Mening over Opel Astra H GTC 1.4 uit 2007

Forumindex Forums Modellen Astra Mening over Opel Astra H GTC 1.4 uit 2007

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18357372
    MS-Opel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 June 2018

      Goedemiddag,

      Graag stel ik me voor aan jullie. Mijn naam is Marko en ik ben van plan om een Opel Astra GTC uit 2007 te kopen. Aangezien ik geen ervaring met Opel of Astra heb, heb ik mezelf hier aangemeld om jullie mening te vragen.

      Dit is het Astra waar het om gaat: http://www.autoroels.nl/occasions/opel-astra-gtc-1.4-edition—2e-eigenaar—origineel-ned-astra/40512927/

      Ik heb er in gereden en hij rijdt echt lekker. Maar zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden bij zo’n auto? Waar kan ik op letten?

      Wat ik fijn zou vinden is als ik muziek vanaf mijn telefoon af kan spelen in de auto. Ik heb hier op de forum gekeken, maar dat schijnt niet zo makkelijk te zijn. Auto is voorzien van een CD30 muziek systeem. Als ik het goed had gelezen heeft CD30 geen AUX ingang en moet je minimaal een CD30 MP3 hebben met AUX ingang. Wat ik dan wel vreemd vind aan deze auto is dat een Parrot bluetooth systeem ingebouwd is. Waar is die dan op aangesloten?

      Graag hoor ik jullie mening over de auto en welke mogelijkheden ik heb met het afspelen van muziek via mijn telefoon (via bluetooth of AUX mogelijkheid)

      Alvast bedankt voor jullie reacties!  :applause02:

       

      #18357373
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Ziet er netjes uit, 1.4(Z14XEP) wil wel problemen hebben met de distributie ketting dus goed letten op ratelen met de koude start!

        Wat betreft muziek luisteren, de parrot die er nu inzit is de CK3100 met deze kan je echt alleen bellen, je hebt bijv ook de MKI9200 met deze kan je via bluetooth muziek afspelen op de speakers van je auto.

        De bedrading van de parrot zit gewoon bijgeplugd op de originele stekker van je radio, dus ook op de speaker draden daardoor speelt ie via bluetooth(als je de MKI9200 hebt) de muziek af op je originele speakers.

        Ik zelf vindt dit niet altijd prettig werken, ik heb mocht je hem kopen een originele DVD90 met kleuren scherm en toebehoren te koop voor je, dit is origineel en met navigatie en groot kleurenscherm, en origineel AUX!

        #18357375
        MS-Opel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 June 2018

          Bedankt voor je snelle antwoord.

          Zover ik me kan herinneren klonk de auto erg soepel, ook tijdens starten. Ik zal bij de volgende proefrit extra op geluid tijdens starten letten. Erg bedankt voor je tip.

          Wat ik heb begrepen is dat als ik de CD30 wil vervangen, je eerst een security code moet hebben om de originele radio af te kunnen melden. Hier moet ik dus op letten bij de aanschaf of die aanwezig is. Of zij ner andere mogelijkheden?

          Misschien is het wel interessant om een beter multimedia apparaat aan te schaffen aangezien ik toch van plan ben komende paar jaar met deze auto te doen.

          #18357377
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Security code is nodig ja, mocht die er niet bij zitten is die wel te achterhalen op een andere manier hoor.

            En je hebt PM terug

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.