dit een kwestie van een lampje of moet er een nieuwe klok in?

      Mocht het een kwestie van een lampje zijn, hoe kan ik hier dan bijkomen?

      Alvast bedankt voor het meedenken!

      Groetjes Kees.

      #18465576
      bandido
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 February 2010

        Ik heb hetzelfde bij opel agila a. Als ik klap op klok geef brand hij weer helemaal. Lampje was ok. Soms brand klokje helemaal soms maar half.

        #18465599
        knorde
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 January 2020

          [quote quote=18465576]Ik heb hetzelfde bij opel agila a. Als ik klap op klok geef brand hij weer helemaal. Lampje was ok. Soms brand klokje helemaal soms maar half.[/quote]
          Weet jij hoe ik de klok eruit kan krijgen om te controleren of het lampje nog heel is (als er een lampje achter zit)?

          #18465634
          bandido
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 February 2010

            Het probleem is in mijn opel agila a. Maar heb ook een meriva a uit 2007. Als bij 2004 hetzelfde is weet ik niet. Maar bij mijn meriva zit tussen voorruit en klokje een dekseltje waaronder een schroefje zit. Dekseltje of kapje hoe je het noemt eruit wippen met schroevendraaier. Schroef losdraaien en klokje eruit trekken.

            #18465638
            bandido
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 February 2010
              #18469243
              knorde
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 January 2020

                [quote quote=18465638]Misschien kom je er via deze site achter. Even Google op GM nummer https://oeparts24.com/catalogues/opel?get_page=get_part&category_type=car&catalog_code=x03&group=p&subgroup=4-1&groupsub=6&view_type=&vin_detail=&client=1[/quote]

                Excuses dat ik zo laat reageer, i.v.m. een verbouwing van de slaapkamer was dit even blijven liggen.
                Maar vandaag heb ik het lampje kunnen vervangen met dank aan deze link en de uitleg die je eerder erbij gaf.

                Bedankt!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.