Mercedes veren

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Mercedes veren

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207409
    cuupi
      Lid sinds:
      18 February 2008

      Is er iemand die mercedes veren onder zijn Manta of Ascona
      heeft? Heb op een duitse site er iets over kunnen lezen dat deze stugger zijn weet iemand van welk type mercedes deze af komen of wie heeft er ervaring mee?

      #17416983
      Leen
        Lid sinds:
        13 December 2004

        w123 mercedessen

        #17416984
        cuupi
          Lid sinds:
          18 February 2008

          Zijn dat dan verlagingsveren of standaard veren

          #17416985
          rallyfilip
            Lid sinds:
            13 January 2006

            Voor straatgebruik kan je de Mercedes W124 voorveren gebruiken. Liefst van een 300D. De veren zijn veel te lang en moeten dus een flink stuk ingekort worden naargelang de rijhoogte die u wil.

            Achteraan kan je best de originele veren laten zitten, ingekort natuurlijk op gelijke hoogte als vooraan. Er worden achteraan ook wel eens veren van een kadett C caravaan gemonteerd, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

            Indien u nieuwe Mercedes veren wil aankopen, neem dan namaak en stap vooral geen Mercedes garage binnen want daar kosten ze 3 maal zo duur en stellen ze vervelende vragen zoals chassinummer? met airco? en nog van die onzin.

            Succes:thumbup

            #17416986
            cuupi
              Lid sinds:
              18 February 2008

              Ik heb wel ergens gelezen dat de voorkant rond de 90kg/cm en achter 40kg/cm dat schijnt een goede balans te geven. Bedankt voor de reactie hier kan ik mee verder:thumbup:thumbup

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.