melding remvoering contole astra g

Forumindex Forums Modellen Astra melding remvoering contole astra g

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240969
    Sleeve
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 August 2011

      Hallo,

      Mijn Astra G geeft via de boardcomputer aan “remvoering controle”.
      Ik heb dit gedaan en geen bijzonderheden kunnen zien. De remschijven,blokken en indicator zijn 6 maanden terug vervangen.

      Bij controle zijn de indicator’s niet in gesleten etc. ik heb de stekkers los gehaald maar de computer blijft dan de zelfde melding geven. Is dit een storing in het systeem? en zoja hoe krijg ik deze er uit.

      #17913969
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        dan heb je toch een contactbreuk of doorgeslten sensor, zitten bijde sensoren wel GOED gemonteerd.

        als alles goed is blijft de melding weg, je hoeft niks te resetten of iets dergelijks.

        Willem

        #17913970
        Sleeve
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 August 2011

          de indicator’s zijn nieuwe en heb geen geen slijtplekje. Maar als ik de stekkers van de indictor’s los haal en zo laat, krijg ik nog steeds de melding dat ik de remen moet controleren. Maar dan zijn de slijt indicator’s buiten werking gezet.

          #17913971
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            nope stekker los is melding, zijn verbreek sensoren, contact verbreekt wanneer ze doorgesleten zijn, dus als je de sensor los trekt en dus geen verbinding het geeft ie ook melding.

            Willem

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.